Gjest '!-o-!' Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Hvis jeg finner et naturbilde på en hjemmeside og maler en kopi av dette bildet til meg selv, bryter jeg da copyrighten til fotografen? 0 Siter
Gjest Kunstneren Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Ja!! Be om lov. Plagier aldri andres verk mot kunstnerens vilje. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Jeg hadde blitt veldig smigret om du hadde malt et av mine bilder, men det hadde jo vært helt ok. om du hadde spurt først. 0 Siter
Logitechmusa Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Ja!! Be om lov. Plagier aldri andres verk mot kunstnerens vilje. Ser i følge lovverket at det faktisk er helt lovlig til privat bruk (les på www.clara.no). Men selvsagt spør man om lov så fremst det er mulig. 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Ser i følge lovverket at det faktisk er helt lovlig til privat bruk (les på www.clara.no). Men selvsagt spør man om lov så fremst det er mulig. Takk, det var dette jeg var ute etter. Sjokkerende egentlig hvor fritt frem det er å bruke andres ting hvis opphavsmannen selv har offentliggjort, eller gitt tillatelse til offentliggjøring av, verkene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.