Gå til innhold

Hvilken bok leste du sist?

Gjest skal lese da vinci-koden

Anbefalte innlegg

ilene1365380268
Skrevet

Sommeren har jeg benyttet til et gjensyn med Henning Mankells bøker om Kurt Wallander. Denne gangen leser jeg de kronologisk, holder for tiden på med Brannvegg så med andre ord ligger Før frosten klar...!

Leser også Mankell. Men har lest hulter til bulter. Nå holder jeg på med "Den hvite gudinne".

Brannvegg er veldig god! :-)

Og nå skal du høre hva som skjer mot slutten......Hehe....

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• MsSophie

7

• lurulf

5

• Prozak

4

• musikeren

3

Skrevet

Siste var "Verdens beste pappa", og nå holder jeg på med en som heter "ni måneders helvete".

Høres oppmuntrende ut :)

Skrevet

Sist leste bok var:Der Gud gråter.

Har akkurat begynt på Maskeblomstfamilen.

Ellers holder jeg på 4 serier da,men det er vel ikke helt stuerent.

Skrevet

Det har ikke blitt mye skjønnlitteratur de siste årene. Veldig, veldig dessverre.

I sommer latet jeg meg med pocket-thriller, forfatteren heter Robert Ludlum (?). Det er laget film over en av bøkene hans. Jeg leste den etterfølgende boka, husker ikke hva den het. Langdryg og lite interessant tidtrøyte.

Gjest Pricilla
Skrevet

Leser sagaen om Isforlket.. Er på bok nr. 8, etter den kommer nr. 9! ; )

Gjest hvem var jason bourne
Skrevet

Det har ikke blitt mye skjønnlitteratur de siste årene. Veldig, veldig dessverre.

I sommer latet jeg meg med pocket-thriller, forfatteren heter Robert Ludlum (?). Det er laget film over en av bøkene hans. Jeg leste den etterfølgende boka, husker ikke hva den het. Langdryg og lite interessant tidtrøyte.

Jason Bourne?

Skrevet

Jason Bourne?

Den leste jeg i sommer, sønnen min også!

Da vi i etterkant skulle leie filmen og kose oss skikkelig, ble vi sørgelig skuffet begge to!

Filmen var INGENTING i forhold til boken!

Skrevet

Et lite mord i Lisboa - god krim!

Enig i at den var god, men du måtte jammen ha tungen bent i munnen når du leste... :-) Ikke helt enkel intrige!

Gjest Uglemor
Skrevet

Fin tråd, dette her! Nå fikk jeg masse boktips. Skal en tur på biblioteket senere i dag :o)

Skrevet

Jason Bourne?

Det var det, ja. Dette var altså oppfølger til den første (eller for den saks skyld nr 3, jeg vet ikke).

fei1365380229
Skrevet

Holder på med Håkan Nesser: "Svalen, katten, rosen, døden". Krim. Virker bra.

Før det leste jeg: "piken med perleøredobb"

Skrevet

Siste leste bok var Blow Fly av Patricia Cornwall og holder nå på med Angels & Demons av Dan Brown.

Etterpå skal jeg lese Da Vinci Code Decoded: The Truth behind the New York Times #1 Bestseller av Martin Lunn.

Gjest det var meningen med innlegget...
Skrevet

Fin tråd, dette her! Nå fikk jeg masse boktips. Skal en tur på biblioteket senere i dag :o)

Fint med boktips, og så får man høre om "nye" forfattere man ikke har lest noe av:)

Skrevet

Ååå den trilogien leser jeg også med jevne mellomrom.

Er den ikke bra?

Tror jeg leste den en gang i året fra jeg var 12 til jeg var 20!

Åh, så hyggelig at det er flere som er så glad i den!

Gerd Brantenberg hadde fortjent så mye, mye mer oppmerksomhet, synes jeg.

;o)

Skrevet

Er den så bra at jeg må lese den altså. Har hørt om den men har ikke sett den hjemme hos noen eller på biblioteket så det har ikke blitt noe av.

Ja, den bør du lese. Det er en nydelig trilogi med mange nyanser - for både gråt og latter!

Skrevet

Leser også Mankell. Men har lest hulter til bulter. Nå holder jeg på med "Den hvite gudinne".

Brannvegg er veldig god! :-)

Og nå skal du høre hva som skjer mot slutten......Hehe....

....."Den hvite løvinnen"....var det vel den het....?

:-)

Og det er bare å fortelle slutten nå, for jeg ble ferdig med "Brannvegg" i natt en gang:-)

Skrevet

Et lite mord i Lisboa - god krim!

....hvis du ikke allerede har gjort det, så bør du lese de andre bøkene til Robert Wilson også.

Skrevet

Den er veldig bra. Pelikanrapporten altså.

Har også sett filmen. Mener Julia Roberts spilte ung advokat/snushane.

Filmen skuffer som vanlig om man har lest boken.

Skrevet

Kina av Torbjørn Færøvik. ANBEFALES

Nå leses Harry Potter, den tredje boka for min datter.

Nå venter Rødhette av Unni Lindell på meg. Gleder meg.

Rødhette har jeg akkurat lest. Den var kjempebra!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...