Gjest fortell Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Historien om Marit... hvem er/var det? 0 Siter
Åsemor Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Husker en helt absurd diskusjon på sex-forum en gang for noen år siden som gjaldt gutter som sugde seg sjøl. 0 Siter
frosken Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 hvem er/var det? Se her: http://www.doktoronline.no/marit/marit1.shtml 0 Siter
Gjest ikke signatur Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Husker en helt absurd diskusjon på sex-forum en gang for noen år siden som gjaldt gutter som sugde seg sjøl. Men det går da ikke an! Hilsen jente. 0 Siter
frosken Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Se her: http://www.doktoronline.no/marit/marit1.shtml For å få frem de ulike innleggene,kan man endre på ett-tallet i adressen og skrive 2,3,4 osv. til man har lest alle. 0 Siter
Gjest hvem der? Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 For å få frem de ulike innleggene,kan man endre på ett-tallet i adressen og skrive 2,3,4 osv. til man har lest alle. Jeg husker også den historien, når du minte meg på den.. trist. 0 Siter
Åsemor Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Men det går da ikke an! Hilsen jente. Det var det jeg også trodde, og det er nok derfor jeg husker det så godt og. Aner fortsatt ikke om de kødda eller var seriøse. 0 Siter
Gjest ikke signatur Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Det var det jeg også trodde, og det er nok derfor jeg husker det så godt og. Aner fortsatt ikke om de kødda eller var seriøse. De kødda, selvsagt. Man når ikke ned dit.. (Selv om noen når de leser dette sikkert prøver..) 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Historien om Marit... Ja Marit ja. Hun døde sist jeg var aktiv her. Lurer på hvordan det går med dattera hennes nå.... 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 For å få frem de ulike innleggene,kan man endre på ett-tallet i adressen og skrive 2,3,4 osv. til man har lest alle. Nå har jeg sittet og lest, tårene bare flommet. Dette er det tristeste jeg har lest på lenge. 0 Siter
stromme Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Nå har jeg sittet og lest, tårene bare flommet. Dette er det tristeste jeg har lest på lenge. Jeg også.....hadde ikke lest dette før.....snufs.... 0 Siter
monsina Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Innehjelmdebatten på foreldreforum for et par år siden gjorde kjempeinntrykk :-) Ellers, som nedenfor, historien om Marit. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 For å få frem de ulike innleggene,kan man endre på ett-tallet i adressen og skrive 2,3,4 osv. til man har lest alle. Går d bare til 24? Døde hun? Snufs.. Ble trist av dette jeg.. Men skjønner å at jeg er veldi heldi. Som er frisk å rask og at jeg egentli har d utroli bra.. 0 Siter
Gjest gamlebarbie Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Innehjelmdebatten på foreldreforum for et par år siden gjorde kjempeinntrykk :-) Ellers, som nedenfor, historien om Marit. Jeg glemmer vel aldri Marit-tråden, og Trulte som var så snill å ta vare på serien Marit skrev. Utover det var jeg for det meste på overgrep, og livssyn, som jo er lagt ned. Men, DOL er "nesten" det samme nå som den gang. Rart så fort tiden går..... 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 De kødda, selvsagt. Man når ikke ned dit.. (Selv om noen når de leser dette sikkert prøver..) Finnes noen som klarer det også Har sett en video av det. 0 Siter
Prozak Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Men det går da ikke an! Hilsen jente. Å joda, det går an. Riktig kombinasjon av mykhet og lang stake. Det finnes også kvinner som kan slikke seg selv. Da har man ihvertfall noe å finne på en lørdagskveld :-) ".............................." 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Jeg glemmer vel aldri Marit-tråden, og Trulte som var så snill å ta vare på serien Marit skrev. Utover det var jeg for det meste på overgrep, og livssyn, som jo er lagt ned. Men, DOL er "nesten" det samme nå som den gang. Rart så fort tiden går..... Husker godt tråden om Marit. Den var så forferdelig trist. Men var det Trulte hun het, hun som tok vare på historien? Trodde det var Tjorven. 0 Siter
musikeren Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Vel, i disse OL-tider må jeg trekke fram en diskusjon fra forrige OL. Temaet var OLs mest tåpelige idrettsgrein. Blant annet musikeren, jacob og grip i storslag. Med flere. Husker jeg mora meg kostelig:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.