Prozak Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 "Matematisk modellering" av John Haugan. (steike, for en nerd jeg er) ".........................." 0 Siter
fresja Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 De gales hus av Karin Fossum? Stemmer! 0 Siter
musikeren Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 En bok med handling fra et sinnsykehus, skrevet av en norsk forfatterinne. Navn på bok og forfatter (en kjent norsk kvinnelig sådann) kommer jeg ikke på nå. Har to noveller av Kolbjørn Hauge samt tre bøker av Fedon Lindberg liggende. I og med at jeg aldri leser bøker ferdig lenger må du helle spørre meg om sist påbegynte bok, og svaret er da "Et halvt liv" av V.S Naipaul. Ganske interessant, men jeg leser som sagt ikke bøker ferdig lenger:-/ 0 Siter
musikeren Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 I og med at jeg aldri leser bøker ferdig lenger må du helle spørre meg om sist påbegynte bok, og svaret er da "Et halvt liv" av V.S Naipaul. Ganske interessant, men jeg leser som sagt ikke bøker ferdig lenger:-/ 0 Siter
soleil Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 I og med at jeg aldri leser bøker ferdig lenger må du helle spørre meg om sist påbegynte bok, og svaret er da "Et halvt liv" av V.S Naipaul. Ganske interessant, men jeg leser som sagt ikke bøker ferdig lenger:-/ Så du har egentlig bare fått med deg "Et kvast liv" Hahhahaha Morsom, jeg. 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Nå har jeg akkurat begynt på John Grishams Det malte huset. Før det leste jeg Elskede Poohna av Karin Fossum 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Nettopp ferdig med "Reisen til Xanadu" av Torbjørn Færøvik. Nå holder jeg på med St.Croix-trilogien til Gerd Brantenberg, for femte gang eller noe sånt. En gammel venn jeg liker å lese om igjen med ujevne mellomrom. ;o) Etter det? Har ikke helt bestemt meg. Er den så bra at jeg må lese den altså. Har hørt om den men har ikke sett den hjemme hos noen eller på biblioteket så det har ikke blitt noe av. 0 Siter
MsSophie Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Sommeren har jeg benyttet til et gjensyn med Henning Mankells bøker om Kurt Wallander. Denne gangen leser jeg de kronologisk, holder for tiden på med Brannvegg så med andre ord ligger Før frosten klar...! 0 Siter
MsSophie Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 "Matematisk modellering" av John Haugan. (steike, for en nerd jeg er) ".........................." ...det var godt du sa det selv....:-) 0 Siter
Prozak Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 ...det var godt du sa det selv....:-) Å? Jeg mente det jo egentlig litt.....ironisk...:-) Hva med "Essential Discreet Mathematics for Computer Science?" Uff, nei...jeg ER nerd. "........................." 0 Siter
MsSophie Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Å? Jeg mente det jo egentlig litt.....ironisk...:-) Hva med "Essential Discreet Mathematics for Computer Science?" Uff, nei...jeg ER nerd. "........................." Ja du_ER_nok det:-) 0 Siter
Nestor sin mamma Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Jeg holder på med:"Der Gud gråter" av Siba Shakib.Når jeg er ferdig med den,håper jeg å begynne på "The Rottweiler" av Ruth Rendell.Den første syns jeg er veldig bra,er det noen som har lest "The Rottweiler"? Mvh 0 Siter
Reg@l Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Sist lest: John Grisham -Testamentet Liggende klar: John Grisham- Pelikanrapporten 0 Siter
Prozak Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Ja du_ER_nok det:-) *Sukk* :-) Men nå ligger det en Katherine Kerr bok på nattbordet. Og en Arthur C. Clarke bok. "..........................." 0 Siter
Babette Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Sist lest: John Grisham -Testamentet Liggende klar: John Grisham- Pelikanrapporten Den er veldig bra. Pelikanrapporten altså. Har også sett filmen. Mener Julia Roberts spilte ung advokat/snushane. 0 Siter
MsSophie Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 *Sukk* :-) Men nå ligger det en Katherine Kerr bok på nattbordet. Og en Arthur C. Clarke bok. "..........................." Beklager min uvitenhet....men er ikke det sånn SiFi greier....? 0 Siter
Prozak Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Beklager min uvitenhet....men er ikke det sånn SiFi greier....? "Sånn sci-fi greier"....*geiper* Sci-fi og fantasy, ja :-) Det er ihvertfall skjønnlitteratur, og ikke faglitteratur. "......................." 0 Siter
MsSophie Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 "Sånn sci-fi greier"....*geiper* Sci-fi og fantasy, ja :-) Det er ihvertfall skjønnlitteratur, og ikke faglitteratur. "......................." Okay, okay, okay....så er du bare_LITT_nerd da....:-) Og jeg er bitte litte granne stolt av meg selv fordi jeg ikke var totalt uviten likevel... Mvh dronningen av smuss.... 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Å? Jeg mente det jo egentlig litt.....ironisk...:-) Hva med "Essential Discreet Mathematics for Computer Science?" Uff, nei...jeg ER nerd. "........................." Ingen har vel vondt av litt diskret matematikk? Selv koser jeg meg med Grimaldis Discrete and Combinatorial Mathematics. 0 Siter
Soria Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Innhaugfolket av Anne Karin Elstad. Har begynt på Kristin Lavransdatter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.