Gå til innhold

Ville du latt din mann være sæd-donor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror ikke jeg ville vært overbegeistret nei.

Og er nå egentlig helsestasjonen et egnet sted for reklame for sæd-donasjon???

Gjest også anonym
Skrevet

Selvfølgelig er det ingen som vil det. Det har nå blitt bestemt at man ikke lenger kan være anonym så de lagrene vil forbli tomme bortsett fra noen gærninger som ønsker å befolke verden med sine egne gener.

Gjest anonym akkurat nå
Skrevet

Selvfølgelig er det ingen som vil det. Det har nå blitt bestemt at man ikke lenger kan være anonym så de lagrene vil forbli tomme bortsett fra noen gærninger som ønsker å befolke verden med sine egne gener.

Ja hvis jeg hadde vært ufrivillig barnløs så vet jeg ikke om jeg hadde tort å bruke disse gærningene.

Gjest ikke sign.
Skrevet

Selvsagt ikke! Tillegg: Liker ikke tanken på halvsøsken som går rundt og ikke vet om hverandre, og kanskje møtes og blir sammen... Så dokumentar om dette fra england.

Gjest ikke sign.
Skrevet

Tror ikke jeg ville vært overbegeistret nei.

Og er nå egentlig helsestasjonen et egnet sted for reklame for sæd-donasjon???

Gjør de det?

Skrevet

Ja, det hadde jeg ikke hatt noen problemer med. Bare hyggelig.

Skrevet

Ett ord:

ALDRI

Men "ville latt" - eg eig han jo ikkje. Men han skulle være passe idiot for å gjere noko slikt mot mi vilje.

Gjest Jacob Winche Lanche
Skrevet

Jeg er det, men jeg leverer kun på døren til verdig trengende :-)

Skrevet

Det er for dumt.

Hvis han ønsker å bli far flere ganger, vil han garantert foretrekke gammelmåten.

Skrevet

Jeg har ikke sansen for slike donasjoner overhode. Å frata noen en biologisk forelder - helt bevisst syns jeg er er ille. Det finnes så mange barn som trenger foreldre uten å måtte "halvprodusere" på denne måten.

Gjest kvinne med snill og positiv mann
Skrevet

Ja, det ville jeg. Ikke noe mot at hans gode gener spres i samfunnet.

Dette er langt bedre enn at barnløse driver import av kommende problembarn fra u-land.

Gjest Pricilla
Skrevet

Nei. Skal han være far, skal det være til våre barn.. ikek til barn som han ikke vet om og omvendt. Hadde ikke synes det hadde vært greit hvis han kunne være anonym heller...

Alle barn fortjener mor og far.. Men det kn jo bli et problem for lesbiske..

Plutselig en dag kommer Siri og Maria (Eller Siri og JOhan for den saks skyld) og banker på døra vår med sønnen deres Patric som er MIN manns biologiske sønn... Tror ikke det nei!

Skrevet

Det hadde jeg garantert ikke likt!

PS: Hvorfor er det så mange som svarer anonymt i denne tråden??

Skrevet

Jeg tror ikke jeg hadde brydd meg, dersom han f.eks. var sæddonor i Sverige eller Danmark eller noe, slik at sjansene var små for at våre barn skulle bli romantisk involvert med hans barn..

Men om han hadde gjort det? Ikke tale om! Det de skrev om at det er en fin handling osv., hadde ikke bitt på ham, på samme måte som jeg ikke kunne tenke meg å være eggdonor eller surrogatmor! Jeg hadde ikke likt at "mitt barn" skulle vokse opp uten meg, og jeg tror nok han tenker på samme måte!

mvh

Ikke anonym

Skrevet

Nei.

Jeg ville ikke likt det nei, og selv hadde jeg heller ikke gitt bort egg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...