Gjest så!! Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 http://www.drlindbergs.no/page/index.php?structid=219&joinid=-1&parentid=218 0 Siter
soleil Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Hvis jeg hadde kunnet trylle 3 ting så hadde ett triks gått ut på å trylle vekk kalorier i godteri. :-) 0 Siter
petter smart Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Er ikke bastant i det hele tatt, er tvertimot hele tiden åpne for nye ideer til "hvordan bli slank"! Men jeg ser selv at svigerfar og svigermor ikke blir slankere! Søsteren min derimot, hun ble slankere etter å ha gått på Fedon-diett i fjor. Men etter noen måneder var vekten den samme igjen! Poenget er jo at dette ikke er en diett, men en omlegging av kostholdet. Dersom du slutter med det som gjør at du går ned i vekt og går tilbake til ditt tidligere kosthold vil du selvfølgelig gå opp i vekt igjen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.