ShitDiddelyDo Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Hot: Uma Thurman. Angelina Jolie. Scarlett Johansson. Ane Dahl Thorp. Ekstremt u-hot: Gry Janniche Motherfucking Diva-Queen. Marion Ravn. 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Hot: Uma Thurman. Angelina Jolie. Scarlett Johansson. Ane Dahl Thorp. Ekstremt u-hot: Gry Janniche Motherfucking Diva-Queen. Marion Ravn. Du glemte Anna Nicole Smith som uhot. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Du glemte Anna Nicole Smith som uhot. Tja. Hun var engang hot. Husker veldig godt når de første H&M plakatene med henne ble hengt opp overalt her i Odalen, og jeg har nok på mange måter valgt å beholde det minnet av henne. En del av plakatene henger faktisk rundt her enda. 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Tja. Hun var engang hot. Husker veldig godt når de første H&M plakatene med henne ble hengt opp overalt her i Odalen, og jeg har nok på mange måter valgt å beholde det minnet av henne. En del av plakatene henger faktisk rundt her enda. Har du en på rommet og eller? For du bor vel hjemme hos mor og volvoen din oppe i Odalen ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Har du en på rommet og eller? For du bor vel hjemme hos mor og volvoen din oppe i Odalen ) Neida, saken er den at de andre plaketene ikke har kommet hit enda. Jeg tror rett og slett at de som sitter øvserst i Odalsrådet og som vokste opp når Samantha Fox var inn, trykket Anna Nicole til sitt bryst i det Sam sto fram som lesbisk. Derfor henger fortsatt plakatene rundt på diverse bygg, mens plakater av Sam på mange måter har blitt tabu. 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Neida, saken er den at de andre plaketene ikke har kommet hit enda. Jeg tror rett og slett at de som sitter øvserst i Odalsrådet og som vokste opp når Samantha Fox var inn, trykket Anna Nicole til sitt bryst i det Sam sto fram som lesbisk. Derfor henger fortsatt plakatene rundt på diverse bygg, mens plakater av Sam på mange måter har blitt tabu. Samantha Fox var jo hot da selv om hun var lesbisk. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Samantha Fox var jo hot da selv om hun var lesbisk. Tja, jeg er vel ikke helt enig. Hun var noe 12 år gamle gutter siklet på fordi hun hadde store pupper - og fordi vi på den tiden trodde vi var kule som syntes store pupper var stas. Men vi visste jo uansett ikke at hun var lesbisk på den tiden. 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Tja, jeg er vel ikke helt enig. Hun var noe 12 år gamle gutter siklet på fordi hun hadde store pupper - og fordi vi på den tiden trodde vi var kule som syntes store pupper var stas. Men vi visste jo uansett ikke at hun var lesbisk på den tiden. Jeg trodde store pupper var hot jeg. Nå er ikke jeg så veldig puppefiksert da men jeg kan jo ha misforstått. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Jeg trodde store pupper var hot jeg. Nå er ikke jeg så veldig puppefiksert da men jeg kan jo ha misforstått. Det er ikke størrelsen det kommer an på. Ikke så lenge de er faste. 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Det er ikke størrelsen det kommer an på. Ikke så lenge de er faste. Har noen faste pupper etterat de har fyllt 30 da? Jeg har aldri hatt noen så jeg vet ikke. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Har noen faste pupper etterat de har fyllt 30 da? Jeg har aldri hatt noen så jeg vet ikke. Tror ikke det er alderen det kommer an på heller. Jeg er egentlig ingen puppeekspert, og er nok mer å regne som en helhetsfyr som tiltrekkes av hele jenta og hennes utstråling/sjarm. 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Tror ikke det er alderen det kommer an på heller. Jeg er egentlig ingen puppeekspert, og er nok mer å regne som en helhetsfyr som tiltrekkes av hele jenta og hennes utstråling/sjarm. Det høres bra ut. Jeg har ei lesbisk venninne som er helt puppefiksert, jeg blir helt svett av henne noen ganger. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Det høres bra ut. Jeg har ei lesbisk venninne som er helt puppefiksert, jeg blir helt svett av henne noen ganger. Typisk lesber. Er det ikke det ene så er det det andre. 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Typisk lesber. Er det ikke det ene så er det det andre. LOL. Jeg må sove. Du får sove godt i morra ). Du skal vel på gjeddefisking i morgen formiddag. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 LOL. Jeg må sove. Du får sove godt i morra ). Du skal vel på gjeddefisking i morgen formiddag. Nei, jeg har lefsevakt i natt, så i morgen skal jeg sove. Men du skal aldri se bort ifra at jeg kommer til å drømme om gjedder. Gjedder og lefser. Har du noen gang smakt gjedde innbakt i lefse? Det er noe annet enn kebaben de selger i din del av landet. 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Nei, jeg har lefsevakt i natt, så i morgen skal jeg sove. Men du skal aldri se bort ifra at jeg kommer til å drømme om gjedder. Gjedder og lefser. Har du noen gang smakt gjedde innbakt i lefse? Det er noe annet enn kebaben de selger i din del av landet. Jeg tror jeg holder meg til kebab i durum. Det må du smake hvis du ikke har smakt det. Minner om lefse, skjønner du. 0 Siter
Gjest noen her og noen der Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 HOT:Liv Tyler, Gwen Stefani, Angelina Jolie, George Clooney, Ashton Kutcher, Orlando Bloom, Viggo Mortensen, Ryan Giggs NOT: Ane Elise Bergum (er det det hun heter?), Alex Rosen, Kristoffer fra Team Antonsen++ 0 Siter
Gjest Sommeren er kort.... Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 George Clooney og Johnny Deep defnetivt HOT, damer bryr jeg meg ikke så mye om :-) Alex Rosen og Bondevik NOT 0 Siter
Gjest noen her og noen der Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 George Clooney og Johnny Deep defnetivt HOT, damer bryr jeg meg ikke så mye om :-) Alex Rosen og Bondevik NOT Glemte Johnny Depp; han er hot! 0 Siter
Gjest i tilfelle Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Du liker definitivt damer som slåss! Men Mona Grudt hører ikke med i den gjengen.... interresant, staves det.... Interessant. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.