musikeren Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Jeg leste noe i avisa idag. Mona Grudt hadde mye mer sans for de typene som ikke drakk seg til mot. Er det virkelig sant? Jeg som alltid har sett på det som mitt beste sjekketriks... Hvor går verden, sier jeg:-/ 0 Siter
søkende Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Mona Grudt bruker det bare som unnskyldning. Hun har overhodet ikke draget på noen med normalt gangsyn. =) KUN de drita desperate ved 3 tiden.... 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Kan komme godt med i de tilfellene man må drikke seg ned til den ønskedes behov ;-) 0 Siter
Gjest big hotchi mama Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Mona Grudt bruker det bare som unnskyldning. Hun har overhodet ikke draget på noen med normalt gangsyn. =) KUN de drita desperate ved 3 tiden.... Hvorfor har hun ikke draget? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Mona Grudt er nok på villspor her. Greit nok at dama hadde fått'en etter en sixpack, men det er selvfølgelig feil at det å drikke seg til mot har gått av moten. Det vil aldri gå av moten. 0 Siter
musikeren Skrevet 27. august 2004 Forfatter Skrevet 27. august 2004 Uff da, stakkars deg ;o) ja, det er litt krise. 0 Siter
musikeren Skrevet 27. august 2004 Forfatter Skrevet 27. august 2004 Mona Grudt bruker det bare som unnskyldning. Hun har overhodet ikke draget på noen med normalt gangsyn. =) KUN de drita desperate ved 3 tiden.... Hu har draget på meg. Men jeg har jo overnormalt gangsyn, så du har jo egentlig rett;-) 0 Siter
musikeren Skrevet 27. august 2004 Forfatter Skrevet 27. august 2004 Mona Grudt er nok på villspor her. Greit nok at dama hadde fått'en etter en sixpack, men det er selvfølgelig feil at det å drikke seg til mot har gått av moten. Det vil aldri gå av moten. Du har for en gangs skyld et poeng. Et godt poeng! Gratulerer:-) 0 Siter
søkende Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Hu har draget på meg. Men jeg har jo overnormalt gangsyn, så du har jo egentlig rett;-) Mona Grudt mangler sexappel. Hun er så ordentlig! Tenker mørkt soverum og sloggi-sitter-uansett når jeg ser henne! Pen, selvfølgelig.... =)))) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Mona Grudt mangler sexappel. Hun er så ordentlig! Tenker mørkt soverum og sloggi-sitter-uansett når jeg ser henne! Pen, selvfølgelig.... =)))) Hun er meget pen, men mangler det dyriske i Anglina Jolie! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Du har for en gangs skyld et poeng. Et godt poeng! Gratulerer:-) Jeg har ofte svært gode poenger, men du har rett i at noen er bedre enn andre. 0 Siter
søkende Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Hun er meget pen, men mangler det dyriske i Anglina Jolie! Ikke sant!! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Ikke sant!! Joa, dyrisk er flott. Men pent er også bra. Pent og dyrisk er virkelig tingen. Litt sjarm i tillegg og vi begynner å snakke! 0 Siter
søkende Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Joa, dyrisk er flott. Men pent er også bra. Pent og dyrisk er virkelig tingen. Litt sjarm i tillegg og vi begynner å snakke! Hmm....mente Ricky Martin var en mannlig utgave av det en gang...men han er jo ikke det lenger! Hvilke damer fyller de krava? Eksempel, gutter! =) Ny tråd.. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Hmm....mente Ricky Martin var en mannlig utgave av det en gang...men han er jo ikke det lenger! Hvilke damer fyller de krava? Eksempel, gutter! =) Ny tråd.. Angelina Jolie oppfyller de kravene, men hun ser kanskje litt vel dyrisk ut. Nesten i overkant. En jeg har veldig sansen for er Scarlett Johansson. Det er noe med henne. 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Angelina Jolie oppfyller de kravene, men hun ser kanskje litt vel dyrisk ut. Nesten i overkant. En jeg har veldig sansen for er Scarlett Johansson. Det er noe med henne. Hvem er det? Er det virkelig noen som heter Scarlett, jeg trodde det var bare henne i Tatt av vinden. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Hvem er det? Er det virkelig noen som heter Scarlett, jeg trodde det var bare henne i Tatt av vinden. Hun spiller i blant annet Lost in Translation og Ghost World. En ubeskrivelig sjarm. 0 Siter
søkende Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Hun spiller i blant annet Lost in Translation og Ghost World. En ubeskrivelig sjarm. Scarlet! Men dyrisk??? 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Hun spiller i blant annet Lost in Translation og Ghost World. En ubeskrivelig sjarm. Okey, jeg har aldri hørt om henne ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.