Gå til innhold

Kattepiss... fyttikatta

Gjest Iznowgood_still bed klesklybe bå desa

Anbefalte innlegg

Gjest Iznowgood_still bed klesklybe bå desa
Skrevet

Jeg skulle vaske hundesenga, type skumgummi med tykt skaitrekk. Satte så ifra meg den i vaskerommet i fjøset. Nå er det slik at min kjæreste har stor sans for katter. Så stor sans at det ferdes omkring tyve katter på gården. Ville, utemte og naboens katter i skjønn forening. Så kommer nevnte katter i ymse størrelser, farger og fasonger og pisser hundesenga fullstendig ned. Fyttikatta for ei lukt. Nå har jeg vasket hundesenga med ajax, men den lukter særdeles ille fremdeles. Kan noen med greie på kattepiss gi meg gode råd om hvordan jeg skal få senga til hundene mine brukbar igjen??

Skrevet

Æsj...

Hiv senga, kjøp ny, bli kvitt de ekle kattene og pust ut...

(vet det ikke var noe godt råd, men jeg liker ikke katter. Og 20 stykker høres ut som tortur...)

Gjest Iznowgood_still
Skrevet

Æsj...

Hiv senga, kjøp ny, bli kvitt de ekle kattene og pust ut...

(vet det ikke var noe godt råd, men jeg liker ikke katter. Og 20 stykker høres ut som tortur...)

:-)

Jeg har lagt inn bud på hus i dag, så får kattene bare overta

Skrevet

Vell, katter er katter og de er i alle fjøser og tisser og sånt (jeg ELSKER katter) og anbefaler at du ikke tar livet av kattene til naboen iallefall:)

De andre villkattene har det vel egentlig ikke så bra, om da ikke samboeren din mater dem hver dag og de får kos og menneskekontakt.... Ta de med til dyrlegen så er de pliktige til å avlive dem på en human måte... det koster ingenting for villkatter fordi det får dyrlegen igjen med fylkesvetrinæren....

Når det gjelder puta, så er det skjeldent at hannkattpisselukt går bort (snakker av erfaring) men grønnsåpe kan funke på gulv og vegger har jeg erfart...

Skrevet

Æsj, den senga ville jeg kasta tror jeg :P

Menne det fins noe som heter "wash and get off spray" som selges i dyreforretninger, dette skal visst funke bra mot lukt. Man får også "get off" krystaller som spres i blomsterbed og andre steder man vil holde kreka borte fra ;)

Skrevet

Eddik kan fjærne lukt av katte tiss . Bland en sterk blanding og vask puta før du henger den ut til tørk .

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...