Moraki Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 På blink for eksempel skriver enkelte "Evig singel" som status på profilen sin. Hva betyr egentlig det? Betyr det at de har uflaks og aldri får seg dame og tror de aldri kommer til å finne den rette, eller betyr det at de aldri har lyst på dame og derfor velger å være evig singel? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Uansett så kan vi i hvert fall konkludere med at det å skrive "evig singel" i en "sjekke"-profil, knapt kan være noe sjekketriks. 0 Siter
Babette Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 A propos singel: Jeg har sett at noen skriver "enestående" om sin sivilstatus nå. Antakelig er både enslig og singel blitt "belastende", så må man finne på et nytt ord. Jeg synes "enestående" blir litt komisk. 0 Siter
morsan Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Uansett så kan vi i hvert fall konkludere med at det å skrive "evig singel" i en "sjekke"-profil, knapt kan være noe sjekketriks. *lol* 0 Siter
Moraki Skrevet 26. august 2004 Forfatter Skrevet 26. august 2004 *lol* haha, det er jeg helt enig i! Er nesten bedre å skrive Evig Homo da (no offence, you got the picture) 0 Siter
Moraki Skrevet 26. august 2004 Forfatter Skrevet 26. august 2004 haha, det er jeg helt enig i! Er nesten bedre å skrive Evig Homo da (no offence, you got the picture) Men, eh, hva kom vi frem til at det betød? Evig Singel altså? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Men, eh, hva kom vi frem til at det betød? Evig Singel altså? Jeg tror det betyr at man sliter grusomt med å få tak i kvinnfolk/mannfolk. På godt norsk: At man er jævla vrien eller har en eller annen lumsk utvekst. 0 Siter
Moraki Skrevet 26. august 2004 Forfatter Skrevet 26. august 2004 Jeg tror det betyr at man sliter grusomt med å få tak i kvinnfolk/mannfolk. På godt norsk: At man er jævla vrien eller har en eller annen lumsk utvekst. hæhæhæhæhæ :-) tøft. 0 Siter
Gjest Grumpy Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 det samme som det som før ble kalt "gammel ungkar"? Altså typen hankjønn som aldri kommer i nærheten av det motsatte... (sånne som meg f.eks. hehe) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.