Gå til innhold

Er det forskjell på meg og min vietnamesiske nabo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja jeg snakker om tiden FØR -66 :-) - for da flyttet vi ned til Østlandet.

Ikke da men det :o)

Jeg hørtes fryktelig streng ut når det sto da :o(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Asiater generelt tårlig melk dårligere enn europeere.

Ellers så har kanskje genene mye og si og de asiatene jeg kjenner holder et høyt tempo. De spiser mye grønnsaker og magert kjøtt og fisk, da.

mmm.. savner den tida jeg bodde i studentbolig og delte kjøkken med en vietnamesisk jente.. nam nam. Mye god mat :D

Skrevet

Det der har jeg lurt på også... For noen år tilbake var jeg i Malaysia på ferie i to uker. Der var det ris både til frokost, lunsj, middag og kvelds. Spiste masse deilig mat med ris og vekta krøp bare nedover...

Skrevet

Det der har jeg lurt på også... For noen år tilbake var jeg i Malaysia på ferie i to uker. Der var det ris både til frokost, lunsj, middag og kvelds. Spiste masse deilig mat med ris og vekta krøp bare nedover...

..og jeg har altså ingen vietnamesiske gener (så vidt jeg vet) ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...