Gå til innhold

Blir din uke travel?

Anbefalte innlegg

Gjest travel jente
Skrevet

Min uke blir som vanlig travel.. Jeg har små barn, og skal starte på et lite studie.. Lurer på hvordan det går! Har du spesielle planer for neste uke?

Gjest strandhai
Skrevet

Skole, skole, skole, skole, skole.....til klokka ni om kvelden de tre første dagene!

Gjest thetraveller
Skrevet

Tja, det kan man vel si... skole hver dag, og lange dager før jeg kommer hjem til mine små. Har heldigvis veldig god hjelp i eldstemann, så det går da på et vis :)

Onsdagene bir veldig lange frem mot jul, tolv-tretten timer fra jeg drar og til jeg kommer hjem.

Skrevet

Skal begynne på jobb igjen etter å ha vært hjemmeværende i nesten 3 år. Blir litt styr når jeg må levere/hente to små på forskjellige steder. Har bare fått barnehageplass til 3-åringen.

Også fyller jenta vår 1 år neste helg, så da kommer det vel besteforeldrene på helgebesøk. De bor i en annen by.

Skrevet

Ikke mer travel enn at jeg overlever. Dattera mi har bursdag i dag. Jeg skal ha møte til tirsdag, minstemann skal på fotballtrening og det er fotballcup til helga.

Ellers så burde jeg ha ringt mange telefoner men jeg har ikke orket, det er slike marerittelefoner til offentlige instanser og jeg er lei av å være sur og masete.

Skrevet

Uka blir litt travel, men ikke sånn at jeg blir kjipt stressa.

Har 3-4 jobber som skal gjøres i løpet av uka, men jeg bestemmer selv hvilke dager det skal skje på.

Skal i en bursdag og på et seminar, og neste helg er det bryllupet til noen venner.

Gjest Livet går sin gang
Skrevet

En dag med praksis, en dag med gruppejobbing på skolen, 3 dager med forelesninger(hele dagen). I tillegg kommer trening på kveldstid, vennebesøk og en skikkelig fest til helga!

Skrevet

Denne uka skal barnet mitt være hos pappan, så det blir uansett mindre travelt enn ellers :-) Skal jobbe 3 dager, trimme 3 dager, gå på møte en kveld.. og være sammen med kjæresten så mye som vi kan få til!!!

Skrevet

Mandag: Hjelpekorpskurs

Tirsdag: Møte ang. Flyktningeguide prosjektet til Røde Kors

Onsdag: Hjelpekorpskurs

Torsdag: Hjelpekorpsmøte

Alt på kveldstid...

Fredag skal jeg være hjemme og kose meg med gemalen

Skrevet

Mandag: jobbe fra 0800 til 18:30

Tirsdag: fri, ungene skal til fotografen 10:00

Onsdag: jobbe 08:00 til ca 14:30, pause, jobbe fra 18-20:15, møte fra 20:30 og til vi er ferdige

Torsdag jobbe 08:00-16:00

Fredag: fri, men må antagelig jobbe en 4-5 timer midt på dagen.

-innimellom må jeg forberede meg litt til jobb, ordne middager, legge unger, leike med unger, trøste unger og rydde etter ungene og oss voksne.

Skrevet

Planlegge barnedåp som skal skje på sømdag om en uke. Bare tanken på å stryke bunadskjorta får meg til å få fnatt!!

Skrevet

Planlegge barnedåp som skal skje på sømdag om en uke. Bare tanken på å stryke bunadskjorta får meg til å få fnatt!!

Ta den på renseri, da vel - og få den ferdig strøket tilbake. Vel verdt pengene...

Skrevet

Vel, ikke så travel her... Er hjemme med de to jentene mine..

Men håper jeg får tid til å ta turen til biltilsynet for å ta teorieksamen for MC..

Ellers skal jeg ha meg en tur til kiropraktoren på torsdag, og så kjøre mannen min til en klinikk der han skal "klippe" seg..... hehe

fei1365380229
Skrevet

M: levere i barnehagen, hjelpe de tre eldste med lekser, kjede meg. Er sykmeldt og i tillegg veldig forkjølet. Pappan må handle litt etter jobb så kan jeg lage middag.

Ti: levere i barnehagen, hjelpe de eldste med lekser. Lage middag. Eldstemann skal spille fotballkamp.

O: levere i barnehagen, elektrikeren kommer, jeg skal til fysioterapeuten. Skrive noen mailer, lese litt bok og surfe på nettet. Lage middag. Mellommann skal på korpsøvelse.

To: Yngstemann til tannlegen pappaen må bli med så ingen levering på meg i dag. Kanskje rydde litt hvis jeg orker. Jeg får kjede meg litt i dag også. Lage middag. Eldstemann og pappaen skal surfe litt i dag (på vannet).

F: Levere i barnehagen. Rydde litt før helgen, kanskje noe rødvin i kveld.

Slik ser min uke ut, ikke særlig travel, men så kjeder jeg meg vanvittig også. Holder heldigvis på med en god bok. Skulle gjerne jobbet, ønske er der men, ikke evnen (ennå).

Skrevet

En venninne ga meg et tips: når bunads-skjorta er nyvaska og tørr legger du den i frysen noen dager: da blir den lettere å stryke!!!

Skrevet

Ta den på renseri, da vel - og få den ferdig strøket tilbake. Vel verdt pengene...

Ja, det høres jammen fristende ut... men idag har jeg vært så flink at både min og ungenes bunadskjorter er ferdig strøket!! Yippiii:o)

Skrevet

En venninne ga meg et tips: når bunads-skjorta er nyvaska og tørr legger du den i frysen noen dager: da blir den lettere å stryke!!!

Det skal jeg jammen huske til neste gang! Har vært sååå flink idag at jeg allerede er ferdig å stryke både min egen og ungenes bunadskjorter :o)

Skrevet

Det skal jeg jammen huske til neste gang! Har vært sååå flink idag at jeg allerede er ferdig å stryke både min egen og ungenes bunadskjorter :o)

:) Ja, prøv det neste gang!

Skrevet

Travel? Neeiiii....

Gubben er på noe i kveld, men jentungen har lagt seg, og jeg sitter på nettet med et glass rødvin i umiddelbar nærhet, så jeg klager ikke.

Utenom det har vi ikke noen planer, annet enn at det stadig vekk ringer på døra av venninner som vil ha jentungen med ut eller komme på besøk. Vi har lovet jentungen et kinobesøk, men det ser ut til å måtte bli i helga.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...