Gå til innhold

FU: Hvor ofte vasker dere hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvor ofte folk vasker gulv/bad (ikke vekker og mer omfattende ting).

Selv vasker jeg gulvet/badet en gang i uka. Hva mener dere? Holder det, eller er jeg en gris? hehe

skorpionfisken
Skrevet

Hva er vekker?

Om du er en gris så vil jeg ikke tenke på hva jeg er.....

Skrevet

Kjøkken to ganger i uka og resten av huset en gang.

Skrevet

Hva er vekker?

Om du er en gris så vil jeg ikke tenke på hva jeg er.....

"Vegger" skulle det stå.

Gjest Pl@ymaker
Skrevet

Jeg er flinkere til å støvsuge enn å vake jeg da! Må jo støvsuge først iallefall, og så kommer jeg gjerne ikke lenger. Tar synlige flekker med et vått papir. Men så lenge det SER pent ut så.

Tak og vegger og inni skaper snakker vi ikke om dere. hehe... DER er nok jeg en gris ja. Har ikke ork til slikt drepende kjedelig arbeid jeg og ikke har jeg råd til hushjelp.

Gjest Shooting star
Skrevet

Vasker en gang i uka. Du er ikke en gris...

:o)

Skrevet

1 gang i uka.

Prøver å støvsuge 2 ganger i uka.

Skrevet

Jeg er flinkere til å støvsuge enn å vake jeg da! Må jo støvsuge først iallefall, og så kommer jeg gjerne ikke lenger. Tar synlige flekker med et vått papir. Men så lenge det SER pent ut så.

Tak og vegger og inni skaper snakker vi ikke om dere. hehe... DER er nok jeg en gris ja. Har ikke ork til slikt drepende kjedelig arbeid jeg og ikke har jeg råd til hushjelp.

Hehe. Der er vi like. Vasking av skap skjer en gang hvert jubelår.

Skrevet

Støvsuger og vasker en gang i uka, mopper kanskje over parketten en gang innimellom. Kjøkkengulvet mopper jeg kanskje annenhver dag (hater å tråkke i smuler).

Badekar og dusj tar jeg en gang i uka, men vasker vasker og doer to ganger i uka.

Støvtørk er en annen historie. Hvis noen har lyst å komme og tørke støv her, så vær så god. Jeg kan ikke utstå å tørke støv, og gjør det egentlig bare når jeg må (les:når vi skal ha folk, eller før jul, påske osv. Burde gjøre det noe oftere...)

Skrevet

Støvsuger og vasker en gang i uka, mopper kanskje over parketten en gang innimellom. Kjøkkengulvet mopper jeg kanskje annenhver dag (hater å tråkke i smuler).

Badekar og dusj tar jeg en gang i uka, men vasker vasker og doer to ganger i uka.

Støvtørk er en annen historie. Hvis noen har lyst å komme og tørke støv her, så vær så god. Jeg kan ikke utstå å tørke støv, og gjør det egentlig bare når jeg må (les:når vi skal ha folk, eller før jul, påske osv. Burde gjøre det noe oftere...)

Tips:

Sett opp dører og vinduer (full gjennomtrekk) en vindfull dag.Da blåses støvet ut av huset;o)

Skrevet

Tips:

Sett opp dører og vinduer (full gjennomtrekk) en vindfull dag.Da blåses støvet ut av huset;o)

*LOL*

Det er det beste tipset jeg har hørt på lenge!!

Skulle gjort det da det blåste som verst her idag...

Får gjøre det neste vindfulle dag.

*sukker takknemlig* ... tenk å aldri mer være nødt til å tørke støv... ;)

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Tips:

Eller; Sand legger seg over støvet i det minste. :-D

Skrevet

Eller; Sand legger seg over støvet i det minste. :-D

Om det rekker å blåse inn før støvet har blåst ut så :-D

Skrevet

Hehe. Der er vi like. Vasking av skap skjer en gang hvert jubelår.

Annet hvert jubelår ;o)

Skrevet

må rette en takk til de som har svart på denne tråden. Jeg har fått bekreftet at jeg ikke er mer grisete enn folk flest :)

Gjest Pl@ymaker
Skrevet

Tips:

Ikke av mitt hus! Har for mange ting og for mange kroker sannsynligvis.

Skrevet

Støvsuger et par ganger i uken, minst. Vasker gulv og tørker støv ikke oftere enn en gang i uken. Skifter på senger ca. hver tredje uke på vinteren, noen oftere på sommeren. Vinduene pusses to ganger i året, høst og vår.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...