søkende Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Stemninga her inne er litt på bleie og kjærlighetsproblemerstadiet, vi trenger litt useriøst kødd! Så: Mann som er HOT og NOT??? Damer som er HOT og NOT? 0 Siter
søkende Skrevet 27. august 2004 Forfatter Skrevet 27. august 2004 Må jo svare. Donald Trumph er NOT! Og Georfe Cloonie er HOT! Der.... 0 Siter
søkende Skrevet 27. august 2004 Forfatter Skrevet 27. august 2004 Må jo svare. Donald Trumph er NOT! Og Georfe Cloonie er HOT! Der.... SJEKK for guds skyld hva du skriver før du sender innlegg!!!!! Tåpelige menneske... 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Må jo svare. Donald Trumph er NOT! Og Georfe Cloonie er HOT! Der.... LOL Han amerikaneren som ble nr 2 på 100m i OL var hot. Han med smilehullene altså. Haile Gebresalaisse er not. 0 Siter
søkende Skrevet 27. august 2004 Forfatter Skrevet 27. august 2004 LOL Han amerikaneren som ble nr 2 på 100m i OL var hot. Han med smilehullene altså. Haile Gebresalaisse er not. Det så jeg på! Og han kommenterte jeg også faktisk! SMILTE jo! =) Vitner om humor. 0 Siter
musikeren Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Interesant tråd;-) wenche fra wenches kjøkken er definitivt not.... Hu motedama, Kiki Sørum? veldig not. Ellers.... Vi har jo vært inne på Mona Grudt tidligere ikveld. Hu er på alle måter Hot! Tja... Lista kan bli veldig lang... ;-) Vi kommer vel ikke utenom Halle Berry? Catwoman SKAL jeg se. Det kan bli hett.Apropos catwoman... Michelle Pfeifer er absolutt hot. Og la meg ta med Uma thurman også da. 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Det så jeg på! Og han kommenterte jeg også faktisk! SMILTE jo! =) Vitner om humor. Men jeg tror han smilte for å vise fram smilehullene sine (. Men kjekk var han og for en kropp!!! Oj oj oj. 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Interesant tråd;-) wenche fra wenches kjøkken er definitivt not.... Hu motedama, Kiki Sørum? veldig not. Ellers.... Vi har jo vært inne på Mona Grudt tidligere ikveld. Hu er på alle måter Hot! Tja... Lista kan bli veldig lang... ;-) Vi kommer vel ikke utenom Halle Berry? Catwoman SKAL jeg se. Det kan bli hett.Apropos catwoman... Michelle Pfeifer er absolutt hot. Og la meg ta med Uma thurman også da. Halle Berry er definitivt hot hun også. Og hun på Maria de Lourdes på 400 m var definitivt not. Så ut som en mann jo. Jeg ser på OL jeg skjønner du ) 0 Siter
musikeren Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Og siden vi er inne på norske skjønnhetsdronninger, la meg ikke glømme Kathrine Sørland dah! Hot på alle måter. Ingeborg Sørensen not. 0 Siter
søkende Skrevet 28. august 2004 Forfatter Skrevet 28. august 2004 Interesant tråd;-) wenche fra wenches kjøkken er definitivt not.... Hu motedama, Kiki Sørum? veldig not. Ellers.... Vi har jo vært inne på Mona Grudt tidligere ikveld. Hu er på alle måter Hot! Tja... Lista kan bli veldig lang... ;-) Vi kommer vel ikke utenom Halle Berry? Catwoman SKAL jeg se. Det kan bli hett.Apropos catwoman... Michelle Pfeifer er absolutt hot. Og la meg ta med Uma thurman også da. Du liker definitivt damer som slåss! Men Mona Grudt hører ikke med i den gjengen.... interresant, staves det.... 0 Siter
musikeren Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Men jeg tror han smilte for å vise fram smilehullene sine (. Men kjekk var han og for en kropp!!! Oj oj oj. Okay. OL. Merlene Ottey: Still hot! Maria Mutola: Definitively not. 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Okay. OL. Merlene Ottey: Still hot! Maria Mutola: Definitively not. Helt enig i det altså. Det er nok bare svømmerne og de raske løperne som er hotte. Og så de i strandvolleyball. Resten er stort sett not. Hun maratondama var litt søt da. 0 Siter
musikeren Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Du liker definitivt damer som slåss! Men Mona Grudt hører ikke med i den gjengen.... interresant, staves det.... Hehe, så det gjør det. *humre, humre* Eller kanskje not?;-) 0 Siter
søkende Skrevet 28. august 2004 Forfatter Skrevet 28. august 2004 Helt enig i det altså. Det er nok bare svømmerne og de raske løperne som er hotte. Og så de i strandvolleyball. Resten er stort sett not. Hun maratondama var litt søt da. Ser du ikke på Landhockey!! Rene drømmen for menn...masse damer flyr lett foroverbøyd med miniskjørt! 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Ser du ikke på Landhockey!! Rene drømmen for menn...masse damer flyr lett foroverbøyd med miniskjørt! Hehe - er det noen hotte menn med der da? 0 Siter
Soria Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Interesant tråd;-) wenche fra wenches kjøkken er definitivt not.... Hu motedama, Kiki Sørum? veldig not. Ellers.... Vi har jo vært inne på Mona Grudt tidligere ikveld. Hu er på alle måter Hot! Tja... Lista kan bli veldig lang... ;-) Vi kommer vel ikke utenom Halle Berry? Catwoman SKAL jeg se. Det kan bli hett.Apropos catwoman... Michelle Pfeifer er absolutt hot. Og la meg ta med Uma thurman også da. Ja, hendene til Uma Thurman ville du nok gjerne ha på deg 0 Siter
musikeren Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Du liker definitivt damer som slåss! Men Mona Grudt hører ikke med i den gjengen.... interresant, staves det.... Ellers har du jo faktisk helt rett. De har jo vært med i kampsportfilmer alle de der. Skuespillerne altså. Til og med Michelle Pfeiffer. Hm. Avslørte jeg meg? 0 Siter
søkende Skrevet 28. august 2004 Forfatter Skrevet 28. august 2004 Hehe - er det noen hotte menn med der da? Har ikke sett menn i landhochey nei....sikkert påkledde, de. =) 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Har ikke sett menn i landhochey nei....sikkert påkledde, de. =) Kjedelig med så mye klær når folk er så flotte. 0 Siter
musikeren Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Hva tenker jeg på.... ? Gwen Stefani, selvfølgelig! Farlig nær perfeksjon. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.