Gå til innhold

Hva skjedde med Marion Ravn?

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er sikkert kødd ja.Se her:

http://www.agurken.no/om.asp

Hehe, ok. Det verste er at det ikke sa seg selv engang. Jenta er så braindead at hun ratt kunne funnet på noe sånt.

Skrevet

Hehe, ok. Det verste er at det ikke sa seg selv engang. Jenta er så braindead at hun ratt kunne funnet på noe sånt.

Kanskje hun egentlig er blondine?;o)

Skrevet

Jøss, og så han som egentlig er franskmann.

Jo. Men Vidkun Quisling var da vitterlig nordmann, uten at det hindrer ham i å jobbe på Quick-E-Mart i California. Samme med Johan Christian Bach, som jobbet på Akers Mic en stund.

".........................."

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kanskje hun egentlig er blondine?;o)

Hun er sannsynligvis den personen forfattere av blondinvitser har i tankene når de tenker ut nye vitser.

Om hun ikke er blond på skallen er hun i hvert fall blond innvendig.

.

Skrevet

Hva skjedde med Kate Gulbrandsen? Eller TV-Solfrid? Eller Colargol?

TV-Solfrid er konstant i sorg.

Skrevet

Nei - hva med verre? ;) Marion Ravn er gruuusom!

Jeg har også problemer med den affekterte Aqua-Lene.

Gjest gubbeline
Skrevet

hu endte på hjem for fatsoes etter å ha inntatt for mye junkfood.

Skrevet

Marion Ravn er ikke like ille som Kate Gulbrandsen da..Come on

Hu er mye verre.

Skrevet

Det der er det største brødhuet jeg noensinne har sett snakke på tv. Hun sier så mye dumt at jeg ikke engang klarer å synes synd på henne, så hvis jeg aldri ser eller hører noe mer fra henne i media, så blir jeg ikke veldig lei meg.

Det er jeg helt enig i. Fikk meg en riktig god latter da hun var gjest i Torsdagsklubben.

Gjest Pricilla
Skrevet

Det er jeg helt enig i. Fikk meg en riktig god latter da hun var gjest i Torsdagsklubben.

helt enig! Makan til å drite seg ut! Skjønte ikke poenget til Thomas i det hele tatt.. han måtte forklare henne ALT, SÅ flira hun litt... makan til idiot har jeg ikke sett før.

Håper jeg slipper å se eller høre fra henne igjen.

Gjest this is a signature
Skrevet

Det må da være en spøk...

"........................."

You think?

:)

Gjest this is a signature
Skrevet

Kate var med på "Retro" på NRK forleden. Litt lavere hår denne gangen :) Men ikke så veldig mye bedre til å synge...

Klarer ikke det kvinnemennesket..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...