Lurveline Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Jeg ække fra Fredrikstad. Hmmm...det var nok den ær-endinga de som fikk meg til å tro det. Hvor er du fra da? 0 Siter
Gjest ravi & dj tøv Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Jeg ække fra Fredrikstad. Ja nå kan du lure :-) Underskriften kan hjelpe deg med hvor jeg er fra. 0 Siter
Gjest Utfløtta. Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Sorry, Surnadal e de. Hælt rætt. Men e hekje bodd der på mang år da. 0 Siter
Gjest ravi & dj tøv Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Hmmm...det var nok den ær-endinga de som fikk meg til å tro det. Hvor er du fra da? Ja nå kan du lure :-) Underskriften kan hjelpe deg med hvor jeg er fra. 0 Siter
Gjest Tru no e da. Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Nei, der seie di ikkje da, (de/det), men da jere mesteparten tå ås andre i fylke. Telemark æn eller anna plass? 0 Siter
Gjest sogning Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 I adle daga dao mann? Kefør ska mi skriva dialekt dao? Sjønna du nåke ao da eg skrive dao? 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Ja me ha høyrt om oukans baot å dekans aorar! Personlig sier jeg ikke aoukans, men lillesøstera mi snakker skikkelig dialekt og sverger til alle disse ordene. Vet du hvor jeg kommer fra da eller?? 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Nei, der seie di ikkje da, (de/det), men da jere mesteparten tå ås andre i fylke. "issje" e jo egentleg heilt grufullt stjugt... 0 Siter
Lurveline Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Ja nå kan du lure :-) Underskriften kan hjelpe deg med hvor jeg er fra. Tønsberg. 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Jamen, de e jo ikkje allti at en trenge å le a andre, sjøl om en ikkje snakke like dialekt? Eg syns d e kjempekjekt å lesa adle de svar så komme inn, for d e någen så snakke som eg gjør. Utøve det må eg jo bærre få sakt at i de hær rægnvære e det best å va inne. hm........;-) issje "tsjæmpe tsjækt"? 0 Siter
Gjest nys-petra Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 issje "tsjæmpe tsjækt"? Haugesund? 0 Siter
Gjest Nadia_B Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Æ e så sinnsykt slitn i dag! Hattn lang dag på skolen og gjort så altfor masse. Blir faen mæ godt å slappe av i helga. 0 Siter
Gjest så du ska ha någe å le av? Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Javel då.. så ska eg vel skriva någen ord. Du ser vel korr eg e fra? Tenkte meg de.. Jysla kjekke plass, i alle fall. Mange festivalar om sommaren, å mange konsertar åre gjennom. Nei, nå driddle eg.. eg har andre ting å jørr enn å sitta her. Ha ein fine kveld:) Me tatles kanskje seinare ein gang! Men eg kjenne ikkje igjen nicke ditt.. 0 Siter
Gjest jaudagauda Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Nu har æ faen steike mæ såvna på sofaen igjæn.. Dettan ska bi skøy... går jo bære i ørska nu.. næj nu ska æ gå å brætt sammen nåkka klea.. 0 Siter
Gjest zuuul Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Fra Grimstad, eller ? Gu her har det reggna i dag. Tror'kje dårr har vært opphold ett sekynn. Håbe det gjer seg snart. Rognan??? 0 Siter
Gjest ravi & dj tøv Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Larvik da? Jeg sa ikke at det var feil Du er flink til å gjette. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Som om jeg skulle ha sagt det selv :-) "............................." Å! Det var en kul tråd! Jeg syns dialekter er kjempeskjønt og interessant. Hør så flatt mitt oslo'sk ter seg nå, da. Jeg aper dialekter både fri- og ufrivillig når jeg er andre plasser. Det er vel ikke for å le av eller gjøre narr! Vi er heldige i Norge som har saå mange dialekter og klart å holde på dem. Jysla bra, folkens. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.