Gå til innhold

Om å drikke seg til mot...

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Scarlet!

Men dyrisk???

Skrev jeg det feil? Og jeg som bare kopierte fra Platekompaniet sin side. Når man ikke engang kan stole på Platekompaniet så kan man ikke stole på noen!

Nei, hun er ikke dyrisk. Jeg vet ikke helt hva hun er. Men hun har noe utrolig sjarmerende over seg.

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

21

• Dorthe

19

• søkende

12

• musikeren

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hun spiller i blant annet Lost in Translation og Ghost World.

En ubeskrivelig sjarm.

Nå går ikke jeg for damer altså men nå har jeg kikka på bilder og du kan da ikke sammenligne henne med Angelina Jolie?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Okey, jeg har aldri hørt om henne :o)

I så fall lærte du ikke bare noe nytt i natt, men du fikk også to meget gode filmtips! :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nå går ikke jeg for damer altså men nå har jeg kikka på bilder og du kan da ikke sammenligne henne med Angelina Jolie?

Nope. Det kan man ikke. Hun har noe annet over seg.

Jeg tror kanskje jeg mistet litt av min sykelige fascinasjon for Angelina når jeg så henne toppløs. Hun var lissom... normal.

Skuffende. Jeg hadde forventet noe mer. Vet ikke hva. En tredje pupp, eller i hvert fall noe... nytt. Noe annerledes.

Skrevet

Skrev jeg det feil? Og jeg som bare kopierte fra Platekompaniet sin side. Når man ikke engang kan stole på Platekompaniet så kan man ikke stole på noen!

Nei, hun er ikke dyrisk. Jeg vet ikke helt hva hun er. Men hun har noe utrolig sjarmerende over seg.

Vel...jeg sjekka ikke! Så du har nok rett. Rota med svar, og så på feil innlegg. DOL er helt håpløst nå!

Dessuten har jeg skrevet Georg Cloonie helt feil selv....

Skrevet

I så fall lærte du ikke bare noe nytt i natt, men du fikk også to meget gode filmtips! :)

Men det hjelper ikke for videoshappa her har stengt så nå må jeg dra halve byen rundt for å leie video :o(

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vel...jeg sjekka ikke! Så du har nok rett. Rota med svar, og så på feil innlegg. DOL er helt håpløst nå!

Dessuten har jeg skrevet Georg Cloonie helt feil selv....

Jeg klarer ikke den godeste Clooney. Kan virkelig ikke fatte og begripe hva ditt kjønn - svært ofte - ser i han.

En elendig skuespiller er han også.

Brad Pitt kan jeg derimot forstå! :)

Skrevet

Nope. Det kan man ikke. Hun har noe annet over seg.

Jeg tror kanskje jeg mistet litt av min sykelige fascinasjon for Angelina når jeg så henne toppløs. Hun var lissom... normal.

Skuffende. Jeg hadde forventet noe mer. Vet ikke hva. En tredje pupp, eller i hvert fall noe... nytt. Noe annerledes.

Jeg skjønner faktisk at man kan bli sykelig fasinert av henne. Hun er jo helt rå. Tenk om jeg hadde sett slik ut *drømme-drømme*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg skjønner faktisk at man kan bli sykelig fasinert av henne. Hun er jo helt rå. Tenk om jeg hadde sett slik ut *drømme-drømme*

Hvem ville ikke sett sånn ut...:)

Uansett: Hun har nok sitt å stri med hun også. Dama var tross alt gift med en fyr som heter Billy Bob. Det er ikke videre stabilt.

Skrevet

Jeg klarer ikke den godeste Clooney. Kan virkelig ikke fatte og begripe hva ditt kjønn - svært ofte - ser i han.

Åssen vet du mitt kjønn?

=))

Skrevet

.....gjør susen!

Og en skikkelig push-up bh!

=)))

Skrevet

Hvem ville ikke sett sånn ut...:)

Uansett: Hun har nok sitt å stri med hun også. Dama var tross alt gift med en fyr som heter Billy Bob. Det er ikke videre stabilt.

Ikke si noe om det du da. Tenk på den som gifter seg med deg som heter ShitDiddelyDo. Det er jo enda verre ;o)

Skrevet

.....gjør susen!

Og en skikkelig push-up bh!

=)))

Jeg som har så fine silikonpupper. Trenger ingen push up jeg da ;o)

Men ellers så tror jeg ikke det hjelper med lakk og lær engang. Det er ikke helt min stil.

Skrevet

Ikke si noe om det du da. Tenk på den som gifter seg med deg som heter ShitDiddelyDo. Det er jo enda verre ;o)

Da kan dem ikke klage siden!

Angie trodde Billy Bob var kul!

Alle skjønner at Shit ikke er kul.....med all den gjeddefiskinga?????

ShitDiddelyDo
Skrevet

Åssen vet du mitt kjønn?

=))

Ditt kjønn er allment kjent i Odalen, og ikke rent sjeldent oppe til debatt.:)

Skrevet

ROTFLPMAO

Nei, det finnes ikke mange kule i Odøler *hyler av latter*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men ShitDiddeleyDo er ikke navnet mitt. Det er snarere en tilstand.

Skrevet

Brad Pitt i den filmen med langt hår hvor han trodde han var indianer er hot. Faren i filmen var not.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det dere jenter - Dorthe og Søkende - ikke har forstått, er at livet består av mer enn puling og jakkekøer.

Det er også noe som heter gjeddefestivitas og lefser!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Brad Pitt i den filmen med langt hår hvor han trodde han var indianer er hot. Faren i filmen var not.

Nei, Anthony Hopkins er kanskje ikke like digg som Brad, men han er en fantastisk skuespiller.

Det er for øvrig Brad også, selv om det skal en del til før man kan sammenlignes med Hopkins.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...