Gå til innhold

Hvilken bok leste du sist?

Gjest skal lese da vinci-koden

Anbefalte innlegg

Gjest skal lese da vinci-koden
Skrevet

Og hvilken ligger klar?

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• MsSophie

7

• lurulf

5

• Prozak

4

• musikeren

3

Skrevet

Siste var "Verdens beste pappa", og nå holder jeg på med en som heter "ni måneders helvete".

skorpionfisken
Skrevet

Kina av Torbjørn Færøvik. ANBEFALES

Nå leses Harry Potter, den tredje boka for min datter.

Nå venter Rødhette av Unni Lindell på meg. Gleder meg.

Gjest mor i juni
Skrevet

Leste sist Hjerter i Chili, holder nå på med Hundre års ensomhet. Ligger ingen andre klar foreløpig, men jeg skulle ha gjort med ferdig med Hvite tenner. Den står halvlest i bokhylla. Vet ikke helt hvorfor jeg la den fra meg.. :-)

Skrevet

Leste sist "Sankthansvals" av Viveka Lärn. Lett, småkjedelig svensk skjærgårdsskildring. Kom IKKE på "topp-ti" lista mi!

Holder på med "Den lukkede bok" av Jette Kaarsbøl.

Nest ut er nok "Juggel" av Heidi Linde, og "Berlinerpoplene" av Anne B Ragde.

...Og Unni Lindell sin nyeste "Rødhette"...og når jeg er ferdig med den har kanskje Saabye Christensen's nyeste kommet. Også gleder jeg meg til å lese Hanne Ørstaviks' "Presten"...Også har jeg lyst til å lese "Som kråka flyr" av Ann Mari MacDonald.

Jeg ELSKER bokhøsten!

Skrevet

Siste jeg leste var "Øyenvitne" av Sandra Brown.

Neste blir å lese videre i en reisehåndbok om Thailand.

Gjest LucySky
Skrevet

Siste var "Verdens beste pappa", og nå holder jeg på med en som heter "ni måneders helvete".

Sist lest en utgammel Agatha Christie - og det bare fordi DEN haugen med sikkert veldig gode, litterære bøker ligger og venter på meg...Uha.

Skrevet

Har nettop avsluttet Mørke Krefter av Stephen King.

Har ingen nye liggende klar...

Skrevet

Nettopp ferdig med "Reisen til Xanadu" av Torbjørn Færøvik.

Nå holder jeg på med St.Croix-trilogien til Gerd Brantenberg, for femte gang eller noe sånt. En gammel venn jeg liker å lese om igjen med ujevne mellomrom. ;o)

Etter det? Har ikke helt bestemt meg.

Gjest Uglemor
Skrevet

Har nettopp lest "studio sex" av Liza Marklund. Begynte på en thriller som heter "catch" (stein morten lier) her om dagen, den fenger så langt ikke i det hele tatt. Har dessuten Unni Lindells siste, Rødhette, liggende.

Skrevet

"Orlando" av Virginia Wolfe. Oppskrytt sak, tunglest. (Mulig at det er jeg som er trøtt og lite opplagt for tida)

I går begynte jeg på en bok om hekser i historisk perspektiv (!) - en bok som en av ungene har lånt på biblioteket. Akkurat lest om hekseprosessene på 1600-tallet i Finnmark...

Skrevet

Leser en bok om Kongo. "kong Leopolds arv" eller noe sånt.

Det er ihvertfall ikke noe rart det er uroligheter i sentralafrika. Det er jo nesten verre enn KZ-leir i Tyskland under 2. v. krig...

etter den skal jeg lese Nemi-bladet som kom i dag.

Skrevet

Nettopp ferdig med "Reisen til Xanadu" av Torbjørn Færøvik.

Nå holder jeg på med St.Croix-trilogien til Gerd Brantenberg, for femte gang eller noe sånt. En gammel venn jeg liker å lese om igjen med ujevne mellomrom. ;o)

Etter det? Har ikke helt bestemt meg.

Ååå den trilogien leser jeg også med jevne mellomrom.

Er den ikke bra?

Tror jeg leste den en gang i året fra jeg var 12 til jeg var 20!

Skrevet

Er snart ferdig med "1950" med Gunnar Staalesen. Leste "1900" først og etterpå følger "1999". De har jo undertitler også, men de husker jeg ikke.

Skrevet

leste Anne Rice's "De fordømtes dronning" sist. Nå har jeg begynt på Neil Gaimans "Coraline".

Førstnevnte: veldig bra

Sistnevnte: virker bra

Skrevet

En bok med handling fra et sinnsykehus, skrevet av en norsk forfatterinne. Navn på bok og forfatter (en kjent norsk kvinnelig sådann) kommer jeg ikke på nå.

Har to noveller av Kolbjørn Hauge samt tre bøker av Fedon Lindberg liggende.

Skrevet

"Mann og gutt" av Tony Parsons. En god og lettlest bok, synes jeg.

Har begynt på "Med ryggen mot verden" av Åsne Seierstad. Den er tyngre, og går seinere å lese. mer politisk bok.

Og i vår begynte jeg på "Jakten på Rumi" av Housden. Trodde den var knallbra, noe liknende "Alkymisten" - men det var den ikke, så den er jeg ikke ferdig med...

Skrevet

En bok med handling fra et sinnsykehus, skrevet av en norsk forfatterinne. Navn på bok og forfatter (en kjent norsk kvinnelig sådann) kommer jeg ikke på nå.

Har to noveller av Kolbjørn Hauge samt tre bøker av Fedon Lindberg liggende.

De gales hus av Karin Fossum?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...