Gå til innhold

Har du sett i den nye ikea-katalogen?

Anbefalte innlegg

Gjest bokhyllen ellen
Skrevet

Litt skremmende at det er verdens mest leste "bok"... Jeg har så vidt bladd litt i den.

Skrevet

Samme dag ringte en fyr fra DAMM bokklubb som lurte på om jeg hadde lyst på endel bøker helt gratis, men da svarte jeg at jeg hadde fått ikea-katalogen, og det var nok lesestoff for et år fram i tid. ;)

Han gadd ikke engang å diskutere med meg, sa bare "jaja, kos deg" og la på.

Men jeg har selvfølgelig bladd gjennom hele allerede.

Skrevet

Skremmende?

Syns det er bra at vi får den i posten, jeg.

Og joda, jeg har sett gjennom hele, og kommer nok til å gjøre det flere ganger, også.

Skrevet

ja

- blir man noensinne ferdig med den katalogen?

Vi har handlet masse på IKEA, flyttet inn i nytt hus på februar. Vårt nærmeste IKEA-varehus er i Trondheim (3 timers kjøring, en vei...) og da må man være oppdatert på hva man kan finne der, samt hva man SKAL ha...

Flott "bok", synes jeg!

Skrevet

Tja, skremmende og skremmende .. Men nei - jeg har ikke lest Ikea-katalogen, og jeg gjør det bare om det er noe spesielt jeg er på utkikk etter der og som jeg ikke finner andre steder.. Syns ikke de har så mye fint på Ikea jeg da ...

Skrevet

Litt skremmende at det er verdens mest leste "bok"... Jeg har så vidt bladd litt i den.

Hvis det er den mest leste "boken" i verden, så man begynne å lure på hva som foregår.......

Har fått den, men har kun kikket litt i den.

Gjest Pricilla
Skrevet

Nei... så den lå i postkassa i går, der ligger den ennå. : ) Liker å gå å titte jeg i stedet for å se i katalogen. Nå trenger jeg ikke noe heller, så er vel bare dumt å se i den for da finner jeg sikkert noe jeg ikke trenger! ; )

Skrevet

Det skjønner jeg svææææert godt. Det er jo en höydare!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...