Gjest anonym akkurat nå Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=241604 Jeg ville ikke. Jeg syns jo det er flott at noen vil, men jeg hadde ikke taklet at det kanskje gikk barn rundt som var min manns sine. 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Tror ikke jeg ville vært overbegeistret nei. Og er nå egentlig helsestasjonen et egnet sted for reklame for sæd-donasjon??? 0 Siter
Gjest også anonym Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Selvfølgelig er det ingen som vil det. Det har nå blitt bestemt at man ikke lenger kan være anonym så de lagrene vil forbli tomme bortsett fra noen gærninger som ønsker å befolke verden med sine egne gener. 0 Siter
Gjest anonym akkurat nå Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Selvfølgelig er det ingen som vil det. Det har nå blitt bestemt at man ikke lenger kan være anonym så de lagrene vil forbli tomme bortsett fra noen gærninger som ønsker å befolke verden med sine egne gener. Ja hvis jeg hadde vært ufrivillig barnløs så vet jeg ikke om jeg hadde tort å bruke disse gærningene. 0 Siter
Gjest ikke sign. Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Selvsagt ikke! Tillegg: Liker ikke tanken på halvsøsken som går rundt og ikke vet om hverandre, og kanskje møtes og blir sammen... Så dokumentar om dette fra england. 0 Siter
Gjest ikke sign. Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Tror ikke jeg ville vært overbegeistret nei. Og er nå egentlig helsestasjonen et egnet sted for reklame for sæd-donasjon??? Gjør de det? 0 Siter
Babette Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Ja, det hadde jeg ikke hatt noen problemer med. Bare hyggelig. 0 Siter
Zarine Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Ett ord: ALDRI Men "ville latt" - eg eig han jo ikkje. Men han skulle være passe idiot for å gjere noko slikt mot mi vilje. 0 Siter
Gjest Jacob Winche Lanche Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Jeg er det, men jeg leverer kun på døren til verdig trengende :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Gjør de det? Det sto så i artikkelen. 0 Siter
favn Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Det er for dumt. Hvis han ønsker å bli far flere ganger, vil han garantert foretrekke gammelmåten. 0 Siter
flisa Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Jeg har ikke sansen for slike donasjoner overhode. Å frata noen en biologisk forelder - helt bevisst syns jeg er er ille. Det finnes så mange barn som trenger foreldre uten å måtte "halvprodusere" på denne måten. 0 Siter
Gjest kvinne med snill og positiv mann Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Ja, det ville jeg. Ikke noe mot at hans gode gener spres i samfunnet. Dette er langt bedre enn at barnløse driver import av kommende problembarn fra u-land. 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Nei. Skal han være far, skal det være til våre barn.. ikek til barn som han ikke vet om og omvendt. Hadde ikke synes det hadde vært greit hvis han kunne være anonym heller... Alle barn fortjener mor og far.. Men det kn jo bli et problem for lesbiske.. Plutselig en dag kommer Siri og Maria (Eller Siri og JOhan for den saks skyld) og banker på døra vår med sønnen deres Patric som er MIN manns biologiske sønn... Tror ikke det nei! 0 Siter
morsan Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Det hadde jeg garantert ikke likt! PS: Hvorfor er det så mange som svarer anonymt i denne tråden?? 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Jeg tror ikke jeg hadde brydd meg, dersom han f.eks. var sæddonor i Sverige eller Danmark eller noe, slik at sjansene var små for at våre barn skulle bli romantisk involvert med hans barn.. Men om han hadde gjort det? Ikke tale om! Det de skrev om at det er en fin handling osv., hadde ikke bitt på ham, på samme måte som jeg ikke kunne tenke meg å være eggdonor eller surrogatmor! Jeg hadde ikke likt at "mitt barn" skulle vokse opp uten meg, og jeg tror nok han tenker på samme måte! mvh Ikke anonym 0 Siter
Rubia Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Nei. Jeg ville ikke likt det nei, og selv hadde jeg heller ikke gitt bort egg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.