Gjest hvem der? Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Se Gilmore girls, legge sammen klær.. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Burde jobbet, men orker ikke mer. Skal hente min kjære snart, så skal vi spise middag. Etter det, tenker begge "Herregud, nå er det lenge siden vi hadde sex", så sovner vi sikkert ;-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Det var skremmende likt meg. Men jeg har allerede bretta nyvaska klær, og siden jeg var i siget vaska jeg hele badet i samme slengen. Nå sitter jeg og ser på Cæsar, men senere skal jeg inn i stua og kooooose meg med verdens skjønneste og koseligste serie, Gilmore Girls. 0 Siter
Prozak Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Burde jobbet, men orker ikke mer. Skal hente min kjære snart, så skal vi spise middag. Etter det, tenker begge "Herregud, nå er det lenge siden vi hadde sex", så sovner vi sikkert ;-) "Etter det, tenker begge "Herregud, nå er det lenge siden vi hadde sex", så sovner vi sikkert" Et helt vanlig ekteskap m.a.o :-) "..........................." 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 "Etter det, tenker begge "Herregud, nå er det lenge siden vi hadde sex", så sovner vi sikkert" Et helt vanlig ekteskap m.a.o :-) "..........................." Ja, bortsett fra at vi ikke er gift ;-) Og dette her er uten barn, altså. Skjønner ikke hvordan foreldre orker å stå opp en gang, jeg ;-) 0 Siter
Gjest hvem der? Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Det var skremmende likt meg. Men jeg har allerede bretta nyvaska klær, og siden jeg var i siget vaska jeg hele badet i samme slengen. Nå sitter jeg og ser på Cæsar, men senere skal jeg inn i stua og kooooose meg med verdens skjønneste og koseligste serie, Gilmore Girls. Ja, Gilmore girls er en kjempekoselig serie:) Men jeg glemte å se det sist uke.. 0 Siter
Gjest øydet Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Det var skremmende likt meg. Men jeg har allerede bretta nyvaska klær, og siden jeg var i siget vaska jeg hele badet i samme slengen. Nå sitter jeg og ser på Cæsar, men senere skal jeg inn i stua og kooooose meg med verdens skjønneste og koseligste serie, Gilmore Girls. du bretter mye du, aasemor 0 Siter
Prozak Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Ja, bortsett fra at vi ikke er gift ;-) Og dette her er uten barn, altså. Skjønner ikke hvordan foreldre orker å stå opp en gang, jeg ;-) Det er derfor jeg ikke vil ha barn :-) "........................" 0 Siter
Gjest zuuul Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Se onsdagsfilmen og spise big mac og cheese...kjøper det under aktuelt og været 0 Siter
Gjest burp Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Se onsdagsfilmen og spise big mac og cheese...kjøper det under aktuelt og været og hva er ondsdagsflimmen? 0 Siter
Gjest malun Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Har jobbet litt, sett Gilmore Girls, skal skravle med mannen og ta et bad. 0 Siter
Gjest Uglemor Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Nå sitter jeg inne hos min sønn som er mørkredd, og venter på Jon Blund... Etterpå skal jeg slenge meg på sofaen og se på TV eller lese en bok. (hva går egentlig på TV i kveld? Og jeg skal kanskje ha et lite glass rødvin ved siden av. Jeg burde dessuten gjøre som flere lenger ned i tråden og brette tøy, men jeg gidder ikke. Vi kan forsyne oss med klær rett fra kurven i morgen tidlig.. 0 Siter
Lucretia Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Vel jeg sitter på Finse og har vært på brevandring (Midtdalsbreen) i dag. I kveld har vi spist felles middag og hatt forlesninger. I kveld tenkte jeg bare å lese litt og legge meg tidlig da jeg må opp i morgen tidlig og ordne med frokost til alle de andre studentene. 0 Siter
amber sun Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Sett Gilmore Girls, og nå netter jeg. Har en balje nyvasket tøy som skal henges opp, passer vel å gjøre det rett før jeg legger meg. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Vi skal på ferie til Sverige i morgen, være vekke i 1,5 uke. Og jeg har ikke begynt å pakke ennå..... Nå har akkurat minstemor sovnet, så nå får jeg vel begynne! 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Det er derfor jeg ikke vil ha barn :-) "........................" De blir store de også *puster nemlig lettet ut over det* 0 Siter
Prozak Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 De blir store de også *puster nemlig lettet ut over det* Jepp. Men jeg vil ikke ha ansvaret for å sørge for at de kommer dit :-) "..........................." 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Jepp. Men jeg vil ikke ha ansvaret for å sørge for at de kommer dit :-) "..........................." Jeg skal i hvert fall aldri mer gjøre det. Og blir jeg bestemor noen gang vil jeg aldri være barnevakt som må stå opp om morgenen. Men antagelig tør ikke ungene å haq meg til barnevakt heller når de vet hvor fælt jeg sover om morgenen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.