Dorthe Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Ja jeg snakker om tiden FØR -66 :-) - for da flyttet vi ned til Østlandet. Ikke da men det ) Jeg hørtes fryktelig streng ut når det sto da ( 0 Siter
soleil Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Asiater generelt tårlig melk dårligere enn europeere. Ellers så har kanskje genene mye og si og de asiatene jeg kjenner holder et høyt tempo. De spiser mye grønnsaker og magert kjøtt og fisk, da. mmm.. savner den tida jeg bodde i studentbolig og delte kjøkken med en vietnamesisk jente.. nam nam. Mye god mat 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Det der har jeg lurt på også... For noen år tilbake var jeg i Malaysia på ferie i to uker. Der var det ris både til frokost, lunsj, middag og kvelds. Spiste masse deilig mat med ris og vekta krøp bare nedover... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Det der har jeg lurt på også... For noen år tilbake var jeg i Malaysia på ferie i to uker. Der var det ris både til frokost, lunsj, middag og kvelds. Spiste masse deilig mat med ris og vekta krøp bare nedover... ..og jeg har altså ingen vietnamesiske gener (så vidt jeg vet) ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.