Gjest Pipill Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Siste bok var: Den siste dansen av (søren dær glapp navnet) Krim fra Tønsberg ihvertfall. Og nå har jeg begynt på Minette Walters Disordered Minds - som virker like utrolig bra som de andre ni bøkene hennes. 0 Siter
Gjest litchi Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Kina av Torbjørn Færøvik. ANBEFALES Nå leses Harry Potter, den tredje boka for min datter. Nå venter Rødhette av Unni Lindell på meg. Gleder meg. Den ligger klar hos meg ! Holder for tida på med en bok om kinesiske kvinnehistorier - stemmer i natten, tror jeg den heter, av en journalist som heter Xinran. Sterk og hjerteskjærende lesning ! 0 Siter
Gjest strandhai Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Arne Treholts "Gråsoner. Nå har jeg begynt på en bok om studieteknikker; "What Smart Students Know" , and you don't since you bought this damn book. Stupid! Det siste der var bare no jeg fant på..... Men det passer.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.