Gå til innhold

Sprøyte/smerteskrekk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er absolutt noe JEG er redd for! OG DET ER ABSOLUTT INGEN TING Å LE AV!!

Jeg tror ikke kjæresten til innskriver blir beroliget med å høre at det ikke er noe å grue seg til. da får ikke hun barn i hvert fall.

Nånå, hvis du etter fødselen leser disse innleggene om igjen, så kommer nok du selv også til å flire litt av det.

Jeg skal straks ha min 3 unge. Har aldri fått annet enn lystgass som smertestillende før. Og har ikke tenkt å be om annet nå heller. Som du skjønner er en fødsel overkommelig. Tenk på alle de som har født før deg. Du klarer det nok du også. Det ER ingenting å være redd for.

Skrevet

"De klipper når den fødende er på toppen av en ri så de ikke skal kjenne det. Det "drukner" i den andre smerten, liksom. "

Vel, Freya...jeg tror ikke _dette_ beroliget, altså!

Nei, det var kanskje ikke det mest beroligende, men alle er jo klar over at det ikke er helt smertefritt å føde da, uansett...

Gjest går nok bra
Skrevet

Hjelp, jeg har lettere fødselsangst selv, og det er akkurat slike svar som sender meg rett i bakken.

KLIPPING ER DA VEL ABSOLUTT INGEN TING Å LE AV!!!!

*har problemer med å puste nå*

(Det er nettopp fordi jeg aldri "har prøvd" jeg er så redd...)

Ble aldri klippet eller sprakk aldri noe særlig. Fikk epidural så det gjorde heller ikke så vondt å trykke, men før akkurat det gjorde det "litt" vondt altså.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...