Mistera Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Gjør det ;-). Inntil da er det spagetti med ketchup? Tja... det og grønsakssuppe:) Men har blitt så vandt til dette livet nå at det gjør ingenting:) Selv om jeg leeengter etter noe saftig å sette tenna i*drømmer* 0 Siter
serendipity Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Tja... det og grønsakssuppe:) Men har blitt så vandt til dette livet nå at det gjør ingenting:) Selv om jeg leeengter etter noe saftig å sette tenna i*drømmer* Da skal jeg i all vennlighet la være å fortelle deg hva jeg spiste til middag i dag ;-) 0 Siter
Mistera Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Da skal jeg i all vennlighet la være å fortelle deg hva jeg spiste til middag i dag ;-) Supert!!! Kan tenke meg det var en biff eller kebab:) man får så masse rare matfantasier når man er blakk... men de forsvinner like fort når man får penger igjen;) 0 Siter
serendipity Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Supert!!! Kan tenke meg det var en biff eller kebab:) man får så masse rare matfantasier når man er blakk... men de forsvinner like fort når man får penger igjen;) Niks, ingen av delene.... Kjekt å ha noe å se frem til:-) når pengene kommer. 0 Siter
Mistera Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Niks, ingen av delene.... Kjekt å ha noe å se frem til:-) når pengene kommer. Gleder meg sinnsykt, men jeg må nok bare bruke dem fornuftig, for jeg har nemlig tatt mot til meg å bestillt meg tannlegetime*ANGST* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.