Gå til innhold

produkter du savner

Anbefalte innlegg

Gjest elevbedrift
Skrevet

Hva slags produkt savner du?

Skal starte elevbedrift og trenger ideer.

Gjest Pl@ymaker
Skrevet

'Stearinlys' i tre eller annet materiale som kan stå i stakene i vinduskarmen om sommeren uten å bøye seg. Fake stearinlys altså. Akkurat som silkeplanter. hehe...

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

'Stearinlys' i tre eller annet materiale som kan stå i stakene i vinduskarmen om sommeren uten å bøye seg. Fake stearinlys altså. Akkurat som silkeplanter. hehe...

æsj, fake.... Kan du ikke sette bort stakene om sommer'n da?

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

hyller etter spesifikke mål. Altså 'jeg trenger en hylle som er xx cm dyp, xx cm høy' osv. Med rygg/uten rygg. Ol.

Gjest Pl@ymaker
Skrevet

æsj, fake.... Kan du ikke sette bort stakene om sommer'n da?

Joda, jeg kan det, men jeg vil ikke!Eller jeg løser det ved å flytte lysestakene inn i rommet da. Har sydvent stort panoramavindu, det eneste som overlever der om sommeren er silkeplanter og nips. Derfor ønsker jeg meg kunstige stearinlys i tillegg til kunstige planter. Stort sett er jeg utendørs om sommeren, men ok at det ser pent ut når jeg først er innendørs.

Skrevet

Jeg savner leskedrikker/juice til barn i små flasker med drikketut.

Greit nok å kjøpe juicer med sugerør, men når de ikke drikker det opp med en gang, så er det ikke så godt å dra de med seg videre uten at det blir mye søl av det.

Skrevet

Jeg savner leskedrikker/juice til barn i små flasker med drikketut.

Greit nok å kjøpe juicer med sugerør, men når de ikke drikker det opp med en gang, så er det ikke så godt å dra de med seg videre uten at det blir mye søl av det.

Kjøp flasker fra Hammarplast og hell over før dere drar på tur.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...