villee Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Min gamle MiniDisc er ødelagt.. Nå vil jeg ha en ny MD eller mp3 spiller (men det er jo så dyrt..) Noen tips om hva jeg skal kjøpe som er bra kvalitet? 0 Siter
Prozak Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Av MP3 spillere er det egentlig kun ett fornuftig alternativ: Apple iPod. Det sier seg selv, når man betaler over 1.000,- for 256MB, blant annet for 3Com spillere, og 2.000,- for 4 eller 6 GB (16 eller 20 ganger mer) for en iPod. "..........................." 0 Siter
villee Skrevet 29. august 2004 Forfatter Skrevet 29. august 2004 Av MP3 spillere er det egentlig kun ett fornuftig alternativ: Apple iPod. Det sier seg selv, når man betaler over 1.000,- for 256MB, blant annet for 3Com spillere, og 2.000,- for 4 eller 6 GB (16 eller 20 ganger mer) for en iPod. "..........................." Ja.. har tenkt på det! men har jeg egentlig bruk for så mye plass til musikk? da blir jeg sikkert bare gal av å leite etter "den" sangen 0 Siter
Prozak Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Ja.. har tenkt på det! men har jeg egentlig bruk for så mye plass til musikk? da blir jeg sikkert bare gal av å leite etter "den" sangen Du får jo en del musikk på 256MB, så det er vel ikke sikkert man trenger all den plassen, nei :-) Men personlig ville jeg aldri betalt så mye for så lite, når alternativet er det motsatte. "........................." 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Ja.. har tenkt på det! men har jeg egentlig bruk for så mye plass til musikk? da blir jeg sikkert bare gal av å leite etter "den" sangen Kjøp en mini-Ipod. Den er regelrett nydelig, og har plass til 4 (eller var det 5?) gb med musikk. Skal du ha en 256 mb spiller med god lydkvalitet, må du uansett opp i prisklassen Ipod mini ligger på. Altså er det ikke engang et alternativ å kjøpe noe annet for tiden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.