ilene1365380268 Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Sommeren har jeg benyttet til et gjensyn med Henning Mankells bøker om Kurt Wallander. Denne gangen leser jeg de kronologisk, holder for tiden på med Brannvegg så med andre ord ligger Før frosten klar...! Leser også Mankell. Men har lest hulter til bulter. Nå holder jeg på med "Den hvite gudinne". Brannvegg er veldig god! :-) Og nå skal du høre hva som skjer mot slutten......Hehe.... 0 Siter
Soria Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Siste var "Verdens beste pappa", og nå holder jeg på med en som heter "ni måneders helvete". Høres oppmuntrende ut 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Sist leste bok var:Der Gud gråter. Har akkurat begynt på Maskeblomstfamilen. Ellers holder jeg på 4 serier da,men det er vel ikke helt stuerent. 0 Siter
favn Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Det har ikke blitt mye skjønnlitteratur de siste årene. Veldig, veldig dessverre. I sommer latet jeg meg med pocket-thriller, forfatteren heter Robert Ludlum (?). Det er laget film over en av bøkene hans. Jeg leste den etterfølgende boka, husker ikke hva den het. Langdryg og lite interessant tidtrøyte. 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Leser sagaen om Isforlket.. Er på bok nr. 8, etter den kommer nr. 9! ; ) 0 Siter
Gjest hvem var jason bourne Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Det har ikke blitt mye skjønnlitteratur de siste årene. Veldig, veldig dessverre. I sommer latet jeg meg med pocket-thriller, forfatteren heter Robert Ludlum (?). Det er laget film over en av bøkene hans. Jeg leste den etterfølgende boka, husker ikke hva den het. Langdryg og lite interessant tidtrøyte. Jason Bourne? 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Jason Bourne? Den leste jeg i sommer, sønnen min også! Da vi i etterkant skulle leie filmen og kose oss skikkelig, ble vi sørgelig skuffet begge to! Filmen var INGENTING i forhold til boken! 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Et lite mord i Lisboa - god krim! Enig i at den var god, men du måtte jammen ha tungen bent i munnen når du leste... :-) Ikke helt enkel intrige! 0 Siter
Gjest Uglemor Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Fin tråd, dette her! Nå fikk jeg masse boktips. Skal en tur på biblioteket senere i dag ) 0 Siter
favn Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Jason Bourne? Det var det, ja. Dette var altså oppfølger til den første (eller for den saks skyld nr 3, jeg vet ikke). 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Holder på med Håkan Nesser: "Svalen, katten, rosen, døden". Krim. Virker bra. Før det leste jeg: "piken med perleøredobb" 0 Siter
Jorunn Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Siste leste bok var Blow Fly av Patricia Cornwall og holder nå på med Angels & Demons av Dan Brown. Etterpå skal jeg lese Da Vinci Code Decoded: The Truth behind the New York Times #1 Bestseller av Martin Lunn. 0 Siter
Gjest det var meningen med innlegget... Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Fin tråd, dette her! Nå fikk jeg masse boktips. Skal en tur på biblioteket senere i dag ) Fint med boktips, og så får man høre om "nye" forfattere man ikke har lest noe av:) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Ååå den trilogien leser jeg også med jevne mellomrom. Er den ikke bra? Tror jeg leste den en gang i året fra jeg var 12 til jeg var 20! Åh, så hyggelig at det er flere som er så glad i den! Gerd Brantenberg hadde fortjent så mye, mye mer oppmerksomhet, synes jeg. ;o) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Er den så bra at jeg må lese den altså. Har hørt om den men har ikke sett den hjemme hos noen eller på biblioteket så det har ikke blitt noe av. Ja, den bør du lese. Det er en nydelig trilogi med mange nyanser - for både gråt og latter! 0 Siter
MsSophie Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Leser også Mankell. Men har lest hulter til bulter. Nå holder jeg på med "Den hvite gudinne". Brannvegg er veldig god! :-) Og nå skal du høre hva som skjer mot slutten......Hehe.... ....."Den hvite løvinnen"....var det vel den het....? :-) Og det er bare å fortelle slutten nå, for jeg ble ferdig med "Brannvegg" i natt en gang:-) 0 Siter
MsSophie Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Et lite mord i Lisboa - god krim! ....hvis du ikke allerede har gjort det, så bør du lese de andre bøkene til Robert Wilson også. 0 Siter
serendipity Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Den er veldig bra. Pelikanrapporten altså. Har også sett filmen. Mener Julia Roberts spilte ung advokat/snushane. Filmen skuffer som vanlig om man har lest boken. 0 Siter
Gjest barius Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Kina av Torbjørn Færøvik. ANBEFALES Nå leses Harry Potter, den tredje boka for min datter. Nå venter Rødhette av Unni Lindell på meg. Gleder meg. Rødhette har jeg akkurat lest. Den var kjempebra!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.