Gå til innhold

Samlere

Anbefalte innlegg

Gjest frimerke
Skrevet

Samler du på noe? Hva?

Hvorfor samler du på dette?

Hva fikk deg til å begynne med det?

Gjest samlet før
Skrevet

Samlet på frimerker, glans og servietter da jeg var liten. Nå ingenting. Skulle ønske jeg hadde alt jeg samlet på, men jeg vet ikke hvor det ble av..:( Man kan kanskje si at jeg samler litt på bøker, men jeg kjøper sjelden. Du da?

Skrevet

Jeg samler av og til på hybelkaniner:)

Men er ufrivillig samler av lightere da jeg alltid tenker at de funker nok en gang til:)

Skrevet

Jeg samler på elskere, og stopper dem ut etter bruk.

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Samler du på noe? Hva?"

Jeg samler på gode gjeddehistorier fra Odalen, og dvd-filmer.

"Hvorfor samler du på dette?"

Gjeddehistoriene: Fordi det er så utrolig mange gode gjeddehistorier her oppe.

Dvd-filmene: Fordi jeg elsker film.

"Hva fikk deg til å begynne med det?"

Gjeddehistoriene: Det var en årlig gjeddefestivitas som fikk meg til å begynne med det.

Dvd-filmene: Min interesse for film.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

.

Skrevet

Samlet på frimerker, glans og servietter da jeg var liten. Nå ingenting. Skulle ønske jeg hadde alt jeg samlet på, men jeg vet ikke hvor det ble av..:( Man kan kanskje si at jeg samler litt på bøker, men jeg kjøper sjelden. Du da?

Jeg samler på elefanter. Begynte smått med en serie på 7 små blå glasselefanter. Nå har de formert seg til flere hundre - med god hjelp fra venner som kjøper elefanter til meg når de er på ferie.

Skrevet

Jeg samler på elefanter. Begynte smått med en serie på 7 små blå glasselefanter. Nå har de formert seg til flere hundre - med god hjelp fra venner som kjøper elefanter til meg når de er på ferie.

Å, rart at du skulle si det. Jeg fant akkurat elefantgullkjedet og elegantarmbåndet mitt som jeg mistet for 2-3 år siden. Jeg mistet det i leiligheten med et halvt år mellomrom. Har flyttet i mellomtida men fant begge deler på to forskjellige plasser med tre minutters mellomrom. Nesten spooky.

Skrevet

Jeg samler ikke så mye lenger, men var litt av en samler før. Fra jeg var liten har jeg samlet på alt mulig.

Da jeg gikk på ungdomsskolen leste jeg ei "bok" som het "Froskene" Dette var ei morobok med mange artige froskevitser.

Jeg syntes disse froskene var så artige at jeg begynt å dekorere skolebøkene mine med frosketegninger.

Dette resulterte i at mine venner og familie begynte å kjøpe froskefigurer til meg. Etter vært begynte jeg å kjøpe noen selv også.

Nå er jeg 33 år, og har fått litt av en froskesamling. Har ikke peiling på hvor mange det er blitt til sammen, men det er mange. Senest for noen dager siden fikk jeg en ny frosk i samlingen av min tante som har vært på tur til Amerika.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...