Gå til innhold

Kebab

Gjest lørdagsgodt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjør det ;-). Inntil da er det spagetti med ketchup?

Tja... det og grønsakssuppe:)

Men har blitt så vandt til dette livet nå at det gjør ingenting:)

Selv om jeg leeengter etter noe saftig å sette tenna i*drømmer*

Skrevet

Tja... det og grønsakssuppe:)

Men har blitt så vandt til dette livet nå at det gjør ingenting:)

Selv om jeg leeengter etter noe saftig å sette tenna i*drømmer*

Da skal jeg i all vennlighet la være å fortelle deg hva jeg spiste til middag i dag ;-)

Skrevet

Da skal jeg i all vennlighet la være å fortelle deg hva jeg spiste til middag i dag ;-)

:) Supert!!! Kan tenke meg det var en biff eller kebab:) man får så masse rare matfantasier når man er blakk... men de forsvinner like fort når man får penger igjen;)

Skrevet

:) Supert!!! Kan tenke meg det var en biff eller kebab:) man får så masse rare matfantasier når man er blakk... men de forsvinner like fort når man får penger igjen;)

Niks, ingen av delene.... Kjekt å ha noe å se frem til:-) når pengene kommer.

Skrevet

Niks, ingen av delene.... Kjekt å ha noe å se frem til:-) når pengene kommer.

Gleder meg sinnsykt, men jeg må nok bare bruke dem fornuftig, for jeg har nemlig tatt mot til meg å bestillt meg tannlegetime*ANGST*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...