ShitDiddelyDo Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Scarlet! Men dyrisk??? Skrev jeg det feil? Og jeg som bare kopierte fra Platekompaniet sin side. Når man ikke engang kan stole på Platekompaniet så kan man ikke stole på noen! Nei, hun er ikke dyrisk. Jeg vet ikke helt hva hun er. Men hun har noe utrolig sjarmerende over seg. 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Hun spiller i blant annet Lost in Translation og Ghost World. En ubeskrivelig sjarm. Nå går ikke jeg for damer altså men nå har jeg kikka på bilder og du kan da ikke sammenligne henne med Angelina Jolie? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Okey, jeg har aldri hørt om henne ) I så fall lærte du ikke bare noe nytt i natt, men du fikk også to meget gode filmtips! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Nå går ikke jeg for damer altså men nå har jeg kikka på bilder og du kan da ikke sammenligne henne med Angelina Jolie? Nope. Det kan man ikke. Hun har noe annet over seg. Jeg tror kanskje jeg mistet litt av min sykelige fascinasjon for Angelina når jeg så henne toppløs. Hun var lissom... normal. Skuffende. Jeg hadde forventet noe mer. Vet ikke hva. En tredje pupp, eller i hvert fall noe... nytt. Noe annerledes. 0 Siter
søkende Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Skrev jeg det feil? Og jeg som bare kopierte fra Platekompaniet sin side. Når man ikke engang kan stole på Platekompaniet så kan man ikke stole på noen! Nei, hun er ikke dyrisk. Jeg vet ikke helt hva hun er. Men hun har noe utrolig sjarmerende over seg. Vel...jeg sjekka ikke! Så du har nok rett. Rota med svar, og så på feil innlegg. DOL er helt håpløst nå! Dessuten har jeg skrevet Georg Cloonie helt feil selv.... 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 I så fall lærte du ikke bare noe nytt i natt, men du fikk også to meget gode filmtips! Men det hjelper ikke for videoshappa her har stengt så nå må jeg dra halve byen rundt for å leie video ( 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Vel...jeg sjekka ikke! Så du har nok rett. Rota med svar, og så på feil innlegg. DOL er helt håpløst nå! Dessuten har jeg skrevet Georg Cloonie helt feil selv.... Jeg klarer ikke den godeste Clooney. Kan virkelig ikke fatte og begripe hva ditt kjønn - svært ofte - ser i han. En elendig skuespiller er han også. Brad Pitt kan jeg derimot forstå! 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Nope. Det kan man ikke. Hun har noe annet over seg. Jeg tror kanskje jeg mistet litt av min sykelige fascinasjon for Angelina når jeg så henne toppløs. Hun var lissom... normal. Skuffende. Jeg hadde forventet noe mer. Vet ikke hva. En tredje pupp, eller i hvert fall noe... nytt. Noe annerledes. Jeg skjønner faktisk at man kan bli sykelig fasinert av henne. Hun er jo helt rå. Tenk om jeg hadde sett slik ut *drømme-drømme* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Jeg skjønner faktisk at man kan bli sykelig fasinert av henne. Hun er jo helt rå. Tenk om jeg hadde sett slik ut *drømme-drømme* Hvem ville ikke sett sånn ut... Uansett: Hun har nok sitt å stri med hun også. Dama var tross alt gift med en fyr som heter Billy Bob. Det er ikke videre stabilt. 0 Siter
søkende Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Jeg klarer ikke den godeste Clooney. Kan virkelig ikke fatte og begripe hva ditt kjønn - svært ofte - ser i han. En elendig skuespiller er han også. Brad Pitt kan jeg derimot forstå! Åssen vet du mitt kjønn? =)) 0 Siter
søkende Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Jeg skjønner faktisk at man kan bli sykelig fasinert av henne. Hun er jo helt rå. Tenk om jeg hadde sett slik ut *drømme-drømme* .....gjør susen! Og en skikkelig push-up bh! =))) 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Hvem ville ikke sett sånn ut... Uansett: Hun har nok sitt å stri med hun også. Dama var tross alt gift med en fyr som heter Billy Bob. Det er ikke videre stabilt. Ikke si noe om det du da. Tenk på den som gifter seg med deg som heter ShitDiddelyDo. Det er jo enda verre ;o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 .....gjør susen! Og en skikkelig push-up bh! =))) Jeg som har så fine silikonpupper. Trenger ingen push up jeg da ;o) Men ellers så tror jeg ikke det hjelper med lakk og lær engang. Det er ikke helt min stil. 0 Siter
søkende Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Ikke si noe om det du da. Tenk på den som gifter seg med deg som heter ShitDiddelyDo. Det er jo enda verre ;o) Da kan dem ikke klage siden! Angie trodde Billy Bob var kul! Alle skjønner at Shit ikke er kul.....med all den gjeddefiskinga????? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Åssen vet du mitt kjønn? =)) Ditt kjønn er allment kjent i Odalen, og ikke rent sjeldent oppe til debatt. 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Da kan dem ikke klage siden! Angie trodde Billy Bob var kul! Alle skjønner at Shit ikke er kul.....med all den gjeddefiskinga????? ROTFLPMAO Nei, det finnes ikke mange kule i Odøler *hyler av latter* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Ikke si noe om det du da. Tenk på den som gifter seg med deg som heter ShitDiddelyDo. Det er jo enda verre ;o) Men ShitDiddeleyDo er ikke navnet mitt. Det er snarere en tilstand. 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Jeg klarer ikke den godeste Clooney. Kan virkelig ikke fatte og begripe hva ditt kjønn - svært ofte - ser i han. En elendig skuespiller er han også. Brad Pitt kan jeg derimot forstå! Brad Pitt i den filmen med langt hår hvor han trodde han var indianer er hot. Faren i filmen var not. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Da kan dem ikke klage siden! Angie trodde Billy Bob var kul! Alle skjønner at Shit ikke er kul.....med all den gjeddefiskinga????? Det dere jenter - Dorthe og Søkende - ikke har forstått, er at livet består av mer enn puling og jakkekøer. Det er også noe som heter gjeddefestivitas og lefser! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Brad Pitt i den filmen med langt hår hvor han trodde han var indianer er hot. Faren i filmen var not. Nei, Anthony Hopkins er kanskje ikke like digg som Brad, men han er en fantastisk skuespiller. Det er for øvrig Brad også, selv om det skal en del til før man kan sammenlignes med Hopkins. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.