Isabella Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 kan jeg bruke såkalte mdf-plater? Ser de blir så mye brukt på tv 0 Siter
flisa Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Å herre min hatt - trodde JEG væar gæærn jeg, som sydde mg kjole...... 0 Siter
Isabella Skrevet 27. august 2004 Forfatter Skrevet 27. august 2004 Å herre min hatt - trodde JEG væar gæærn jeg, som sydde mg kjole...... He, he....jeg har mange spennende prosjekter på gang! :-) Jeg liker å lage ting, også klær! Jeg synes det er spennende å designe mine egne møbler, og så lage de etterpå. Det er jo ikke snakk om så avanserte ting da! Kun en stor deilig sofa og slenge seg på, og så skal jeg kjøpe skumgummimadrasser og sy trekk til! Ha en fortsatt glittrende dag! :-) Bra Fedon-innlegg forresten! Jeg har aldri vært glad i brød eller poteter, men har ikke satt meg inn i den nevnte dietten! 0 Siter
Gjest Glasselle Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 He, he....jeg har mange spennende prosjekter på gang! :-) Jeg liker å lage ting, også klær! Jeg synes det er spennende å designe mine egne møbler, og så lage de etterpå. Det er jo ikke snakk om så avanserte ting da! Kun en stor deilig sofa og slenge seg på, og så skal jeg kjøpe skumgummimadrasser og sy trekk til! Ha en fortsatt glittrende dag! :-) Bra Fedon-innlegg forresten! Jeg har aldri vært glad i brød eller poteter, men har ikke satt meg inn i den nevnte dietten! Så interessant! Kan du ikke fortelle litt om noen møbler du har lagd, og hvordan du gjorde det? Jeg kunne svært godt tenkt meg å gjøre det selv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.