Gå til innhold

Hvilken tråd/diskusjon husker du best her på dol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den tråden som gikk over flere mnd når Elingeir mistet Patrick i hjernehinne betennelse. Det var fryktelig å lese fra dag til dag at han ble dårligere og dårligere

Skrevet

For å få frem de ulike innleggene,kan man endre på ett-tallet i adressen og skrive 2,3,4 osv. til man har lest alle.

Jeg får bare opp masse rare bokstaver og tall jeg. Men tråden har jeg jo lest før.

Skrevet

Å joda, det går an. Riktig kombinasjon av mykhet og lang stake. Det finnes også kvinner som kan slikke seg selv. Da har man ihvertfall noe å finne på en lørdagskveld :-)

".............................."

:)))

Gjest gamlebarbie
Skrevet

Jeg glemmer vel aldri Marit-tråden, og Trulte som var så snill å ta vare på serien Marit skrev.

Utover det var jeg for det meste på overgrep, og livssyn, som jo er lagt ned.

Men, DOL er "nesten" det samme nå som den gang. Rart så fort tiden går.....

Det var jo selvsagt TJORVEN som hadde fikset det. Unnskyld......

Tjorven, om du er her enda, så vil jeg gjerne ha kontakt med deg igjen..:-)

Klem,

Gjest ikke signatur
Skrevet

Å joda, det går an. Riktig kombinasjon av mykhet og lang stake. Det finnes også kvinner som kan slikke seg selv. Da har man ihvertfall noe å finne på en lørdagskveld :-)

".............................."

Ha, ha.. Det der tror jeg ikke noe på!

Skrevet

Det fins jo de som har sykdommer som gjør at leddene er unormalt fleksible. De kan så og si ha huet under armen og armen i bind. For en slik en tror jeg det er null problem. Ellers er det folk som er veldig myke som kanskje kan greie det.

Gjest forundret leser
Skrevet

Klem,

Hæ ? Er du her enda ? Du som kallte deg Barbie på Livssyn ?

Skrev noen utrolig gode og hjertelig innlegg. Kristen ikke sant ?

Skrevet

Susannah som mistet to av trillingene sine

Patrick som døde sakte av hjernehinnebetennelse påsken 2000

Da Lillemus fikk Lavrans som hadde hjertefeil og måtte til Oslo i hui og hast for en stor operasjon

Og så er det noen IVF-forsøk og risikofylte svangerskap som jeg har levd meg veldig inn i, siden jeg har litt erfaring fra denslags selv. Heldigvis har de fleste fått et lykkelig utfall.

Skrevet

Ikke en eneste en. Jeg er utrolig dårlig på nick også.

Skrevet

Jeg får bare opp masse rare bokstaver og tall jeg. Men tråden har jeg jo lest før.

Jeg fikk også det i Firefox, men i IE så det normalt ut. Bruker Opera du?

Skrevet

Jeg fikk også det i Firefox, men i IE så det normalt ut. Bruker Opera du?

Hehe, og det spør du meg om. Jeg er en idiot når det gjelder data. Men jeg har Firefox, betyr det at jeg bruker Opera? LOL, jeg vet ingenting om sånt altså.

Skrevet

Det er opp til deg. Men sant er det.

Det er da vel altfor mange andre utrolige ting som er sant til at akkurat dette kan være så fantastisk? Har du sett kinesisk sirkus, med slangemennesker?

".........................."

Skrevet

Innleggene til Marit. Vi fikk følge henne her fra hun fikk diagnosen hjernesvulst frem til hun ble for dårlig til å skrive her. Hun døde like etterpå.

Skrevet

Det har jeg sett bilde av! :)

Gjest gamlebarbie
Skrevet

Hæ ? Er du her enda ? Du som kallte deg Barbie på Livssyn ?

Skrev noen utrolig gode og hjertelig innlegg. Kristen ikke sant ?

Hehe, ja, jeg er her enda..:-)

Klarer ikke å slutte, er nok en skikkelig DOL-fan.:-)

Kristen, ja.:-)

Skrevet

Klem,

Har ikke sett Tjorven på år og dag. Med mindre hun har skiftet nick, men det tror jeg ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...