Gå til innhold

Mp3 spiller vs MD?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min gamle MiniDisc er ødelagt.. Nå vil jeg ha en ny MD eller mp3 spiller (men det er jo så dyrt..) Noen tips om hva jeg skal kjøpe som er bra kvalitet?

Skrevet

Av MP3 spillere er det egentlig kun ett fornuftig alternativ: Apple iPod. Det sier seg selv, når man betaler over 1.000,- for 256MB, blant annet for 3Com spillere, og 2.000,- for 4 eller 6 GB (16 eller 20 ganger mer) for en iPod.

"..........................."

Skrevet

Av MP3 spillere er det egentlig kun ett fornuftig alternativ: Apple iPod. Det sier seg selv, når man betaler over 1.000,- for 256MB, blant annet for 3Com spillere, og 2.000,- for 4 eller 6 GB (16 eller 20 ganger mer) for en iPod.

"..........................."

Ja.. har tenkt på det! men har jeg egentlig bruk for så mye plass til musikk? da blir jeg sikkert bare gal av å leite etter "den" sangen :P

Skrevet

Ja.. har tenkt på det! men har jeg egentlig bruk for så mye plass til musikk? da blir jeg sikkert bare gal av å leite etter "den" sangen :P

Du får jo en del musikk på 256MB, så det er vel ikke sikkert man trenger all den plassen, nei :-)

Men personlig ville jeg aldri betalt så mye for så lite, når alternativet er det motsatte.

"........................."

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kjøp en mini-Ipod. Den er regelrett nydelig, og har plass til 4 (eller var det 5?) gb med musikk.

Skal du ha en 256 mb spiller med god lydkvalitet, må du uansett opp i prisklassen Ipod mini ligger på.

Altså er det ikke engang et alternativ å kjøpe noe annet for tiden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...