Gå til innhold

Detter dol ut igjen nå eller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå kommer feilmeldinga opp the operation timed out on doktoronline and......

Den har kommet opp i flere dager nå og etter en stund bryter hele dol sammen.

Hva er dette?

Skrevet

Scan igjen Dorthe;-)

Jeg har akkurat gjort det og det er ikke noe feil med min maskin. Annet enn alt det andre som pleier å være feil da :o)

Jeg er en annen
Skrevet

Det er i det hele tatt alt for mange feilmeldinger på DOL. De nåværende feilmeldingene skyldes tydeligvis at DOL ikke får kontakt med en server hvor anonnsene ligger.

Tror det er på tide med en smule kvalitetssikring.

Skrevet

Jeg har akkurat gjort det og det er ikke noe feil med min maskin. Annet enn alt det andre som pleier å være feil da :o)

Samma her, så virus har du ikke:) eller det vet jo ikke jeg da, men jeg og har det sånn av og til!

Håper ikke DOL crasher i kveld og:(

Skrevet

Samma her, så virus har du ikke:) eller det vet jo ikke jeg da, men jeg og har det sånn av og til!

Håper ikke DOL crasher i kveld og:(

Jeg har sjekket for virus så det er dol. Dessuten er jeg på et annet forum i USA og der oppfører det seg ikke slik.

Jeg blir sur hvis det krasjer i kveld jeg også. Men det ser ut som det er en bra film på SV1 kl 21.15 da :o)

Skrevet

Jeg har sjekket for virus så det er dol. Dessuten er jeg på et annet forum i USA og der oppfører det seg ikke slik.

Jeg blir sur hvis det krasjer i kveld jeg også. Men det ser ut som det er en bra film på SV1 kl 21.15 da :o)

Det er reklamene (igjen) som skaper problemet, jeg får samme melding som deg. Eller fikk, ser ut som det er OK nå...

Skrevet

Det er reklamene (igjen) som skaper problemet, jeg får samme melding som deg. Eller fikk, ser ut som det er OK nå...

Det er bra. Jeg har vært litt fra nå.

Skrevet

Nå popper feilmeldinga inn igjen, og ødelegger for meg på andre vinduer. Må jeg koble fra her eller for at ting skal funke *sur*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...