Gå til innhold

Gangbare sjekketriks?

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. "Jeg har en scanner jeg ikke får til å installere, kan du hjelpe meg med det tror du?"

evt.

2. "Jeg skulle fått opp noen kroker på badet, har du slagbor og tid til å hjelpe meg en dag kanskje?"

Hvilken er mest gangbar overfor en mann i 40-årene? Jeg vet ikke om han er spesielt datakyndig, men ethvert mannfolk i den alderen har vel slagbor?

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

10

• morsan

5

• flisa

4

• mil1365380270

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Kan du ikke bare si at du vil knulle med han?

Hvorfor gjøre ting så komplisert?

mil1365380270
Skrevet

1. Har ikke noe å si, han tror han er bedre enn deg uansett ;-)

2. Alle menn har ikke det, men er han interessert, låner han sikkert av noen :-) Håper du ikke har fliser på badet.

Skrevet

1. Har ikke noe å si, han tror han er bedre enn deg uansett ;-)

2. Alle menn har ikke det, men er han interessert, låner han sikkert av noen :-) Håper du ikke har fliser på badet.

Jeg har fliser... Kompliserer det saken veldig?

Skrevet

Kan du ikke bare si at du vil knulle med han?

Hvorfor gjøre ting så komplisert?

Godt spørsmål. Er litt redd for hvordan et slikt forslag skal bli mottatt da vet du.

mil1365380270
Skrevet

Jeg har fliser... Kompliserer det saken veldig?

Hvis han ikke er så flink, knuser de. Og da blir han sikkert kjmpeflau.

skorpionfisken
Skrevet

Vedr. 2.

Ikke spør om han har slagbor. Bare si at du skulle hatt noen kroker opp på badet og ikke aner hvordan du skal få det til.

Er han interessert så har han løsningen klar der. Slagbor eller ikke.

Hva med:

Ungene er hos faren til uka, og det er så kjedelig å lage middag til meg selv alene. Du kunne ikke tenke deg å komme bortom og spise "fisk, eller hva som helst annet" med meg i morgen. Det er for mye mat til meg alene? Som takk for maten trenger jeg hjelp til å sette opp noen kroker på badet, jeg er så klossete når det gjelder sånne ting....

Skrevet

Ikke fremstill deg selv som hjelpeløs, please!

Kan du ikke bare invitere han på middag - mannfolk liker direkte snakk! :)

Skrevet

Ikke fremstill deg selv som hjelpeløs, please!

Kan du ikke bare invitere han på middag - mannfolk liker direkte snakk! :)

Jeg pleier ikke å fremstille meg selv som hjelpeløs, det er det mest idiotiske jeg vet, men disse to tingene får jeg faktisk ikke til selv! :o)

Må tygge litt på hvordan jeg skal gripe dette an...

Skrevet

Jeg pleier ikke å fremstille meg selv som hjelpeløs, det er det mest idiotiske jeg vet, men disse to tingene får jeg faktisk ikke til selv! :o)

Må tygge litt på hvordan jeg skal gripe dette an...

MIDDAG!!!!! -

Gjest Pricilla
Skrevet

vet om mannfolk på den alderen som ikke greier å åpne et program engang på data. Så jeg hadde gått fo det siste.. men hadde ikke latt hvem som helst borra i flisene mine heller.. *sprekk og knak* ; )

Hva med å bare be han over på kaffe da? DET tør du vel?

Bare stikk huet ut av døra når han kommer og si " Hei, lyst til å komme bort på en kopp kaffe litt senere?".

Skrevet

vet om mannfolk på den alderen som ikke greier å åpne et program engang på data. Så jeg hadde gått fo det siste.. men hadde ikke latt hvem som helst borra i flisene mine heller.. *sprekk og knak* ; )

Hva med å bare be han over på kaffe da? DET tør du vel?

Bare stikk huet ut av døra når han kommer og si " Hei, lyst til å komme bort på en kopp kaffe litt senere?".

"vet om mannfolk på den alderen som ikke greier å åpne et program engang på data."

Ja det betviler jeg ikke et sekund! :-) Jeg er gift med en som kan strekke seg så langt som å sende e-post og surfe litt på internett, men der vstopper det! *S*

- -

"Bare stikk huet ut av døra når han kommer og si " Hei, lyst til å komme bort på en kopp kaffe litt senere?". "

- helst iført en gjennomsiktig neglisjé? *fnis*

Gjest Shooting star
Skrevet

Har du ikke noe tungt du må flytte på? Fryseboksen eller tv`n?

Man er ikke hjelpesløs selv om man trenger et lite løft av en mann ;o)

Skrevet

Godt spørsmål. Er litt redd for hvordan et slikt forslag skal bli mottatt da vet du.

Tror du en mann rømmer hvis en kvinne kommer med et slikt forslag?

Hva er du redd for?

Skrevet

Har du ikke noe tungt du må flytte på? Fryseboksen eller tv`n?

Man er ikke hjelpesløs selv om man trenger et lite løft av en mann ;o)

Tror jeg går for knaggene på badet jeg. :o) Hvis jeg tør.

Gjest Pricilla
Skrevet

"vet om mannfolk på den alderen som ikke greier å åpne et program engang på data."

Ja det betviler jeg ikke et sekund! :-) Jeg er gift med en som kan strekke seg så langt som å sende e-post og surfe litt på internett, men der vstopper det! *S*

- -

"Bare stikk huet ut av døra når han kommer og si " Hei, lyst til å komme bort på en kopp kaffe litt senere?". "

- helst iført en gjennomsiktig neglisjé? *fnis*

Er ikke det litt vel avslørende sånn i første omgang? ; )

neste gang (hvis kaffepraten er bra) så kan han komme på middag, og få "Villigmus" i neglisje til desserst? ; ) hehe..

Skrevet

Tror du en mann rømmer hvis en kvinne kommer med et slikt forslag?

Hva er du redd for?

Tror faktisk en god del menn ville rømme fra et så direkte forslag! :-)

Opp igjennom årene har jeg hørt ymse historier fra menn jeg kjenner om pågående damer som tror at enhver mann kan legges ned ved å være utrolig frempå.

én ting å være det i en mer "flørtende setting" - noe annet hvis det kommer brått på! :-)

Skrevet

Fortell oss hvordan det gikk da! :-)

Skrevet

Du driter deg ut!!! :)

Skrevet

Du driter deg ut!!! :)

Og så da? Bedre å ha prøvd og mislyktes enn ikke å ha prøvd i det hele tatt. Ehe...?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...