Lillemus Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Gamla har begynt på ridekurs igjen og måtte bare gi tapt når vi skulle gjøre hofteøvelser! Jotakk, med mine gamle, stive bekkenløsningshofter var det ikke mye å tøye på nei. Noen tips til øvelser for å mykne opp hoftene? Noe jeg kan gjøre hjemme uten å måtte skifte til treningstøy helst... 0 Siter
Babette Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Der har du svaret på spørsmålet du stilte om sjekketriks! Se fyren djupt og frekt og direkte inn i øynene og si at du trenger hans hjelp til å utføre noen gode hofteøvelser. Ja, for jeg kommer ikke på andre hofteøvelser enn puling. 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. august 2004 Forfatter Skrevet 27. august 2004 Der har du svaret på spørsmålet du stilte om sjekketriks! Se fyren djupt og frekt og direkte inn i øynene og si at du trenger hans hjelp til å utføre noen gode hofteøvelser. Ja, for jeg kommer ikke på andre hofteøvelser enn puling. *Rister av latter* Nei, tror jeg velger den mer indirekte varianten jeg. 0 Siter
nanna Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Min mor har alltid omtalt sitt underliv som "gamla". Det ble jo ikke noe bedre etter å ha lest Babettes innlegg. *fniser* "Gamla har begynt på ridekurs igjen" 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. august 2004 Forfatter Skrevet 27. august 2004 Min mor har alltid omtalt sitt underliv som "gamla". Det ble jo ikke noe bedre etter å ha lest Babettes innlegg. *fniser* "Gamla har begynt på ridekurs igjen" *Hysterisk fnising* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.