Gå til innhold

Musikkhjelp!

Gjest Hjelpe meg noen?

Anbefalte innlegg

Gjest Hjelpe meg noen?
Skrevet

Jeg trenger å vite navnet på sangen eller artisten som har en låt som var populær i fjor sommer tror jeg. Det var mye synth. og en sånn typisk ungdomshit.Det var mye lik melodi og det eneste jeg husker er "if you think you`re better all alone..."

Men det er vel alt for lite informasjon til at noen skjønner.

Gjest en-to-tre-4
Skrevet

Kan dessverre ikke hjelpe deg, men kan gi deg et lite tips. Hvis sangen lå på Vg-lista, noe den sikkert gjorde hvis den var populær, kan du gå på denne siden http://lista.vg.no/ . Der kan du søke og lete i listene fra mange år tilbake, mange av sangene kan du høre litt av hvis du holder pekeren på titelen. Håper du finner det du leter etter. Lykke til ;o)

Gjest Hjelpe meg noen?
Skrevet

Jeg tror ved ettertanke at den er enda eldre.

Gjest Hjelpe meg noen?
Skrevet

Kan dessverre ikke hjelpe deg, men kan gi deg et lite tips. Hvis sangen lå på Vg-lista, noe den sikkert gjorde hvis den var populær, kan du gå på denne siden http://lista.vg.no/ . Der kan du søke og lete i listene fra mange år tilbake, mange av sangene kan du høre litt av hvis du holder pekeren på titelen. Håper du finner det du leter etter. Lykke til ;o)

Takk for svaret. Jeg har lett og lett der, men kan ikke finne den. Jeg vet ikke tittelen på sangen eller hvem som synger.

Gjest Hjelpe meg noen?
Skrevet

Jeg tok feil av et ord i sangen. Nå har jeg funnet ut av det.

Gjest Pricilla
Skrevet

"Better of alone" med DJ Jurgen.. (med to prikker over uen .. får det ikek til)

Gjest Hjelpe meg noen?
Skrevet

"Better of alone" med DJ Jurgen.. (med to prikker over uen .. får det ikek til)

Nesten. Det er "Better off alone" med Alice Deejay. Den er forøvrig fra 1999 fant jeg ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...