cec5 Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Det er absolutt noe JEG er redd for! OG DET ER ABSOLUTT INGEN TING Å LE AV!! Jeg tror ikke kjæresten til innskriver blir beroliget med å høre at det ikke er noe å grue seg til. da får ikke hun barn i hvert fall. Nånå, hvis du etter fødselen leser disse innleggene om igjen, så kommer nok du selv også til å flire litt av det. Jeg skal straks ha min 3 unge. Har aldri fått annet enn lystgass som smertestillende før. Og har ikke tenkt å be om annet nå heller. Som du skjønner er en fødsel overkommelig. Tenk på alle de som har født før deg. Du klarer det nok du også. Det ER ingenting å være redd for. 0 Siter
Freya Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 "De klipper når den fødende er på toppen av en ri så de ikke skal kjenne det. Det "drukner" i den andre smerten, liksom. " Vel, Freya...jeg tror ikke _dette_ beroliget, altså! Nei, det var kanskje ikke det mest beroligende, men alle er jo klar over at det ikke er helt smertefritt å føde da, uansett... 0 Siter
Gjest går nok bra Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Hjelp, jeg har lettere fødselsangst selv, og det er akkurat slike svar som sender meg rett i bakken. KLIPPING ER DA VEL ABSOLUTT INGEN TING Å LE AV!!!! *har problemer med å puste nå* (Det er nettopp fordi jeg aldri "har prøvd" jeg er så redd...) Ble aldri klippet eller sprakk aldri noe særlig. Fikk epidural så det gjorde heller ikke så vondt å trykke, men før akkurat det gjorde det "litt" vondt altså. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.