Gjest Iznowgood_still Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Så koselig det er å skjære noen skiver med spekelaks og legge på flatbrød og kose seg med mens man surfer på nettet en fredagskveld. Inntil man oppdager at en bille har spist av flatbrødet.... 0 Siter
tiliti Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Jeg delte en burger med en veps i dag. Vi spiste fra hver vår side :-) 0 Siter
Gjest Iznowgood_still Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Jeg delte en burger med en veps i dag. Vi spiste fra hver vår side :-) Vel, jeg sitter og lurer på om jeg spiste billen 0 Siter
Gjest Grumpy Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 det der er vel på linje med å finne en halv mark i et eple du spiser på...gjett hvor andre halvparten er hehehe 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Vel, jeg sitter og lurer på om jeg spiste billen hmmm.. kanskje flatbrødet var gammelt. Når du tar en dol-pause, kan du jo vaske ut av kjøkkenskapene. Ikke så gøy. men nyttig, hvis man liker å ha maten i fred 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.