Gjest this is a signature Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 SJEKK for guds skyld hva du skriver før du sender innlegg!!!!! Tåpelige menneske... Aner jeg litt fortrengt aggresjon som må utløses på uskyldige folk her inne? 0 Siter
søkende Skrevet 28. august 2004 Forfatter Skrevet 28. august 2004 Aner jeg litt fortrengt aggresjon som må utløses på uskyldige folk her inne? Vel, den var rettet mot meg selv. =) 0 Siter
serendipity Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Mann som er HOT og NOT??? Hot; Johnny Depp og Viggo Mortensen Not; Vebjørn Rodal og Ole Clemetsen Damer som er HOT og NOT? HOT, Ane Dahl Torp og Pia Tjelta NOT; Christina Aquileira og Janet Jackson. 0 Siter
ilene1365380268 Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 NOT: Otto Jespersen og Schau (eller hva han idioten heter).. HOT: Livakten til Kongeparet!!! 0 Siter
Gjest strandhai Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Andreas Thorkildsen.....nam nam nam!;-) 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 NOT: Otto Jespersen og Schau (eller hva han idioten heter).. HOT: Livakten til Kongeparet!!! Enig mtp. Kristopher Schau. Begynner å bli passe lei trynet hans, og hans ekstreme meninger og hvor viktig for han det er å vise dem. Mistet litt repsekten for han etter det sex-stuntet under cumshots-konserten. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Andreas Thorkildsen.....nam nam nam!;-) Er det han som vant OL-gull i spyd? Han er ikke så verst nei.. Veldig naturlig sjarm. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Vel, den var rettet mot meg selv. =) Da så.. "Georfe" - var det det kommentaren var rettet mot? 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Nei, jeg har lefsevakt i natt, så i morgen skal jeg sove. Men du skal aldri se bort ifra at jeg kommer til å drømme om gjedder. Gjedder og lefser. Har du noen gang smakt gjedde innbakt i lefse? Det er noe annet enn kebaben de selger i din del av landet. Lefsevakt? Hva er det? 0 Siter
søkende Skrevet 30. august 2004 Forfatter Skrevet 30. august 2004 Da så.. "Georfe" - var det det kommentaren var rettet mot? Jepp. pluss feilstavet etternavn.... *pinlig* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Lefsevakt? Hva er det? Siden vi tidligere har vært plaget av konkurrenter som har vært ute etter lefseoppskriften vår, så voktes den nå av to mann hele døgnet. Jeg er den ene. Vi må ikke forveksles med vanlige vektere, for i motsetning til dem må vi gjennom en del opptakskrav for å bli betraktet som verdige. F.eks. må vi gjennom en løpetest, en svømmetest, og selvsagt den obligatoriske styrketesten. I tillegg til at vi må være av 100 % Odalsætt. 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Siden vi tidligere har vært plaget av konkurrenter som har vært ute etter lefseoppskriften vår, så voktes den nå av to mann hele døgnet. Jeg er den ene. Vi må ikke forveksles med vanlige vektere, for i motsetning til dem må vi gjennom en del opptakskrav for å bli betraktet som verdige. F.eks. må vi gjennom en løpetest, en svømmetest, og selvsagt den obligatoriske styrketesten. I tillegg til at vi må være av 100 % Odalsætt. Har du lefsevakt i natt ;o) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Har du lefsevakt i natt ;o) Det har jeg! 0 Siter
Gjest strandhai Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Er det han som vant OL-gull i spyd? Han er ikke så verst nei.. Veldig naturlig sjarm. Han er jo dritfin!;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.