G-bo Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Heisann dol`ere:-) Har tenkt å ta skrittet inn i den "digitale alderen" etter å ha betalt for dårlig bildekvalitet og unødvendige bilder i en årrekke, men er selv fullstendig evneveik innen dette, og trenger derfor hjelp!!! Er det noen her som har peiling på hva jeg bør gi for et godt kamera, og eventuelle gode kjøp? Det skal brukes til dagligdagse bilder,ferier ol. og jeg må ha mulighet til å legge inn bildene på min bærbare pc(som jeg heller ikke forstår stort av:). Om dere eventuellt også vet hvor på nettet jeg kan finne info, testresultater ol. hadde det vært strålende. På forhånd takk folkens:-) 0 Siter
Gjest Curla Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Har kjøpt Cannon IXUS 500 og er kjempefornøyd. Elkjøp har solgt det for ca 3800,- men jeg kjøpte både ekstra batteri og minnekort så det ble jo en snau tusenlapp til 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.