Gjest økonomi Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Hvor mye penger er vanlig å beregne på mat pr. måned for en person? Skal prøve regne ut hvor mye penger jeg kan bruke på annnet i løpet av måneden som klær og skolebøker. 0 Siter
Gjest bare en Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Hvor mye penger du kommer til å bruke kommer helt annpå hvor dyre matvaner du har og hvor mye mat du handler. Selv spiser jeg ikke så mye og derfor handler jeg lite mat. Jeg handler også bare en gang i uken. Så da bruker jeg 300,-kr på mat pr uke. 0 Siter
soleil Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Statens institutt for forbruksforskning har forsket fram en norm for hva man normalt trenger for å leve noenlunde godt i Norge. Sjekk http://www.sifo.no Vær obs på at mange i Norge klarer seg på mye mindre enn dette. Sosialhjelpssatser og trygdesatser blir ikke justert etter hva som er ansett som normalt forbruk, men etter en slags minimumsberegning av hva som er nødvendig. 0 Siter
Gjest konkav Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Den k'en du putta inn i overskriften, var ikke helt god.... *grøsser* 0 Siter
Gjest huffoghuff Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Her gjelder det å skille mellom mat og skjetta. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.