Gå til innhold

Skikkelige radioer!

Anbefalte innlegg

Gjest radiofrik
Skrevet

Hei

Er det noen som vet hvor en får tak i skikkelige radioer. De eldre radioene var mye bedre, en kunne nærmest søke etter liv i universet med dem, nå får en omtrent ikke inn de norske kanalene en gang. jeg er på jakt etter radioer med flere bånd, som en kan søke i det uendelige, det er mye mer spennende enn det juggelet en får kjøpt nå, synes nå jeg. Tar i mot tips/linker med glede:) Jeg hadde en radio en gang på 80-tallet og jeg fikk inn alt mulig, det var en helt vanlig kasettradio, jeg fikk inn alt fra norske og utenlandske radiokanaler til politi, brannvesen,fly, walkie talkie og alt mulig, det var gøy, slik er det som sagt ikke nå lenger.

Skrevet

Ta kontakt med en Hi-Fi-butikk, der får du sikkert hjelp av kyndige folk. Kjedebutikkene, Elkjøp, Expert og Lefdal selger stort sett møkk :)

Skrevet

Jeg har et radiomøbel.

Stor, brunt treverk, to store gode knapper, et lekkert klaviatur for bestemmelse av jeg vet ikke hva, og muligheten til å ta inn Odessa, Bratislava, Istanbul, Lisboa og Simferopol.

Tenkte du ville vite det ;-)

Gjest radiofrik
Skrevet

Jeg har et radiomøbel.

Stor, brunt treverk, to store gode knapper, et lekkert klaviatur for bestemmelse av jeg vet ikke hva, og muligheten til å ta inn Odessa, Bratislava, Istanbul, Lisboa og Simferopol.

Tenkte du ville vite det ;-)

Åh, jaa, det er det som er en skikkelig radio, de som lages i dag som en får kjøpt på elkjøp er plastmøkk, rett og slett, til og med de dyreste modellene er ikke noe bra.

Skrevet

Åh, jaa, det er det som er en skikkelig radio, de som lages i dag som en får kjøpt på elkjøp er plastmøkk, rett og slett, til og med de dyreste modellene er ikke noe bra.

Og så er det faktisk helt fabelaktig lyd, spesielt når det gjelder musikk.

Gjest sussilei
Skrevet

Tivoli radio !!! Lekker, sinnsvak lyd, og litt "gammeldags"... Men jeg har ikke prøvd å søke opp radio luxemburg, akkurat...

Gjest en-to-tre-4
Skrevet

Min far samler på gamle radioer og radiokabinett, han går på loppemarkeder og i bruktbutikker så der er det nok muligheter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...