Gå til innhold

travle tider

Anbefalte innlegg

Gjest trillian

hei alle sammen,

ville bare si tusen takk til Minnien, Lonelygirl og Lille Tulla for svar paa det siste innlegget jeg skrev! var litt redd for at jeg hadde plaget dere... takk for at dere beroliget meg :)

jeg har reist tilbake til england naa, og er glad for aa vaere tilbake. har det travelt med eksamenstid, saa for en periode naa kan jeg ikke vaere her saa mye. men det gaar bra med meg. har bestemt meg at jeg SKAL klare aa stoppe den vonde siden av meg foer det gaar for langt. krangelen mellom de to sidene av meg er tilbake for fult, men fornuften er mer sta enn noensinne. dette SKAL gaa! SKAL bli frisk!

maa sloss med meg selv for aa klare aa spise, er redd det enda er minimalt jeg spiser, men jeg proever aa oeke det. skal i det minste ikke gaa mer ned i vekt.

SKAL bli frisk!

tenker paa dere alle sammen, og er lei for at jeg ikke har saa mye tid til aa vaere her akkurat naa til aa svare paa innlegg osv. men saa snart jeg er ferdig med eksamener kommer jeg tilbake tenker jeg...

ta vare paa dere selv, alle sammen..

*varm klem* fra trillian

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/15652-travle-tider/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...