Gå til innhold

Kebab

Gjest lørdagsgodt

Anbefalte innlegg

Gjest lørdagsgodt
Skrevet

Er det noen som vet om det er noe kål og løk i vanlige kebabtallerkener?

Skrevet

Kål er det vel som oftest løk er vel valgfritt... men vil du ikke ha så bare sier du det:)

Gjest ammemor
Skrevet

Kål er det vel som oftest løk er vel valgfritt... men vil du ikke ha så bare sier du det:)

Er det ikke salat som er i den da? Har ikke lagt merke til at det er løk i den jeg.

Skrevet

Er det ikke salat som er i den da? Har ikke lagt merke til at det er løk i den jeg.

Det er alltid løk i kebab men det er jo du som bestemmer hva du skal ha i kebaben. Jeg liker ikke salat jeg så jeg spiser tomat, løk, masse mais og grønn pepper.

Skrevet

Der jeg bruker å kjøpe kebab så får vi det på som vi har lyst på, dessuten så bruker jeg å ta på løk... fordi løk er godt:)

Skrevet

Det er alltid løk i kebab men det er jo du som bestemmer hva du skal ha i kebaben. Jeg liker ikke salat jeg så jeg spiser tomat, løk, masse mais og grønn pepper.

Huff, blir så sulten av alt dette matpratet:)

Åsså nå fikk jeg meeget lyst på en kabab...

Men stipendet mitt har ikke kommet ennå, så jeg må fint greie meg med grønnsaksuppe... og det er jo godt det og:)

Skrevet

Der jeg bruker å kjøpe kebab så får vi det på som vi har lyst på, dessuten så bruker jeg å ta på løk... fordi løk er godt:)

Her også.

Men har du smakt med durum isteden for pitabrød? Det er akkurat som en tynn lefse som er surret rundt. Det er mye bedre.

Skrevet

Kinakål, som ofte brukes i fastfood er kål og ikke salat (selv om den brukes som salat-erstatning).

Skrevet

Her også.

Men har du smakt med durum isteden for pitabrød? Det er akkurat som en tynn lefse som er surret rundt. Det er mye bedre.

ÅÅÅÅ sånn som de har på ??? Nå husker jeg ikke navnet heller på stedet jeg kjøper det. Med kylling filet, kål, løk osv. i lefse... Nam... (men litt langt å kjøre bare for en sånn)

Skrevet

Her også.

Nei, det har jeg ikke:( sikkert godt det og:)

Kan man få det overalt? Har ikke sett det her i byen (tromsø) men jeg skal spørr:)

Skrevet

ÅÅÅÅ sånn som de har på ??? Nå husker jeg ikke navnet heller på stedet jeg kjøper det. Med kylling filet, kål, løk osv. i lefse... Nam... (men litt langt å kjøre bare for en sånn)

I tromsø eller? Håpe håpe... vann i munnen jeg nå:)

Skrevet

Jeg er ikke så glad i kyllingkebab jeg da :o) Men liker både biffkebab og vanlig kebabkjøtt.

Skrevet

Nei, det har jeg ikke:( sikkert godt det og:)

Kan man få det overalt? Har ikke sett det her i byen (tromsø) men jeg skal spørr:)

Det er få steder i Oslo som har det også. Du må til skikkelig tyrkere ikke pakistanere som driver gatekjøkken.

Skrevet

I tromsø eller? Håpe håpe... vann i munnen jeg nå:)

Eh... Nei, desverre. Det heter "rullebabbe" og er på et gatekjøkken ikke langt fra Smuget i Oslo.

Skrevet

Jeg er ikke så glad i kyllingkebab jeg da :o) Men liker både biffkebab og vanlig kebabkjøtt.

Sånn "Rullebabbe" med kylling er såå godt. Den med kjøtt er også god. Jeg styrer glatt unna sånn farse kebab :-)

Skrevet

Sånn "Rullebabbe" med kylling er såå godt. Den med kjøtt er også god. Jeg styrer glatt unna sånn farse kebab :-)

Den med kjøtt er best men jeg spiser sånn spedd kebab på steder jeg er kjent.

Skrevet

Eh... Nei, desverre. Det heter "rullebabbe" og er på et gatekjøkken ikke langt fra Smuget i Oslo.

Kan det sendes med fly;) hehe... SULTEN!!!

Skrevet

Kan det sendes med fly;) hehe... SULTEN!!!

Litt vrient fra hre jeg er nå, men tar det ved neste anledning :-). Smaker svært godt..

Skrevet

Litt vrient fra hre jeg er nå, men tar det ved neste anledning :-). Smaker svært godt..

Kan tenke meg de:) får heller kjøpe meg en kebab når stipendet kommer:)

Skrevet

Kan tenke meg de:) får heller kjøpe meg en kebab når stipendet kommer:)

Gjør det ;-). Inntil da er det spagetti med ketchup?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...