Gå til innhold

The Village

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla
Skrevet

Sett den? Skal egentlig se den på søndag, og hadde gleda meg til det.. helt til jeg leste kritikken på startsiden i går. Den fikk 2 terningkast. Og anmelderen sa den var latterlig og teit...

Vil høre andres synspunkter også! Jeg elsker grøss og gru.. men de må være bra. Liker filmer som The ring, Gothica, The others, Den 6. sansen osv.

Skrevet

Det beste er vel alltid å se selv og gjøre seg opp sin egen mening. Hva pubertale nettanmeldere som ikke kan skrive norsk en gang mener interesserer meg stort sett midt i r....

Nå skal det sies at den får lunken mottakelse i de mer seriøse organene også, stort sett 3-ere og 4-ere. Men om man ikke går konkurs av å ha brukt 70 kr. på billetten eller faller sammen i bunnløs fortvilelse av å ha brukt 2 timer av sitt liv på en middelmådig film er vel rådet som sagt å se den og gjøre seg opp sin egen mening...

Skrevet

Jeg så den nettop (som i AKKURAT NÅ), og jeg må si jeg er kjempeglad for at alle sa den var så dårlig, det gjorde at forventningene mine var null og jeg sitter her nå og syns den var ganske bra :)

Men det burde jeg kanskje ikke sagt? ;)

Skrevet

Jeg så den nettop (som i AKKURAT NÅ), og jeg må si jeg er kjempeglad for at alle sa den var så dårlig, det gjorde at forventningene mine var null og jeg sitter her nå og syns den var ganske bra :)

Men det burde jeg kanskje ikke sagt? ;)

Jeg har lyst til å se den, håper ikke den er så dårlig.

Var den creepy? Eller spennende? Litt skummel/ekkel? Eller bare en nokså bra film?

Hva syns du?

Skrevet

Jeg drar ganske straks for å se den, så hvis jeg husker (og tør å sitte her i mørket etterpå) så kan jeg si hva jeg syns.

Skrevet

Jeg drar ganske straks for å se den, så hvis jeg husker (og tør å sitte her i mørket etterpå) så kan jeg si hva jeg syns.

Jeg vil gjerne høre hva du syntes! :)

Grøss eller ikke, spennende eller tamt, bra eller ok...

God kinokveld!

Skrevet

Jeg syns filmen var helt grei, spennende og sånn, skvatt et par ganger, egentlig en kjempeinteressant historie.

Til tider kunne det være litt kjedelig, men det gjorde ingenting.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...