Gjest bjs Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Lurer på hvor ofte folk vasker gulv/bad (ikke vekker og mer omfattende ting). Selv vasker jeg gulvet/badet en gang i uka. Hva mener dere? Holder det, eller er jeg en gris? hehe 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Hva er vekker? Om du er en gris så vil jeg ikke tenke på hva jeg er..... 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Kjøkken to ganger i uka og resten av huset en gang. 0 Siter
Gjest bjs Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Hva er vekker? Om du er en gris så vil jeg ikke tenke på hva jeg er..... "Vegger" skulle det stå. 0 Siter
Soria Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Til jul, uansett om det trengs eller ikke 0 Siter
Lurveline Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Samme som deg. Er vel en gris jeg også da;o) 0 Siter
Gjest Pl@ymaker Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Jeg er flinkere til å støvsuge enn å vake jeg da! Må jo støvsuge først iallefall, og så kommer jeg gjerne ikke lenger. Tar synlige flekker med et vått papir. Men så lenge det SER pent ut så. Tak og vegger og inni skaper snakker vi ikke om dere. hehe... DER er nok jeg en gris ja. Har ikke ork til slikt drepende kjedelig arbeid jeg og ikke har jeg råd til hushjelp. 0 Siter
Gjest Shooting star Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Vasker en gang i uka. Du er ikke en gris... ) 0 Siter
astridny Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 1 gang i uka. Prøver å støvsuge 2 ganger i uka. 0 Siter
Gjest bjs Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Jeg er flinkere til å støvsuge enn å vake jeg da! Må jo støvsuge først iallefall, og så kommer jeg gjerne ikke lenger. Tar synlige flekker med et vått papir. Men så lenge det SER pent ut så. Tak og vegger og inni skaper snakker vi ikke om dere. hehe... DER er nok jeg en gris ja. Har ikke ork til slikt drepende kjedelig arbeid jeg og ikke har jeg råd til hushjelp. Hehe. Der er vi like. Vasking av skap skjer en gang hvert jubelår. 0 Siter
amber sun Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Støvsuger og vasker en gang i uka, mopper kanskje over parketten en gang innimellom. Kjøkkengulvet mopper jeg kanskje annenhver dag (hater å tråkke i smuler). Badekar og dusj tar jeg en gang i uka, men vasker vasker og doer to ganger i uka. Støvtørk er en annen historie. Hvis noen har lyst å komme og tørke støv her, så vær så god. Jeg kan ikke utstå å tørke støv, og gjør det egentlig bare når jeg må (les:når vi skal ha folk, eller før jul, påske osv. Burde gjøre det noe oftere...) 0 Siter
Lurveline Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Støvsuger og vasker en gang i uka, mopper kanskje over parketten en gang innimellom. Kjøkkengulvet mopper jeg kanskje annenhver dag (hater å tråkke i smuler). Badekar og dusj tar jeg en gang i uka, men vasker vasker og doer to ganger i uka. Støvtørk er en annen historie. Hvis noen har lyst å komme og tørke støv her, så vær så god. Jeg kan ikke utstå å tørke støv, og gjør det egentlig bare når jeg må (les:når vi skal ha folk, eller før jul, påske osv. Burde gjøre det noe oftere...) Tips: Sett opp dører og vinduer (full gjennomtrekk) en vindfull dag.Da blåses støvet ut av huset;o) 0 Siter
amber sun Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Tips: Sett opp dører og vinduer (full gjennomtrekk) en vindfull dag.Da blåses støvet ut av huset;o) *LOL* Det er det beste tipset jeg har hørt på lenge!! Skulle gjort det da det blåste som verst her idag... Får gjøre det neste vindfulle dag. *sukker takknemlig* ... tenk å aldri mer være nødt til å tørke støv... 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Tips: Sett opp dører og vinduer (full gjennomtrekk) en vindfull dag.Da blåses støvet ut av huset;o) Eller; Sand legger seg over støvet i det minste. :-D 0 Siter
Lurveline Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Eller; Sand legger seg over støvet i det minste. :-D Om det rekker å blåse inn før støvet har blåst ut så :-D 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Hehe. Der er vi like. Vasking av skap skjer en gang hvert jubelår. Annet hvert jubelår ;o) 0 Siter
Gjest Grumpy Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 må rette en takk til de som har svart på denne tråden. Jeg har fått bekreftet at jeg ikke er mer grisete enn folk flest 0 Siter
Gjest Pl@ymaker Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Tips: Sett opp dører og vinduer (full gjennomtrekk) en vindfull dag.Da blåses støvet ut av huset;o) Ikke av mitt hus! Har for mange ting og for mange kroker sannsynligvis. 0 Siter
serendipity Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Støvsuger et par ganger i uken, minst. Vasker gulv og tørker støv ikke oftere enn en gang i uken. Skifter på senger ca. hver tredje uke på vinteren, noen oftere på sommeren. Vinduene pusses to ganger i året, høst og vår. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.