Gå til innhold

Hvilken tråd/diskusjon husker du best her på dol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker en helt absurd diskusjon på sex-forum en gang for noen år siden som gjaldt gutter som sugde seg sjøl.

Gjest ikke signatur
Skrevet

Husker en helt absurd diskusjon på sex-forum en gang for noen år siden som gjaldt gutter som sugde seg sjøl.

Men det går da ikke an! Hilsen jente.

Gjest hvem der?
Skrevet

For å få frem de ulike innleggene,kan man endre på ett-tallet i adressen og skrive 2,3,4 osv. til man har lest alle.

Jeg husker også den historien, når du minte meg på den.. trist.

Skrevet

Det var det jeg også trodde, og det er nok derfor jeg husker det så godt og. Aner fortsatt ikke om de kødda eller var seriøse.

Gjest ikke signatur
Skrevet

Det var det jeg også trodde, og det er nok derfor jeg husker det så godt og. Aner fortsatt ikke om de kødda eller var seriøse.

De kødda, selvsagt. Man når ikke ned dit.. (Selv om noen når de leser dette sikkert prøver..)

skorpionfisken
Skrevet

Historien om Marit...

Ja Marit ja. Hun døde sist jeg var aktiv her.

Lurer på hvordan det går med dattera hennes nå....

fei1365380229
Skrevet

For å få frem de ulike innleggene,kan man endre på ett-tallet i adressen og skrive 2,3,4 osv. til man har lest alle.

Nå har jeg sittet og lest, tårene bare flommet.

Dette er det tristeste jeg har lest på lenge.

Skrevet

Nå har jeg sittet og lest, tårene bare flommet.

Dette er det tristeste jeg har lest på lenge.

Jeg også.....hadde ikke lest dette før.....snufs....

Skrevet

Innehjelmdebatten på foreldreforum for et par år siden gjorde kjempeinntrykk :-)

Ellers, som nedenfor, historien om Marit.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Går d bare til 24?

Døde hun?

Snufs.. Ble trist av dette jeg.. Men skjønner å at jeg er veldi heldi. Som er frisk å rask og at jeg egentli har d utroli bra..

Gjest gamlebarbie
Skrevet

Innehjelmdebatten på foreldreforum for et par år siden gjorde kjempeinntrykk :-)

Ellers, som nedenfor, historien om Marit.

Jeg glemmer vel aldri Marit-tråden, og Trulte som var så snill å ta vare på serien Marit skrev.

Utover det var jeg for det meste på overgrep, og livssyn, som jo er lagt ned.

Men, DOL er "nesten" det samme nå som den gang. Rart så fort tiden går.....

Gjest papirtiger
Skrevet

De kødda, selvsagt. Man når ikke ned dit.. (Selv om noen når de leser dette sikkert prøver..)

Finnes noen som klarer det også :) Har sett en video av det.

Skrevet

Å joda, det går an. Riktig kombinasjon av mykhet og lang stake. Det finnes også kvinner som kan slikke seg selv. Da har man ihvertfall noe å finne på en lørdagskveld :-)

".............................."

Skrevet

Jeg glemmer vel aldri Marit-tråden, og Trulte som var så snill å ta vare på serien Marit skrev.

Utover det var jeg for det meste på overgrep, og livssyn, som jo er lagt ned.

Men, DOL er "nesten" det samme nå som den gang. Rart så fort tiden går.....

Husker godt tråden om Marit. Den var så forferdelig trist.

Men var det Trulte hun het, hun som tok vare på historien? Trodde det var Tjorven.

Skrevet

Vel, i disse OL-tider må jeg trekke fram en diskusjon fra forrige OL. Temaet var OLs mest tåpelige idrettsgrein. Blant annet musikeren, jacob og grip i storslag. Med flere. Husker jeg mora meg kostelig:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...