Gå til innhold

"Blind date"

Anbefalte innlegg

Gjest mann i tvil
Skrevet

Er registrert på et møtested på nettet og skal møte ei dame. Vi har ikke skrevet noe sammen, men vil se om kjemien er tilstede. Jeg er litt skeptisk til å møte hennne, for 1 hun bor i byens værste strøk (jeg flyr alltid fortest mulig gjennom gatene dersom jeg er der - mye alkoholisme/generelt stygt og rotete) 2 hun jobber der 3 vi snakka sammen på telefonen i går og jeg ble ikke tiltrukket av stemmen hennes 4 hun foreslo å møtes på en pub i dette området som jeg finner helt usmakelig

hva gjør jeg?

Skrevet

Mail send SMS og be om et bilde sånn at du kjenner henne igjen, hehe..

Gjest Pricilla
Skrevet

Ringer avlyser fordi du ikke tror kjemien vil stemme... Dere lever forskjellige liv.

kan jeg spørre hvilket grusomt strøk hun jobber i? *nysgjerrig*

mil1365380270
Skrevet

Ring og avlys.

Hun hadde vel ikke oppholdt seg i dette fæle strøket, om hun hadde de samme fordommene som deg. Mest sannsynlig vil hun synes du er "grunn", som kan tenke sånn, og ikke like deg.

Spar dere begge for skuffelsen og en bortkastet kveld.

Skrevet

Jeg har faktisk avlyst et stevnemøte på bakgrunn av dårlig magefølelse da jeg hørte stemmen hans på telefonen. Mulig at fyren var både snill og grei, men magefølelsen sin skal man lytte til mener nå jeg.

Skrevet

Når du begynner så "nagativt" og er så i tvil så er det kanskje greiest å avlyse.

Kanskje kunne det gått helt toppers, men vi kan påvirke veldig med holdningene våre...

Lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...