Gå til innhold

Hvem er HOT og hvem er NOT

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stemninga her inne er litt på bleie og kjærlighetsproblemerstadiet, vi trenger litt useriøst kødd!

Så:

Mann som er HOT og NOT???

Damer som er HOT og NOT?

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

15

• ShitDiddelyDo

10

• søkende

9

• musikeren

6

Skrevet

Må jo svare. Donald Trumph er NOT!

Og Georfe Cloonie er HOT!

Der....

Skrevet

Der....

SJEKK for guds skyld hva du skriver før du sender innlegg!!!!!

Tåpelige menneske...

Skrevet

Der....

LOL

Han amerikaneren som ble nr 2 på 100m i OL var hot. Han med smilehullene altså. Haile Gebresalaisse er not.

Skrevet

LOL

Han amerikaneren som ble nr 2 på 100m i OL var hot. Han med smilehullene altså. Haile Gebresalaisse er not.

Det så jeg på! Og han kommenterte jeg også faktisk!

SMILTE jo!

=)

Vitner om humor.

Skrevet

Interesant tråd;-)

wenche fra wenches kjøkken er definitivt not.... Hu motedama, Kiki Sørum? veldig not.

Ellers.... Vi har jo vært inne på Mona Grudt tidligere ikveld. Hu er på alle måter Hot! Tja... Lista kan bli veldig lang... ;-) Vi kommer vel ikke utenom Halle Berry? Catwoman SKAL jeg se. Det kan bli hett.Apropos catwoman... Michelle Pfeifer er absolutt hot. Og la meg ta med Uma thurman også da.

Skrevet

Det så jeg på! Og han kommenterte jeg også faktisk!

SMILTE jo!

=)

Vitner om humor.

Men jeg tror han smilte for å vise fram smilehullene sine :o(. Men kjekk var han og for en kropp!!! Oj oj oj.

Skrevet

Interesant tråd;-)

wenche fra wenches kjøkken er definitivt not.... Hu motedama, Kiki Sørum? veldig not.

Ellers.... Vi har jo vært inne på Mona Grudt tidligere ikveld. Hu er på alle måter Hot! Tja... Lista kan bli veldig lang... ;-) Vi kommer vel ikke utenom Halle Berry? Catwoman SKAL jeg se. Det kan bli hett.Apropos catwoman... Michelle Pfeifer er absolutt hot. Og la meg ta med Uma thurman også da.

Halle Berry er definitivt hot hun også. Og hun på Maria de Lourdes på 400 m var definitivt not. Så ut som en mann jo.

Jeg ser på OL jeg skjønner du :o)

Skrevet

Og siden vi er inne på norske skjønnhetsdronninger, la meg ikke glømme Kathrine Sørland dah! Hot på alle måter. Ingeborg Sørensen not.

Skrevet

Interesant tråd;-)

Du liker definitivt damer som slåss!

Men Mona Grudt hører ikke med i den gjengen....

interresant, staves det....

Skrevet

Men jeg tror han smilte for å vise fram smilehullene sine :o(. Men kjekk var han og for en kropp!!! Oj oj oj.

Okay. OL.

Merlene Ottey: Still hot!

Maria Mutola: Definitively not.

Skrevet

Okay. OL.

Merlene Ottey: Still hot!

Maria Mutola: Definitively not.

Helt enig i det altså.

Det er nok bare svømmerne og de raske løperne som er hotte. Og så de i strandvolleyball. Resten er stort sett not. Hun maratondama var litt søt da.

Skrevet

Hehe, så det gjør det. *humre, humre* Eller kanskje not?;-)

Skrevet

Helt enig i det altså.

Det er nok bare svømmerne og de raske løperne som er hotte. Og så de i strandvolleyball. Resten er stort sett not. Hun maratondama var litt søt da.

Ser du ikke på Landhockey!!

Rene drømmen for menn...masse damer flyr lett foroverbøyd med miniskjørt!

Skrevet

Ser du ikke på Landhockey!!

Rene drømmen for menn...masse damer flyr lett foroverbøyd med miniskjørt!

Hehe - er det noen hotte menn med der da?

Skrevet

Interesant tråd;-)

Ja, hendene til Uma Thurman ville du nok gjerne ha på deg :)

Skrevet

Ellers har du jo faktisk helt rett. De har jo vært med i kampsportfilmer alle de der. Skuespillerne altså. Til og med Michelle Pfeiffer.

Hm. Avslørte jeg meg?

Skrevet

Hehe - er det noen hotte menn med der da?

Har ikke sett menn i landhochey nei....sikkert påkledde, de.

=)

Skrevet

Har ikke sett menn i landhochey nei....sikkert påkledde, de.

=)

Kjedelig med så mye klær når folk er så flotte.

Skrevet

Hva tenker jeg på.... ? Gwen Stefani, selvfølgelig! Farlig nær perfeksjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...