Gå til innhold

Hva skal dere gjøre i kveld?

Anbefalte innlegg

Gjest sofaknuger`n
Skrevet

Føler meg litt tragisk her jeg sitter. Skulle så gjerne hatt planer for kvelden, men det har jeg ikke, Unntatt å lage taco og se på tv.

Føler egentlig for en kveld med utagerende oppførsel, men det er for sent å planlegge med andre, eller....?

Jaja jeg får bare trøste meg med at jeg får en hel dag i morgen.

Er det noen som vet om noe bra på tv?

Ha en fin lørdagskveld alle!!!

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

I kveld tropper jeg (og noen til) opp hos en kolèga som fyller år. Hun er av det "forsiktige slaget" - og vil ikke ha noe bursdagsselskap, men vi har handla inn drikkevarer og plenty mat. Hun skal hyllest til i mårratilig.

Skrevet

Tja... siden stipendet mitt ikke har kommet og jeg har brukt opp alle pengene jeg tjente i sommer på fornuftige regninger som husleie, depositum, flyreise osv så får jeg bare sitte inne...

Takker den som fant opp internett, og tv`n!

Skrevet

Tja, så mye annet er det vel ikke å gjøre enn nettet og tv. Skal se om filmen på SV1 er bra.

Skrevet

Slappe av hjemme foran Pc og Tv. Og spise godis, og så tar jeg nok et glass rødvin eller to.

Skrevet

Jeg skal på The Village på kino i kveld.

Nå har jeg nettopp vært på McDonalds og inntatt et gourmet-måltid. usj...

Gjest også på sofaen en stund
Skrevet

Ha en fin kveld:) Så nettopp Boysvoiced (hvordan det nå skrives..) Skal rydde litt, så se tv.

Gjest strandhai
Skrevet

Det er overhodet ikke noe tragisk ved å være hjemme og slappe av en lørdagskveld. Jeg er 18 år, og gjorde akkurat det samme i går kveld, mens de fleste jeg kjenner var ute og drakk seg dritings.

Skulle ønske jeg hadde viljestyrke til å bli avholds, men det er jo en helt annen sak.

Skrevet

Det er overhodet ikke noe tragisk ved å være hjemme og slappe av en lørdagskveld. Jeg er 18 år, og gjorde akkurat det samme i går kveld, mens de fleste jeg kjenner var ute og drakk seg dritings.

Skulle ønske jeg hadde viljestyrke til å bli avholds, men det er jo en helt annen sak.

Jeg synes det er fint å være hjemme i helgen (jobber annenhver helg, da). Mange helger "gikk bort" for noen år siden fordi jeg bare festet. Og var dårlig dagen etter.... Nå går jeg en sjelden gang ut, men da drikker jeg enten bare cola, eller ikke for mye alkohol. Godt å slappe av, og man MÅ ikke gjøre noe ute bare fordi det er helg..

Gjest strandhai
Skrevet

Jeg synes det er fint å være hjemme i helgen (jobber annenhver helg, da). Mange helger "gikk bort" for noen år siden fordi jeg bare festet. Og var dårlig dagen etter.... Nå går jeg en sjelden gang ut, men da drikker jeg enten bare cola, eller ikke for mye alkohol. Godt å slappe av, og man MÅ ikke gjøre noe ute bare fordi det er helg..

Takk, det finnes flere av oss!:-)

Skrevet

Takk, det finnes flere av oss!:-)

:) Fint å være tidlig oppe en søndag (og i god form...).

Gjest strandhai
Skrevet

:) Fint å være tidlig oppe en søndag (og i god form...).

Jeg vet!:-)

Ha en kjempefin dag!

Skrevet

Jeg vet!:-)

Ha en kjempefin dag!

Du også:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...