Gå til innhold

Postmannen har ikke vært her i dag

Anbefalte innlegg

Gjest Postløs og pakkeløs
Skrevet

Har jeg gått glipp av noe?? Når sluttet posten å komme på lørdager? Jeg har vært ute og jobbet i hagen i hele dag og halveis ventet på postmannen siden jeg venter en pakke. Jeg har fulgt med hele tiden og har også sett naboer komme tomhendt fra postkassa. Men han har ikke vært her i dag! Jeg har mistenkt dette tidligere også, det ser jammen ut som vi ikke får post på lørdager mer. Får dere post på lørdager? Og bør man ikke få vite at posten ikke leveres på lørdager lenger? Eller kanskje skulker postmannen??

Skrevet

De leverer ut adressert post på lørdager så om du ikke fikk pakken så er den nok ikke kommet frem ennå.

Gjest Postløs og pakkeløs
Skrevet

De leverer ut adressert post på lørdager så om du ikke fikk pakken så er den nok ikke kommet frem ennå.

Jeg tør vedde på at postmannen ikke har vært i dette området i det hele tatt i dag! Som sagt jeg har fulgt med i hele dag, jeg har en drøss med naboer som jeg også har sett ikke har fått post. Og dette har jeg lagt merke til før. Det kommer tydligvis ikke post her på lørdager lenger uten at noen har fått vite det....

Skrevet

Vel, du er ikke den eneste som mistenker at postbudet av og til tar lørdagsfri eller hopper over et distrikt, ville ikke bli forbauset over om det skjedde flere steder.

Vi får en sjelden gang post på lørdager, men som oftest ikke. På hverdagene er det svært sjelden postkassa er tom, og på mandager er det ofte mye post. Det KAN jo være tilfeldig.

Skrevet

Kanskje sykefravær er grunnen. Har hørt at posten sliter med å få nok lørdagsbud, og dermed kan det oppstå kapasitetsproblemer fra tid til annen.

Hos oss tror jeg lørdagsbudet uteblir ca en gang pr måned.

Skrevet

Det hender ofte at vi ikke får post på lørdager.

Tror det - som en annen her nevner - er mangel på lørdagspostbud. Men tror posten kan skylde seg sjøl og sine elendige ansettelsesforhold. Har hørt om flere som bare tilbys måneds-engasjement, som så forlenges så lenge posten har bruk for deg. Flere faste ansettelser hadde gitt mer stabil tilgang på ansatte, og dermed også lørdagspostbud...

Skrevet

Jeg tror postmannen/dama er hos oss hver lørdag, men det er ikke så ofte jeg får post. De leverer nemlig ikke ut reklame på lørdag. Jeg tor ikke de har med seg pakker heller. Jeg fikk adressekort i postkassa i dag, men så må jeg kjøre til postkontoret i nabobygda og hente den :-(.

Skrevet

Det hender ofte at vi ikke får post på lørdager.

Tror det - som en annen her nevner - er mangel på lørdagspostbud. Men tror posten kan skylde seg sjøl og sine elendige ansettelsesforhold. Har hørt om flere som bare tilbys måneds-engasjement, som så forlenges så lenge posten har bruk for deg. Flere faste ansettelser hadde gitt mer stabil tilgang på ansatte, og dermed også lørdagspostbud...

En hel mnd?

Er jo rene luksusen i dagens arbeidsmarked.

Vanligvis er det vel 2 uker.

Skrevet

her skjer det ganske ofte at postmannen ikke kommer på lørdager.. Var i hvert fall ofte sånn en periode..De siste lørdagene har han vært her ..

Gjest En i Oslo
Skrevet

Jeg fikk pakken jeg ventet på i dag ihvertfall, så her kom postbudet!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...