Gå til innhold

Hvem er HOT og hvem er NOT

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hot:

Uma Thurman.

Angelina Jolie.

Scarlett Johansson.

Ane Dahl Thorp.

Ekstremt u-hot:

Gry Janniche Motherfucking Diva-Queen.

Marion Ravn.

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

15

• ShitDiddelyDo

10

• søkende

9

• musikeren

6

Skrevet

Hot:

Uma Thurman.

Angelina Jolie.

Scarlett Johansson.

Ane Dahl Thorp.

Ekstremt u-hot:

Gry Janniche Motherfucking Diva-Queen.

Marion Ravn.

Du glemte Anna Nicole Smith som uhot.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du glemte Anna Nicole Smith som uhot.

Tja. Hun var engang hot.

Husker veldig godt når de første H&M plakatene med henne ble hengt opp overalt her i Odalen, og jeg har nok på mange måter valgt å beholde det minnet av henne.

En del av plakatene henger faktisk rundt her enda.

Skrevet

Tja. Hun var engang hot.

Husker veldig godt når de første H&M plakatene med henne ble hengt opp overalt her i Odalen, og jeg har nok på mange måter valgt å beholde det minnet av henne.

En del av plakatene henger faktisk rundt her enda.

Har du en på rommet og eller? For du bor vel hjemme hos mor og volvoen din oppe i Odalen :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har du en på rommet og eller? For du bor vel hjemme hos mor og volvoen din oppe i Odalen :o)

Neida, saken er den at de andre plaketene ikke har kommet hit enda.

Jeg tror rett og slett at de som sitter øvserst i Odalsrådet og som vokste opp når Samantha Fox var inn, trykket Anna Nicole til sitt bryst i det Sam sto fram som lesbisk.

Derfor henger fortsatt plakatene rundt på diverse bygg, mens plakater av Sam på mange måter har blitt tabu.

Skrevet

Neida, saken er den at de andre plaketene ikke har kommet hit enda.

Jeg tror rett og slett at de som sitter øvserst i Odalsrådet og som vokste opp når Samantha Fox var inn, trykket Anna Nicole til sitt bryst i det Sam sto fram som lesbisk.

Derfor henger fortsatt plakatene rundt på diverse bygg, mens plakater av Sam på mange måter har blitt tabu.

Samantha Fox var jo hot da selv om hun var lesbisk.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Samantha Fox var jo hot da selv om hun var lesbisk.

Tja, jeg er vel ikke helt enig. Hun var noe 12 år gamle gutter siklet på fordi hun hadde store pupper - og fordi vi på den tiden trodde vi var kule som syntes store pupper var stas.

Men vi visste jo uansett ikke at hun var lesbisk på den tiden.

Skrevet

Tja, jeg er vel ikke helt enig. Hun var noe 12 år gamle gutter siklet på fordi hun hadde store pupper - og fordi vi på den tiden trodde vi var kule som syntes store pupper var stas.

Men vi visste jo uansett ikke at hun var lesbisk på den tiden.

Jeg trodde store pupper var hot jeg. Nå er ikke jeg så veldig puppefiksert da men jeg kan jo ha misforstått.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg trodde store pupper var hot jeg. Nå er ikke jeg så veldig puppefiksert da men jeg kan jo ha misforstått.

Det er ikke størrelsen det kommer an på. Ikke så lenge de er faste.:)

Skrevet

Det er ikke størrelsen det kommer an på. Ikke så lenge de er faste.:)

Har noen faste pupper etterat de har fyllt 30 da? Jeg har aldri hatt noen så jeg vet ikke.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har noen faste pupper etterat de har fyllt 30 da? Jeg har aldri hatt noen så jeg vet ikke.

Tror ikke det er alderen det kommer an på heller.

Jeg er egentlig ingen puppeekspert, og er nok mer å regne som en helhetsfyr som tiltrekkes av hele jenta og hennes utstråling/sjarm.

Skrevet

Tror ikke det er alderen det kommer an på heller.

Jeg er egentlig ingen puppeekspert, og er nok mer å regne som en helhetsfyr som tiltrekkes av hele jenta og hennes utstråling/sjarm.

Det høres bra ut. Jeg har ei lesbisk venninne som er helt puppefiksert, jeg blir helt svett av henne noen ganger.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det høres bra ut. Jeg har ei lesbisk venninne som er helt puppefiksert, jeg blir helt svett av henne noen ganger.

Typisk lesber.

Er det ikke det ene så er det det andre.

Skrevet

Typisk lesber.

Er det ikke det ene så er det det andre.

LOL.

Jeg må sove. Du får sove godt i morra :o). Du skal vel på gjeddefisking i morgen formiddag.

ShitDiddelyDo
Skrevet

LOL.

Jeg må sove. Du får sove godt i morra :o). Du skal vel på gjeddefisking i morgen formiddag.

Nei, jeg har lefsevakt i natt, så i morgen skal jeg sove.

Men du skal aldri se bort ifra at jeg kommer til å drømme om gjedder. Gjedder og lefser.

Har du noen gang smakt gjedde innbakt i lefse? Det er noe annet enn kebaben de selger i din del av landet.

Skrevet

Nei, jeg har lefsevakt i natt, så i morgen skal jeg sove.

Men du skal aldri se bort ifra at jeg kommer til å drømme om gjedder. Gjedder og lefser.

Har du noen gang smakt gjedde innbakt i lefse? Det er noe annet enn kebaben de selger i din del av landet.

Jeg tror jeg holder meg til kebab i durum. Det må du smake hvis du ikke har smakt det. Minner om lefse, skjønner du.

Gjest noen her og noen der
Skrevet

HOT:Liv Tyler, Gwen Stefani, Angelina Jolie, George Clooney, Ashton Kutcher, Orlando Bloom, Viggo Mortensen, Ryan Giggs

NOT: Ane Elise Bergum (er det det hun heter?), Alex Rosen, Kristoffer fra Team Antonsen++

Gjest Sommeren er kort....
Skrevet

George Clooney og Johnny Deep defnetivt HOT, damer bryr jeg meg ikke så mye om :-) Alex Rosen og Bondevik NOT

Gjest noen her og noen der
Skrevet

George Clooney og Johnny Deep defnetivt HOT, damer bryr jeg meg ikke så mye om :-) Alex Rosen og Bondevik NOT

Glemte Johnny Depp; han er hot!

Gjest i tilfelle
Skrevet

Du liker definitivt damer som slåss!

Men Mona Grudt hører ikke med i den gjengen....

interresant, staves det....

Interessant.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...