Dorthe Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Den tråden som gikk over flere mnd når Elingeir mistet Patrick i hjernehinne betennelse. Det var fryktelig å lese fra dag til dag at han ble dårligere og dårligere 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 For å få frem de ulike innleggene,kan man endre på ett-tallet i adressen og skrive 2,3,4 osv. til man har lest alle. Jeg får bare opp masse rare bokstaver og tall jeg. Men tråden har jeg jo lest før. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Å joda, det går an. Riktig kombinasjon av mykhet og lang stake. Det finnes også kvinner som kan slikke seg selv. Da har man ihvertfall noe å finne på en lørdagskveld :-) ".............................." )) 0 Siter
Gjest gamlebarbie Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Jeg glemmer vel aldri Marit-tråden, og Trulte som var så snill å ta vare på serien Marit skrev. Utover det var jeg for det meste på overgrep, og livssyn, som jo er lagt ned. Men, DOL er "nesten" det samme nå som den gang. Rart så fort tiden går..... Det var jo selvsagt TJORVEN som hadde fikset det. Unnskyld...... Tjorven, om du er her enda, så vil jeg gjerne ha kontakt med deg igjen..:-) Klem, 0 Siter
Gjest ikke signatur Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Å joda, det går an. Riktig kombinasjon av mykhet og lang stake. Det finnes også kvinner som kan slikke seg selv. Da har man ihvertfall noe å finne på en lørdagskveld :-) ".............................." Ha, ha.. Det der tror jeg ikke noe på! 0 Siter
soleil Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Ha, ha.. Det der tror jeg ikke noe på! Det fins jo de som har sykdommer som gjør at leddene er unormalt fleksible. De kan så og si ha huet under armen og armen i bind. For en slik en tror jeg det er null problem. Ellers er det folk som er veldig myke som kanskje kan greie det. 0 Siter
Gjest forundret leser Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Det var jo selvsagt TJORVEN som hadde fikset det. Unnskyld...... Tjorven, om du er her enda, så vil jeg gjerne ha kontakt med deg igjen..:-) Klem, Hæ ? Er du her enda ? Du som kallte deg Barbie på Livssyn ? Skrev noen utrolig gode og hjertelig innlegg. Kristen ikke sant ? 0 Siter
laban Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Susannah som mistet to av trillingene sine Patrick som døde sakte av hjernehinnebetennelse påsken 2000 Da Lillemus fikk Lavrans som hadde hjertefeil og måtte til Oslo i hui og hast for en stor operasjon Og så er det noen IVF-forsøk og risikofylte svangerskap som jeg har levd meg veldig inn i, siden jeg har litt erfaring fra denslags selv. Heldigvis har de fleste fått et lykkelig utfall. 0 Siter
favn Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Ikke en eneste en. Jeg er utrolig dårlig på nick også. 0 Siter
Gjest Grumpy Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Jeg får bare opp masse rare bokstaver og tall jeg. Men tråden har jeg jo lest før. Jeg fikk også det i Firefox, men i IE så det normalt ut. Bruker Opera du? 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Jeg fikk også det i Firefox, men i IE så det normalt ut. Bruker Opera du? Hehe, og det spør du meg om. Jeg er en idiot når det gjelder data. Men jeg har Firefox, betyr det at jeg bruker Opera? LOL, jeg vet ingenting om sånt altså. 0 Siter
Prozak Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Ha, ha.. Det der tror jeg ikke noe på! Det er opp til deg. Men sant er det. Det er da vel altfor mange andre utrolige ting som er sant til at akkurat dette kan være så fantastisk? Har du sett kinesisk sirkus, med slangemennesker? ".........................." 0 Siter
Soria Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Innleggene til Marit. Vi fikk følge henne her fra hun fikk diagnosen hjernesvulst frem til hun ble for dårlig til å skrive her. Hun døde like etterpå. 0 Siter
flisa Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Ha, ha.. Det der tror jeg ikke noe på! Det har jeg sett bilde av! 0 Siter
Gjest gamlebarbie Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Hæ ? Er du her enda ? Du som kallte deg Barbie på Livssyn ? Skrev noen utrolig gode og hjertelig innlegg. Kristen ikke sant ? Hehe, ja, jeg er her enda..:-) Klarer ikke å slutte, er nok en skikkelig DOL-fan.:-) Kristen, ja.:-) 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Det var jo selvsagt TJORVEN som hadde fikset det. Unnskyld...... Tjorven, om du er her enda, så vil jeg gjerne ha kontakt med deg igjen..:-) Klem, Har ikke sett Tjorven på år og dag. Med mindre hun har skiftet nick, men det tror jeg ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.