Gå til innhold

Lyst på ny sveis!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og hå!

Jeg har hatt langt hår i "alle år"... er glad i håret mitt og det er liksom meg.. Men nå begyner jeg å bli klar for noe annet.. Men vet ikke hva, bare ikke kort om dere skjønner.. Kunne godt ha tenkt meg å gått et sted der de ser litt på hvordan ansiktsform jeg har, og vilken type jeg er..For å finne min frisyre/sveis... Hvor går jeg da?? Det bør være i Oslo område....

Skrevet

hvem av tjenestene har du prøvd da?

Jeg tok fargeanalyse med sminke - og hun fortalte også hvilken hårfasong/farge jeg skulle ha. :) Vi gikk sammen 3 stk, og da fikk vi det for 1400,- - det gik med en hel lørdag! VELDIG nyttig - jeg har nå lett for å se hva jeg skal ha i butikker på salg etc. Man tjener fort inn dette, med å unngå å impulshandle på salg etc....og så ligger det bare barkerst i skapet og ergrer.

Dessuten er det gøy å være SIKKER på hva man kler. Den dama der, kan sine saker!

jeg har aldri fått så mange komplimenter som etter jeg har vært der.

Gjest Alex frisør
Skrevet

alex på oslo city. Husker ikke hva han het, tomas kanskje. Han er en veldig flink stylist! Ga meg helt ny sveis som jeg fortsatt er fornøyd med!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...