Gjest vil se html Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Hvis jeg vil lese html-kodene på en hjemmeside, skal jeg ikke da bare trykke på Vis (på verktøylinja) og deretter Koder? Hvis det stemmer, hvorfor får jeg da ikke fram kodene? 0 Siter
Prozak Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Tips: Dataforum :-) "......................." 0 Siter
flisa Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Hos meg står det "Source" - altså kilden. 0 Siter
Luise Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Det finnes også en del sider som er programmert slik at mye av koden ikke sendes ut på nettet. "Grunnkoden" legges på serveren, og så lages den koden som bygger opp sida på serveren som sender det til din maskin. Sider programmert i Java, .NET eller PHP f.eks. fungerer slik. Du får riktignok opp kode ved å velge "View - Source"- men den gir ikke mening som vanlig html-kode. Jeg kan ikke dette selv, har bare hørt forklaringen, så, eksperter, ikke skyt meg om forklaringen min halter en del. 0 Siter
flisa Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Det finnes også en del sider som er programmert slik at mye av koden ikke sendes ut på nettet. "Grunnkoden" legges på serveren, og så lages den koden som bygger opp sida på serveren som sender det til din maskin. Sider programmert i Java, .NET eller PHP f.eks. fungerer slik. Du får riktignok opp kode ved å velge "View - Source"- men den gir ikke mening som vanlig html-kode. Jeg kan ikke dette selv, har bare hørt forklaringen, så, eksperter, ikke skyt meg om forklaringen min halter en del. *PANG*! 0 Siter
Luise Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 *PANG*! hjeeelp - eeeh, kan du hjelpe meg å forklare det bedre? Tror heldigvis du bomma. 0 Siter
flisa Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 hjeeelp - eeeh, kan du hjelpe meg å forklare det bedre? Tror heldigvis du bomma. jeg bare tulla jeg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.