Gå til innhold

UVI

Gjest uvi igjen

Anbefalte innlegg

Gjest uvi igjen
Skrevet

Ikke nå igjen!!! Jeg fikk uvi i ettermiddag. Har drukket enorme mengder med appelsinjuice og vann med sitronsaft. Det er så ondt!

Burde jeg vente til i morgen med å dra til legen? Koster det mye på kveldstid og helg? Kan godt vente til i morgen.. men, jeg sliter!!

Gjest uvi igjen
Skrevet

Paracet eller ibux hjelper på smertene.

Så korttenkt jeg er i dag. Tenkte ikke på det i det hele tatt. Takk for tipset!

Skrevet

Hvis du tenker på penger er det billigst å stikke innom legekontoret med en urinprøve til mandag. Det er greit å vente men får du feber bør du dra til legen før.

Gjest uvi igjen
Skrevet

Hvis du tenker på penger er det billigst å stikke innom legekontoret med en urinprøve til mandag. Det er greit å vente men får du feber bør du dra til legen før.

Takk for svar!

Hva er farlig med feber...? Jeg tror kanskje jeg har det. Har varmen på fullt men fryser like mye..

Skrevet

Takk for svar!

Hva er farlig med feber...? Jeg tror kanskje jeg har det. Har varmen på fullt men fryser like mye..

Hvis du har fått feber har du antagelig fått nyrebekkenbetennelse og da bør du gå til legen for å få antibiotika. Nyrebekkenbetennelse er virkelig vondt. Au, au, au.

Lykke til og gå i morgen hvis du har feber.

Gjest uvi igjen
Skrevet

Hvis du har fått feber har du antagelig fått nyrebekkenbetennelse og da bør du gå til legen for å få antibiotika. Nyrebekkenbetennelse er virkelig vondt. Au, au, au.

Lykke til og gå i morgen hvis du har feber.

Ok, takk for svar!

Gjest Pl@ymaker
Skrevet

Paracet eller ibux hjelper på smertene.

OG ville jeg si. Ta en paracet og en ibux sammen, det er mye mer effektivt.

Skrevet

OG ville jeg si. Ta en paracet og en ibux sammen, det er mye mer effektivt.

Ja det er det,men ved UVI- smerter kan man nok klare seg med èn av dem.

Skrevet

Du har sikkert vore med legen no og treng ikkje mitt svar ang dét... Tenkte eg berre skulle tilføye ein liten sak som du slett ikkje bad om råd for ;-)

Dersom du lett får UVI bør du tenke på å prøve alternative ting for å forebygge. Tranebær (fins i kapselform) evt kombinert m bucco-blader virker veldig godt (tranebær gjør slimhinnene i urinblæra fiendtleg mor tarmbakteriene som så ofte har skulda; men eg er usikker på korleis buccoblad verkar). Det kostar, men som eg sa til svigermor, som har vært meir eller mindre kronisk i 5 år no, så kostar det både pengar og livskvalitet å gå med UVI til stadighet også.

Drikk rikeleg reint vatn også, så du får god gjennomskyljing av blæra. Appelsinjuice er liksom både surt og søtt, dersom du forstår, og kan være litt lumskt...

God betring, da !!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...