Gå til innhold

Digitalkamera for "dummies"...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann dol`ere:-)

Har tenkt å ta skrittet inn i den "digitale alderen" etter å ha betalt for dårlig bildekvalitet og unødvendige bilder i en årrekke, men er selv fullstendig evneveik innen dette, og trenger derfor hjelp!!!

Er det noen her som har peiling på hva jeg bør gi for et godt kamera, og eventuelle gode kjøp? Det skal brukes til dagligdagse bilder,ferier ol. og jeg må ha mulighet til å legge inn bildene på min bærbare pc(som jeg heller ikke forstår stort av:).

Om dere eventuellt også vet hvor på nettet jeg kan finne info, testresultater ol. hadde det vært strålende.

På forhånd takk folkens:-)

Skrevet

Har kjøpt Cannon IXUS 500 og er kjempefornøyd. Elkjøp har solgt det for ca 3800,- men jeg kjøpte både ekstra batteri og minnekort så det ble jo en snau tusenlapp til

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...