Gå til innhold

Planer for kvelden?

Anbefalte innlegg

mil1365380270
Skrevet

Burde jobbet, men orker ikke mer.

Skal hente min kjære snart, så skal vi spise middag. Etter det, tenker begge "Herregud, nå er det lenge siden vi hadde sex", så sovner vi sikkert ;-)

Skrevet

Det var skremmende likt meg.

Men jeg har allerede bretta nyvaska klær, og siden jeg var i siget vaska jeg hele badet i samme slengen.

Nå sitter jeg og ser på Cæsar, men senere skal jeg inn i stua og kooooose meg med verdens skjønneste og koseligste serie, Gilmore Girls.

Skrevet

Burde jobbet, men orker ikke mer.

Skal hente min kjære snart, så skal vi spise middag. Etter det, tenker begge "Herregud, nå er det lenge siden vi hadde sex", så sovner vi sikkert ;-)

"Etter det, tenker begge "Herregud, nå er det lenge siden vi hadde sex", så sovner vi sikkert"

Et helt vanlig ekteskap m.a.o :-)

"..........................."

mil1365380270
Skrevet

"Etter det, tenker begge "Herregud, nå er det lenge siden vi hadde sex", så sovner vi sikkert"

Et helt vanlig ekteskap m.a.o :-)

Ja, bortsett fra at vi ikke er gift ;-) Og dette her er uten barn, altså. Skjønner ikke hvordan foreldre orker å stå opp en gang, jeg ;-)

Gjest hvem der?
Skrevet

Men jeg har allerede bretta nyvaska klær, og siden jeg var i siget vaska jeg hele badet i samme slengen.

Nå sitter jeg og ser på Cæsar, men senere skal jeg inn i stua og kooooose meg med verdens skjønneste og koseligste serie, Gilmore Girls.

Ja, Gilmore girls er en kjempekoselig serie:) Men jeg glemte å se det sist uke..

Skrevet

du bretter mye du, aasemor

Skrevet

Ja, bortsett fra at vi ikke er gift ;-) Og dette her er uten barn, altså. Skjønner ikke hvordan foreldre orker å stå opp en gang, jeg ;-)

Det er derfor jeg ikke vil ha barn :-)

"........................"

Skrevet

Se onsdagsfilmen og spise big mac og cheese...kjøper det under aktuelt og været

Skrevet

Se onsdagsfilmen og spise big mac og cheese...kjøper det under aktuelt og været

og hva er ondsdagsflimmen?

Skrevet

Har jobbet litt, sett Gilmore Girls, skal skravle med mannen og ta et bad.

Gjest Uglemor
Skrevet

Nå sitter jeg inne hos min sønn som er mørkredd, og venter på Jon Blund...

Etterpå skal jeg slenge meg på sofaen og se på TV eller lese en bok. (hva går egentlig på TV i kveld? Og jeg skal kanskje ha et lite glass rødvin ved siden av. Jeg burde dessuten gjøre som flere lenger ned i tråden og brette tøy, men jeg gidder ikke. Vi kan forsyne oss med klær rett fra kurven i morgen tidlig..

Skrevet

Vel jeg sitter på Finse og har vært på brevandring (Midtdalsbreen) i dag. I kveld har vi spist felles middag og hatt forlesninger. I kveld tenkte jeg bare å lese litt og legge meg tidlig da jeg må opp i morgen tidlig og ordne med frokost til alle de andre studentene.

Skrevet

Sett Gilmore Girls, og nå netter jeg. :)

Har en balje nyvasket tøy som skal henges opp, passer vel å gjøre det rett før jeg legger meg.

Skrevet

Vi skal på ferie til Sverige i morgen, være vekke i 1,5 uke. Og jeg har ikke begynt å pakke ennå..... Nå har akkurat minstemor sovnet, så nå får jeg vel begynne!

Skrevet

Det er derfor jeg ikke vil ha barn :-)

"........................"

De blir store de også *puster nemlig lettet ut over det*

Skrevet

De blir store de også *puster nemlig lettet ut over det*

Jepp. Men jeg vil ikke ha ansvaret for å sørge for at de kommer dit :-)

Skrevet

Jepp. Men jeg vil ikke ha ansvaret for å sørge for at de kommer dit :-)

Jeg skal i hvert fall aldri mer gjøre det. Og blir jeg bestemor noen gang vil jeg aldri være barnevakt som må stå opp om morgenen.

Men antagelig tør ikke ungene å haq meg til barnevakt heller når de vet hvor fælt jeg sover om morgenen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...