Gå til innhold

kan jeg unngå å skrive under med "vennlig hilsen" i et offentlig brev?

Anbefalte innlegg

Gjest brevskriveren

er så forbanna . skal purre på en instans som ikke har svart noen av brevene mine. vanligvis pleier jeg å underskrive brevene mine med "vennlig hilsen". Men dette er slett ingen vennlighilsen , jeg er dritforbanna.,NOen forslag til alternativer jeg kan bruke. Jeg skal skrive et saklig brev. vil ikke at det skal se truende ut men jeg vil få frem at jeg er forbanna.

forslag?

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Det kommer selvfølgelig an på HVOR sint du er. Jeg pleier også normalt sett å skrive "Vennlig hilsen", men jeg har ved enkelte anledninger bytta det ut med et velformulert "Kjøss meg i ræva" Kanskje ikke særlig taktisk, men gud så godt det føles.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...