Gjest Trøndelag_2 Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Jeg lurer på om jeg har intoleranse for endel mat-sorter, og så lurer jeg på hvor jeg kan finne ut av dette. Jeg bor i Trøndelag 0 Siter
Gjest Trøndelag_2 Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 LÆgen E spurt lægen, men hainn sa attn itj koinna finn ut de 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 E spurt lægen, men hainn sa attn itj koinna finn ut de Kæffer itj? Dæ hørdæs no litte mærkvurrdi ut jau. Då suns æg no du ska prauv i Trondhjæm, der hi dom ein klinikk færr sånni problæm! 0 Siter
Gjest vært der selv Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Leger flest har ikke peiling på det. Ring Balder-klinikken i Oslo (der er de spesialister på sånt) og spør om de vet om noen i Trondheim. Det er mulig du må dra til Balderklinikken, vet at folk drar dit fra hele Norge. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.