Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gamla har begynt på ridekurs igjen og måtte bare gi tapt når vi skulle gjøre hofteøvelser! Jotakk, med mine gamle, stive bekkenløsningshofter var det ikke mye å tøye på nei.

Noen tips til øvelser for å mykne opp hoftene? Noe jeg kan gjøre hjemme uten å måtte skifte til treningstøy helst...

Skrevet

Der har du svaret på spørsmålet du stilte om sjekketriks! Se fyren djupt og frekt og direkte inn i øynene og si at du trenger hans hjelp til å utføre noen gode hofteøvelser.

Ja, for jeg kommer ikke på andre hofteøvelser enn puling.

Skrevet

Der har du svaret på spørsmålet du stilte om sjekketriks! Se fyren djupt og frekt og direkte inn i øynene og si at du trenger hans hjelp til å utføre noen gode hofteøvelser.

Ja, for jeg kommer ikke på andre hofteøvelser enn puling.

*Rister av latter* Nei, tror jeg velger den mer indirekte varianten jeg.

Skrevet

Min mor har alltid omtalt sitt underliv som "gamla". Det ble jo ikke noe bedre etter å ha lest Babettes innlegg. *fniser* "Gamla har begynt på ridekurs igjen"

Skrevet

Min mor har alltid omtalt sitt underliv som "gamla". Det ble jo ikke noe bedre etter å ha lest Babettes innlegg. *fniser* "Gamla har begynt på ridekurs igjen"

*Hysterisk fnising*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...