Gå til innhold

OL-fotball for kvinner på NRK

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke problemer med at det er mye sport på TV for tiden, men asså.....

I kveld sender NRK samme fotballkamp både på NRK1 og 2 tildels samtidig, riktignok med litt tidsforskyvning. Kan det være nødvendig i disse OL-tider. Hva med å vise håndball eller noe annet på den ene av kanalene.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er perverst å vise kvinnefotball uansett.

Skal jeg først se handicapidrett så ser jeg heller på skikkelig handicapidrett, og ikke disse lesbenes lek med ball.

Skrevet

Skal jeg først se handicapidrett så ser jeg heller på skikkelig handicapidrett, og ikke disse lesbenes lek med ball.

Så,så, ro dæ ne' *LOL*

Det er altså NRK jeg synes prioriterer helt snålt, jeg hadde sagt det samme om det hadde vært herrefotball, eller synkronsvømming for den del!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Så,så, ro dæ ne' *LOL*

Det er altså NRK jeg synes prioriterer helt snålt, jeg hadde sagt det samme om det hadde vært herrefotball, eller synkronsvømming for den del!

Det er mulig kvinnefotball ikke koster kanalene et rødt øre. Det er jo tross alt ingen som vil se på det uansett.

Og det kan forklare hvorfor begge kanalene viste det på likt. For det ville aldri skjedd med herrefotball. Den slags koster tross alt kanalene hysteriske summer.

Men jeg må innrømme at det er rart at begge kanalene sendte dette. Hadde de virkelig ikke noe bedre å sende? Reprise av Grand Prix? Hva som helst?

Skrevet

For meg finnes det ingenting som heter damefotball. Det eksisterer ikke. Jeg fortrenger det hele, og innbiler meg at nrk sender et program om Hardangersøm. Nå er jo ikke det så interessant, så da lar jeg like så godt være å se på:-)

Skrevet

Det er nok eit propagandaopplegg for å indoktrinere oss om at damefotball er verdt å sjå på.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er nok eit propagandaopplegg for å indoktrinere oss om at damefotball er verdt å sjå på.

Det gjør man i hvert fall ikke ved å vise galskapen i beste sendetid.

Det gjør man ved å slutte å vise kvinnefotball på tv og heller ta et og annet kult stillbilde til avisa.

Så den teorien er regelrett syltynn.

Skrevet

Veldig kjekt for jenter på 10 år å spille fotball sålenge mange har samme holdninger som du har! Det er den sikreste måten å forvisse seg om at kvinnefotball ALDRI kommer til å bli noen stor idrett i Norge.

Skrevet

Tror jeg skal oppfordre jentene på laget "mitt" til å slutte med fotball og heller satse på sandvolleyball, en sport som passer mye bedre for jenter!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Veldig kjekt for jenter på 10 år å spille fotball sålenge mange har samme holdninger som du har! Det er den sikreste måten å forvisse seg om at kvinnefotball ALDRI kommer til å bli noen stor idrett i Norge.

Kvinnefotball vil aldri bli noen stor idrett i verden. I hvert fall ikke i nasjoner hvor deltakernes familier ikke er såpass store at de kan fylle opp tribuner.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tror jeg skal oppfordre jentene på laget "mitt" til å slutte med fotball og heller satse på sandvolleyball, en sport som passer mye bedre for jenter!

Neida, det er jo ikke noe galt at jenter spiller fotball. De bør bare ikke presse galskapen på omgivelsene.

Hvorfor blir ingen sure hvis jeg kritiserer golf som underholdning eller "sport"?

Skrevet

Såda!

Gidder ikke å la meg provosere nå...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...