Gå til innhold

Gangbare sjekketriks?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillemus, da...

Du er klar for nytt eventyr, hører jeg!

Be han med deg på tur i marka, evt. på pils og pizza etterpå. Og etter det igjen, så kanskje han inviterer deg hjem ;)

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

10

• morsan

5

• flisa

4

• mil1365380270

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Eurythmics
Skrevet

Og så da? Bedre å ha prøvd og mislyktes enn ikke å ha prøvd i det hele tatt. Ehe...?

Better to have lost in love

Than never to have loved at all...

Skrevet

Better to have lost in love

Than never to have loved at all...

:-D - sikkert,.

Lykke til! - og fortell hvordan det går!

Skrevet

vet om mannfolk på den alderen som ikke greier å åpne et program engang på data. Så jeg hadde gått fo det siste.. men hadde ikke latt hvem som helst borra i flisene mine heller.. *sprekk og knak* ; )

Hva med å bare be han over på kaffe da? DET tør du vel?

Bare stikk huet ut av døra når han kommer og si " Hei, lyst til å komme bort på en kopp kaffe litt senere?".

Har lillemus antydet at hun er interessert i en eldre mann?

Skrevet

Har lillemus antydet at hun er interessert i en eldre mann?

Nei, hun skrev da tydelig at han var i 40-årene.

Gjest en anonym fyr
Skrevet

Tror faktisk en god del menn ville rømme fra et så direkte forslag! :-)

Opp igjennom årene har jeg hørt ymse historier fra menn jeg kjenner om pågående damer som tror at enhver mann kan legges ned ved å være utrolig frempå.

én ting å være det i en mer "flørtende setting" - noe annet hvis det kommer brått på! :-)

Tror ? Hva slags karer ville rømme da ? Tror du ikke menn har vett til å si nei takk om de er uinteressert ?

Hva taper du på å være direkte da ? Det du vinner, er kjapt svar !

Forøvrig ville jeg satt pris på ei som var slik, jo mer direkte og pågående jo bedre. Traff ei slik dame en gang og det endte med at vi ble gift.

Skrevet

Jeg går ut ifra at du oppdaterer oss på hvordan det hele har gått. :koker kaffe og venter i spenning:

;o)

Skrevet

Hm... hvis du absolutt vil ha ham hjem til deg i en praktisk sammenheng, bør du være mer strategisk, nemlig ved å spille redningsballen over til ham:

'Jaja, jeg er bare så hjelpesløs, nå har jeg kjøpt meg en sånn bildegreie, scanner heter det visst, men jeg aaaaaner ikke hvordan jeg skal få den plugget i liksom...'

'Jeg var på ..... forleden og fant noen fine kroker som passer på badet mitt, men guri, plutselig skjønte jeg at man må bore i flisene for å få dem festet...'

Han er mann. Han må få sjansen til å være ridder og svulme litt. Og det skjer når han får en _kjempeidé_ og drar fram boret ;-)

Skrevet

Hm... hvis du absolutt vil ha ham hjem til deg i en praktisk sammenheng, bør du være mer strategisk, nemlig ved å spille redningsballen over til ham:

'Jaja, jeg er bare så hjelpesløs, nå har jeg kjøpt meg en sånn bildegreie, scanner heter det visst, men jeg aaaaaner ikke hvordan jeg skal få den plugget i liksom...'

'Jeg var på ..... forleden og fant noen fine kroker som passer på badet mitt, men guri, plutselig skjønte jeg at man må bore i flisene for å få dem festet...'

Han er mann. Han må få sjansen til å være ridder og svulme litt. Og det skjer når han får en _kjempeidé_ og drar fram boret ;-)

Detta kan du:-)

Skrevet

Nei, hun skrev da tydelig at han var i 40-årene.

:-))

Skrevet

Tror ? Hva slags karer ville rømme da ? Tror du ikke menn har vett til å si nei takk om de er uinteressert ?

Hva taper du på å være direkte da ? Det du vinner, er kjapt svar !

Forøvrig ville jeg satt pris på ei som var slik, jo mer direkte og pågående jo bedre. Traff ei slik dame en gang og det endte med at vi ble gift.

"Tror ? Hva slags karer ville rømme da ? Tror du ikke menn har vett til å si nei takk om de er uinteressert ?"

Jeg skjønner ikke helt hva du mener her. Legger du til grunn at det er kjempeforskjell på å si net takk og det at jeg i en spøkefull tone sier "rømme"?

Betydningen i settingen er den samme: Det blir ikke noe på henne! :-)

Og jeg kjenner flere som har "takket nei"/"rømt" fra direkte forslag, men i alle tilfellene så har det IKKE væært slik at det har vært en flørtende tone/setting på forhånd. For DA er jeg enig med deg i at de fleste menn ville takket ja.

Dette i motsetning til en del damer, som lettere ville takket nei selv om hun var interessert (men ikke noe standardsvar for damer heller).

Men for å nevne et par eksempler:

En mann sitter på forelesning og småprater litt med damen ved siden av i pausen. Plutselig har han hele hånda hennes i skrittet mens hun spør om han er interessert i noe mer.

En annen mann fortalte at han satt på et tog oppover et eller annet dalstrøk. Det ble etterhvert nokså tomt i vogna, men det satt en dame litt lenger frem og som strekte hendene opp og vinka ham til seg. Han lurte vel på om hun trengte hjelp el lign, men da han gikk frem til raden der hun satt, så han at hun satt og skrevet og uten tøy på underkroppen!

*ler*

Begge disse mennene bakket unna!

- - -

"Hva taper du på å være direkte da ?"

Det kommer jo selvsagt an på om du synes at du har noe å tape. Hvis det hadde vært meg i den forelesningssituasjonen, ville jeg syntes det var ulidelig flaut å skulle møte ham igjen etterpå. Jeg ville føle at jeg tapte ansikt.

Skrevet

Detta kan du:-)

Jeg er virkelig hjelpesløs hva angår meg selv og sjekking i irl. Men knallgod på teorier og veiledning/rådgivning.

Gjest en anonym fyr
Skrevet

"Tror ? Hva slags karer ville rømme da ? Tror du ikke menn har vett til å si nei takk om de er uinteressert ?"

Jeg skjønner ikke helt hva du mener her. Legger du til grunn at det er kjempeforskjell på å si net takk og det at jeg i en spøkefull tone sier "rømme"?

Betydningen i settingen er den samme: Det blir ikke noe på henne! :-)

Og jeg kjenner flere som har "takket nei"/"rømt" fra direkte forslag, men i alle tilfellene så har det IKKE væært slik at det har vært en flørtende tone/setting på forhånd. For DA er jeg enig med deg i at de fleste menn ville takket ja.

Dette i motsetning til en del damer, som lettere ville takket nei selv om hun var interessert (men ikke noe standardsvar for damer heller).

Men for å nevne et par eksempler:

En mann sitter på forelesning og småprater litt med damen ved siden av i pausen. Plutselig har han hele hånda hennes i skrittet mens hun spør om han er interessert i noe mer.

En annen mann fortalte at han satt på et tog oppover et eller annet dalstrøk. Det ble etterhvert nokså tomt i vogna, men det satt en dame litt lenger frem og som strekte hendene opp og vinka ham til seg. Han lurte vel på om hun trengte hjelp el lign, men da han gikk frem til raden der hun satt, så han at hun satt og skrevet og uten tøy på underkroppen!

*ler*

Begge disse mennene bakket unna!

- - -

Det kommer jo selvsagt an på om du synes at du har noe å tape. Hvis det hadde vært meg i den forelesningssituasjonen, ville jeg syntes det var ulidelig flaut å skulle møte ham igjen etterpå. Jeg ville føle at jeg tapte ansikt.

"Jeg skjønner ikke helt hva du mener her. Legger du til grunn at det er kjempeforskjell på å si net takk og det at jeg i en spøkefull tone sier "rømme"?"

Ok, da. Problemet for mange menn er å gjette seg til hva dama egentlig mener. Noen har en flørtende tone når de bare vil være hyggelig, uten å ønske noe mer. Andre våger ikke antyde hva de tenker. Det er så mye enklere om hun er direkte.

Etter min mening går forskjellen på om man har tilskuere/tilhørere. Om de ikke finnes, er det ingenting å tape.

"Men for å nevne et par eksempler:

En mann sitter på forelesning og småprater litt med damen ved siden av i pausen. Plutselig har han hele hånda hennes i skrittet mens hun spør om han er interessert i noe mer."

Om ingen så det og hun var for lavmælt til at noen hørte det, var det ikke noe å bli flau over. Et ja eller nei skulle være greit vel ?

"En annen mann fortalte at han satt på et tog oppover et eller annet dalstrøk. Det ble etterhvert nokså tomt i vogna, men det satt en dame litt lenger frem og som strekte hendene opp og vinka ham til seg. Han lurte vel på om hun trengte hjelp el lign, men da han gikk frem til raden der hun satt, så han at hun satt og skrevet og uten tøy på underkroppen!

*ler*

Begge disse mennene bakket unna!"

Pøh, de karene var bare pyser !

- - -

Det kommer jo selvsagt an på om du synes at du har noe å tape.

Hvis det hadde vært meg i den forelesningssituasjonen, ville jeg

syntes det var ulidelig flaut å skulle møte ham igjen etterpå.

Jeg ville føle at jeg tapte ansikt. "

Akkurat ! Men hadde du vært flau dersom du ikke hadde hatt tilskuere/tilhørere ?

Skrevet

"Jeg skjønner ikke helt hva du mener her. Legger du til grunn at det er kjempeforskjell på å si net takk og det at jeg i en spøkefull tone sier "rømme"?"

Ok, da. Problemet for mange menn er å gjette seg til hva dama egentlig mener. Noen har en flørtende tone når de bare vil være hyggelig, uten å ønske noe mer. Andre våger ikke antyde hva de tenker. Det er så mye enklere om hun er direkte.

Etter min mening går forskjellen på om man har tilskuere/tilhørere. Om de ikke finnes, er det ingenting å tape.

"Men for å nevne et par eksempler:

En mann sitter på forelesning og småprater litt med damen ved siden av i pausen. Plutselig har han hele hånda hennes i skrittet mens hun spør om han er interessert i noe mer."

Om ingen så det og hun var for lavmælt til at noen hørte det, var det ikke noe å bli flau over. Et ja eller nei skulle være greit vel ?

"En annen mann fortalte at han satt på et tog oppover et eller annet dalstrøk. Det ble etterhvert nokså tomt i vogna, men det satt en dame litt lenger frem og som strekte hendene opp og vinka ham til seg. Han lurte vel på om hun trengte hjelp el lign, men da han gikk frem til raden der hun satt, så han at hun satt og skrevet og uten tøy på underkroppen!

*ler*

Begge disse mennene bakket unna!"

Pøh, de karene var bare pyser !

- - -

Det kommer jo selvsagt an på om du synes at du har noe å tape.

Hvis det hadde vært meg i den forelesningssituasjonen, ville jeg

syntes det var ulidelig flaut å skulle møte ham igjen etterpå.

Jeg ville føle at jeg tapte ansikt. "

Akkurat ! Men hadde du vært flau dersom du ikke hadde hatt tilskuere/tilhørere ?

"Men hadde du vært flau dersom du ikke hadde hatt tilskuere/tilhørere ? "

JA! :-)

Skrevet

*Hehe* Såååå dum gjør jeg meg ikke og det var ikke nødvendig heller. ;o)

Skrevet

*Hehe* Såååå dum gjør jeg meg ikke og det var ikke nødvendig heller. ;o)

..så det vil si at du har lagt ut agnet og han har bitt på kroken..??

Skrevet

..så det vil si at du har lagt ut agnet og han har bitt på kroken..??

;o)

Skrevet

Med risiko for flisene (lest under her), så ville jeg gått for scanneren, evt. med en kopp kaffe med nogo attåt etterpå ;-)

Dette er jo absolutt spennende, det ser ut som det er fler enn meg som vil høre hvordan det gikk!!

Skrevet

Med risiko for flisene (lest under her), så ville jeg gått for scanneren, evt. med en kopp kaffe med nogo attåt etterpå ;-)

Dette er jo absolutt spennende, det ser ut som det er fler enn meg som vil høre hvordan det gikk!!

Det ble flisene. ;o) Han er en skikkelig handy-man så jeg tipper flisene overlever jeg! Ellers kan han alltids få "betale" for skaden...

mil1365380270
Skrevet

Det ble flisene. ;o) Han er en skikkelig handy-man så jeg tipper flisene overlever jeg! Ellers kan han alltids få "betale" for skaden...

Nei, så spennende! Når kommer han da, i dag?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...